نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
صعود نابرابر حریف استقلال به مرحله تازه جام حذفی/ جمی‌ها روی کاغذ شانسی ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به حریفان قبلی تیم پارس جنوبی جم مشخص می‌کند دیدار بازیکنان این تیم مقابل استقلال برای آن‌ها قطعا تازگی خواهد داشت.

تیم پارس جنوبی جم که تا پایان هفته بیست‌وهشتم مسابقات لیگ دسته یک در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار گرفته، در طول رقابت‌های قبلی جام حذفی هنوز نتوانسته مقابل یک تیم لیگ برتری به میدان برود.

پارس جنوبی که تا همین چند فصل پیش در جمع لیگ‌برتری‌های فوتبال کشورمان حضور داشت، حالا این فصل هم شانسی برای صعود به رده بالاتر نداشته و قطعا دیدار با تیم استقلال -از جمع باشگاه‌های لیگ برتری- نوبرانه بهاری این تیم خواهد بود.

جالب است که پارس جنوبی جم پیش از این در چارچوب مسابقات جام حذفی و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی با عبور از سد تیم «ایمان سبز شیراز» به دوره یک‌هشتم صعود کرد و در آن مرحله نیز با تیم «دریای بابل» به مصاف هم رفتند که در نهایت و در ضربات پنالتی موفق به صعود به دور یک‌چهارم شد.

ناگفته نماند تیم استقلال در هر دو مرحله یک‌شانزدهم و یک‌هشتم نهایی با حریفان لیگ برتری مواجه شده و به ترتیب با عبور از تراکتور و ملوان بندر انزلی، حالا در مرحله یک‌چهارم با یک تیم دسته یکی دیدار خواهد کرد.

یادآور می‌شود دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی در شهر جم و از ساعت ۱۷ و ۳۰ فردا آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه حقیر هوادار صغیر IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    کیسه کشان کیسه تنان اماده کنید خودتونو برای حذف از این جام 💣 البته یه جورایی دوست دارم بیاد بالا نادی الدوچرخه تا دوباره جلوی سرورش پرسپولیس کبیر تحقیر بشه👑❤👑 و بره قاطی باقالی ها.🚳.....⚽️❤❤🔥💥💣💥🔥❤❤⚽️
  • ع ق QA ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    هوادار دیگر در راه است حتما فیلمبرداری بکنید تا حرکات مربی و بازیکنان ثبت بشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی