نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ماجرای پنالتی استقلال که سوخت/ چرا محبی پشت ضربه ایستاد؟
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در روزی که آرتور کوین یامگا را در اختیار نداشت باز هم صاحب پنالتی شد اما این بار پنالتی آبی‌ها، آنها را به گل نرساند.

این هم از بخت استقلال است که در غیاب کوین یامگا راحت تر صاحب پنالتی می شود. همین چند هفته قبل در روز دیدار با هوادار و در حالی که کوین یامگا در ترکیب استقلال نبود، داور دو بار نقطه پنالتی را نشان داد. بار اول مهدی قایدی که خطای پنالتی روی او رخ داده بود، قصد داشت پشت توپ بایستد که محمد محبی زننده گل دوم استقلال مقابل هوادار توپ را از او گرفت و با باز کردن دروازه حریف حساب کار را سه بر صفر کرد تا خودش هم در این بازی بریس کرده باشد.

در ادامه بار دیگر استقلال صاحب پنالتی شد و این بار در حالی که مهدی قایدی قصد داشت بریس کند، تماشاگران از او خواستند پنالتی را به سیدحسین حسینی بسپارد که با اشاره ساپینتو، کاپیتان استقلال پشت توپ ایستاد. این بار اما در جم و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، وقتی احمد محمدی داور بازی پارس جنوبی جم - استقلال نقطه پنالتی را نشان داد نه مهدی قایدی داوطلب زدن ضربه شد و نه سیدحسین حسینی از دروازه بیرون آمد.

محمد محبی که بوشهری است و پدرش هم در ورزشگاه حضور دارد بلافاصله بعد از سرنگون شدن سعید مهری توپ را برداشت و داوطلب زدن ضربه شد. او به هوای اینکه دروازه بان کوتاه قامت حریف، توان مهار توپ در ارتفاع بالا را ندارد، ضربه را به سمت سقف دروازه زد اما در محاسبه خود اشتباه کرد و توپ با فاصله از بالای دروازه به اوت رفت.

اگر کوین یامگا در جریان بازی استقلال - پرسپولیس آسیب نمی دید، بی شک پنالتی به او سپرده می شد.

بازی استقلال و پارس جنوبی در جم تا پایان نیمه اول بدون گل مساوی است.

این پنالتی را ببینید: پنالتی ازدست‌رفته محبی برابر پارس جنوبی جم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • !!! IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    حتما پنالتی مورد ادعای دربی رو هم اینطوری میخواستید بزنید!!!
    • خونسرد باش IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      آخه پسر چقدر از استقلال میترسید و دائم فکر میکنیداستقلالیا دنبالتون کردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ع IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    قائدی باید دسته دو بازی کند دم عربها گرم که بیرونش کرد
  • علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    روش استقلال رو شده .فقط تیمهای ششم به پایینو برده متاسفانه.سپاهان.پرسپولیس.تراکتور.باخته.با مس مساوی.خط دفاعی افتضاح.خط هافبکو حمله خوبن که اونم مربیان بزرگ باهاش مقابله میکنن.دیروز استقلال تحت شکست دربی بازی میکرد.شانس استقلال فقط تو جام حذفیه البته اگه باز دوباره به پرسپولیس نخوره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی