طعنه عجیب یک استقلالی به اقدام جنجالی قلیچ/ برخی‌ها برای فضای مجازی فعالیت می‌کنند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از ریکاردو ساپینتو و شاگردانش خواست بعد از شکست در دربی همه چیز را رها نکنند و دنبال قهرمانی در جام حذفی باشند.

شاهین بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: طبیعی است پس از دربی شانس قهرمانی‌مان نسبت به پرسپولیس و سپاهان کمتر شد. امیدوارم سرمربی استقلال بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آماده کرده باشد. شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی بیشتر از لیگ است. گرفتن یک جام می‌تواند هواداران را شاد کند و حالا که تا این مرحله رسیده‌ایم باید از آن استفاده کنیم.

وی در مورد حضور وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس در تمرین روز گذشته استقلال تصریح کرد: دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. اینها به بحث شبکه‌های مجازی و گرفتن فالوور برمی‌گردد. بهتر است استقلال از مسائل حاشیه‌ای دور باشد. این موضوعات نه به درد هوادار می‌خورد و نه آنها را خوشحال می‌کند. استقلال آنقدر پیشکسوت دارد که از تیم‌شان حمایت کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه قلیچ عنوان کرده است حق استقلال را به دلیل نگرفتن پنالتی خورده‌اند، گفت: قبل از دربی گفتم بازیکنان باید در طول بازی تمرکز کنند. در نیمه دوم، توپی که ۵۰ درصد شانس موقعیت بود، تبدیل به گل شد. در دربی هر دو تیم شانس گلزنی خاصی نداشتند و فکر نمی‌کنم حتی یک موقعیت گل هم ایجاد شده باشد. الان وقت این نیست که درباره دربی و اتفاقات آن صحبت کنیم. بازیکنان استقلال باید به فکر جام حذفی و لیگ باشند. در مورد پنالتی برخی کارشناسان گفتند پنالتی نبود و برخی‌ها گفتند بود. ما مدام صحبت کنیم که چرا پنالتی استقلال را نگرفتند، آیا تغییری در نتیجه بازی ایجاد می‌شود؟ پرداختن بیش از حد به این مسائل هوادار را ناراحت می‌کند. استقلال باید با قدرت در جام حذفی و حتی لیگ ظاهر شود. مطمئنم قهرمان لیگ در هفته پایانی مشخص می‌شود.

بیانی در پایان گفت: برخی‌ها برای فضای مجازی فعالیت می‌کنند. آیا رفتن پیشکسوت پرسپولیس به تمرین استقلال کمک می‌کند تا این تیم بهتر بازی کند؟ از بازیکنان استقلال می‌خواهم شکست در دربی باعث نشود همه چیز را رها کنند. استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است و هنوز لیگ هم به پایان نرسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • عللی گرایی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    پرسپولیسیم شاهین منطقی صحبت‌ کرد
    • حقیقت گو IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      شاهین خان در این وضعیت هم اگر حتی وحید خان به زعم شما بخاطر فضای مجازی هم رفته باشد باعث مرحمی بر دل هواداران استقلال بوده چون ایشان واقعیت را گفتند چیزی که اکثر داوران طرفدار پرسپولیس گفتند پنالتی نبوده آقایان عسگری وفغانی داور جام جهانی وآقای رفعتی فرمودند پنالتی بوده ولی یکسری داور که وابسته به کمیته داوران هستند گفتند نبوده به هر حال به وحید خان خوش آمد می گوییم ایشان پارسال هم برای قهرمانی استقلال به ورزشگاه رفته بودند وقتی پیشکسوت نمایی مثل حسن روشن روحيه تیم را تخریب می‌کند ولی انسان آزاده ایی مثل قلیچ حقیقت را می‌گوید وبه عشق ساپینتو واستقلال به نزد ایشان می رود واقعا ما هواداران آبی بسیار خوشحال شدیم چون واقعا امثال پیروانی با حرفهای نیش دار دل هواداران را می سوزانند اما وحید خان هرگز این کار را نمی کند بلکه مرحمی بر دلهای زخم خورده استقلالی‌ها ست که چوب ناداوری وبی عدالتی های امثال قربانزاده را دیده اند قلیچ قلب هواداران آبی دل هست امیدورام ادمین خبر ورزشی انتشار نماید
    • سکوت IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      شما هرکسی تعریفتان را بکند میگید حق گفته و شریف است حسن روشن انتقاد کنه میشه بده، قلیچ رانده و درمانده از پرسپولیس تعریف کنه میشه شریف حق گو در ضمن فغانی دقیقا به خاطر اعلام نظر اشتباه در خصوص پنالتی از جام جهانی اخراج شد(اینو گفتم تا آگاهیت بالا بره چون روی جام جهانیش تاکید داشتی)
    • بولینگی های عبدو IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      همین شاهین بیانی اگر از لنگ انتقاد کنه .. لنگی ها سریع حرف شون رو بر می گردنونن..😂😂😂
    • مهرداد تاجی IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      از نظرلنگی ها همه باید از لنگ حکومتی تعریف و به به و چه چه کنن.. از نظر لنگ اگر پیش کسوتان استقلال از استقلال انتقاد کنن خوب و منطقی هستن !!اگر پیش کسوتان لنگ از لنگ انتقاد کنن بد و منفور هستن..!! یعنی منطق لنگ رو هیچکس متوجه نمیشه..جز خودشون.‌خودشون یه منطق درست کردن حال میکنن باهاش..😂😂
  • T.p.Zed IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    مردی به هیکل و سيبيل گنده نیست. من‌ یک پرسپولیسی هستم و میگم. یک تار موی شاهین خان به کل خاندان قلیچ می ارزه.
  • داوود عباسی نژاد GB ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    بنظرم کاملا درست گفته شاهین با تعصب .آخه مگه قلیچ کی هست که بخواد تحولی ایجاد کنه سر تمرین .اینقدر تحقیر شده که اومد ومجیز گویی ساپینتو رو می‌کنه پارسال هم به مجیدی و فکری ناسزا میگفت بعدش هم بخاطر وعده مالی رفت ورزشگاه بازی فینال که پاقدم نحسش استقلال باخت جام حذفی
  • فرهاد IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    کاملا حق باایشونه، من خودم قبلا این نظر رو داشتم و ب دوستانم گفتم
  • پژمان IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    در هر حالتی قلیچ پیشکسوت پرسپولیسه و نمیشه تاریخ رو که عوض کرد... در کمال احترام منصفانه نیست نظرتون در مورد یه پیشکسوت
    • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      حرمت امامزاده با متولیش هست ،آدم اول خودش باید احترام خودش را حفظ کنه بعد از دیگران توقع احترام داشته باشه وگرنه به صرف اینکه زمانی در یک تیم بازی کرده که دلیل نمیشه ،اگه برای خودش وان تیم حرمت قائل میشد کسی بهش بی حرمتی نمیکرد،کارش دوتا ایراد داشت یکی در بدترین زمان ممکن رفته،دوم اینکه نمک خورده نمکدون شکسته،که این بده آقای حسن روشن اگه واقعیت را میگه یکبار بد تیمش را نگفته حتی به حرف چه برسه که بره تمرین تیم رقیب. همین برادران بیانی با اون تعصب و غیرت هر دو طرف دوستشان دارن.
  • مهدی ادیب IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    خدا رو هزار مرتبه شکر که چند نفر پیشکسوت واقع بین و منطقی در استقلال هستند. آقا شاهین بیانی به عنوان یه پرسپولیسی بهتون میگم: دم شما گرم! که منطقی و فوتبالی حرف می زنی. چرا تعداد شما پیش کسوتهای منطقی و جنجال گریز در فوتبال ما کمه؟
  • Ali IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    آقای فغانی داور جام جهانی رفته به خاطر یک همچین صحنه ای که ابتدا خودش نظر به ادامه بازی داشت اما اتاق وار بهش گفتند بازبینی کن ودرحین بازبینی رئیس 26 ساله ی استرالیایی به فغانی گفته بود نظر ما 50-50 است وفغانی هم پنالتی گرفت بعدمشخص شد هم فغانی اشتباه کرده و هم اتاق وار وآقای کولینا تمام افراد اتاق وار را ازجام جهانی اخراج وبه خانه هایشان فرستاد وازجمله آقای علیرضا فغانی که قراربود فینال را سوت بزند اما به خاطرهمین اشتباه اوهم ازجام جهانی وفینال اخراج وبه خانه اش دراسترالیا فرستاده شد، داور دربی اخیر هم که آقای حیدری بودند این مورد در ذهنشان بوده که پنالتی تشخیص نداده است ، بعضی ها (فغانی) یامیخواهند ازیک سوراخ دوبارگزیده شوندویا دوست دارند دیگران هم اشتباه اورا بکنند تا بگوید دیدید من تنها نبودم که اشتباه کردم !! دلیل دیگر هم برای خوش آمد طرفداران استقلال که خودش هم شاید علاقه مند استقلال باشد چنین نظر داده درصورتی که وقتی بدلیل همین صحنه که خودش ابتدا نظرش ادامه بازی وپنالتی نبوده بعدبا دخالت وار اعلام اشتباه پنالتی بوده وتنبیه ومجازات وجریمه هم شده حالا میخواهد بازخودنمایی کند؟
  • سعید IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    به نظر من اگه قلیچ مثل تمام کارگران زحمتکش بره و دنبال یه کار آبرومند و درآمد حلال باشه خیلی بهتره که دنبال پول و درآمد مفت و بدون زحمت باشه آخه کم آبروت رفته؟
  • هوتن IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    قلیچ اگه هرروزیه رنگ عوض نمیکردالان بین طرفدارای پرسپولیس محبوبیت دوچندان داشت، درکناربزرگانی ،چون، استیلی،دایی، مهدوی کیا،پروین،درخشان، شاهرودی،کریمی،باقری، حیدری، بزیک،و..‌‌‌‌‌....بود،نه اینکه ازاینجارانده ازاونجامانده،
  • من یک کیسه کش ذاتی هستم IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    شصت درصد
    • عادل امیری مهر LT ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      شما چقدر شعورتان پایین است که اسم خودتان را مسخره انتخاب کردید. هرچند می‌دانیم که خیلی تقلا میکنید تا یه لقب من درآوردی به استقلال بدهید که الحمدلله این لقب به استقلال نمی‌چسبه و ما مدرک رو کردیم که طرفداران پرسپولیس برای تشویق تیمشان با خودشان لنگ بخاطر رنگ قرمزش و در دسترس بودن آن، می‌آوردن و مرتب در هوا میچرخوندن. حالا یکی جواب بده که لقب کیسه از کجا اوردین. اگه از نتایج آسیایی باشد که استقلال 6 بر یک به الریان باخت و پرسپولیس 5 بر هیچ از الغرافه پس هیچ فرقی نداره. شما هم کیسه شدین. و اگر از سوزش لقبتان بدنبال تلافی هستین که باز هم از حقارت شماست. بهرحال معرفت خیلی خوبه که متأسفانه بعضیا ندارند. البته روی سخن من با آن استقلالی‌ها ی افراطی هم هست نه فقط لنگیا.
  • حمید GB ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    اصلا مورد آقای فغانی در جام جهانی قابل قیاس با این صحنه نبود اونجا توپ میخوره به بدنبازیکنی که تعادل نداره و بعد از اون میخوره به دست کاملا بسته بازیکن ولی در صحنه در بی دفاع پیروزی مثل یه دروازبان نشسته رو زمین و دستش فقط به هدف زدن توپ ۱۸۰درجه باز میکنه این ۲ تا صحنه هیچ شباهتی به هم ندارن این جور صحنه ها رو در همه لیگ های دنیا پنالتی میگیرن مشکل ما فوتبال دولتی و فاسده که سر همه چی زد و بند میشه وقتی به یه توپ جمع کن رحم نمیکنند و اون رو تحت فشار میزارن که توپ رو دیرتر به بازیکنای استقلال برسونه داور که جای خود داره
  • عمر عبدالرحمان IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    شاهین بیانی یک کیسه کش منطقی هستش و همچنین آقای حسن روشن هم کیسه کش خوبیه
  • ع IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    در هر شکلی نباید بی احترامی به پیشکسوتها بشه. حالا اگه قلیچ هم به استقلال رفته نباید بی احترامی کنند این صورت خوبی نداره بالاخره یه عمری زحمت فوتبال را کشیده از محمدخانی بعیده حتی اگر هم بد کرده باشه نباید خیلی با هم تیمیش بدصحبت کنه احترام ها را حفظ کنید
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    دمت گرم آقا شاهین واقعا حرفات مثل بازیهای دوران جوانیت در استقلال و تیم ملی عالی بود . کسی که به تیم خودش و هواداراش پشت کنه قابل اعتماد نیست . فقط میشه یه چند روزی ازش سوء استفاده کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی