نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
۱۶ |
۰
واکنش جالب حسینی به خراب شدن پنالتی استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: فدای سر محمد محبی که پنالتی‌اش گل نشد.

سید حسین حسینی نیز پس از پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: یک بازی سخت را توانستیم ببریم. پارس در خانه خودش بازی می‌کرد و مطمئناً بازی مقابل این تیم‌ها سخت است. پنالتی ما هم گل نشد، البته فدای سر محمد (محبی) که پنالتی گل نشد. کل فصل خیلی از بازی‌ها را برای ما درآورده است و فدای سرش.

دروازه‌بان استقلال در خصوص ۲ واکنش خود مقابل پارس جنوبی ادامه داد: من هم وظیفه خودم را انجام دادم و این مهار کار خاصی نبوده است.

کاپیتان آبی‌ها در خصوص داوری‌ گفت: از ابتدای فصل آنقدر در خصوص داوری‌ها صحبت کردیم که خودمان خسته شدیم. هر چقدر اعتراض هم کنیم، مطمئن هستیم که به جایی نمی‌رسد.

حسینی در خصوص مسائل مالی نیز تصریح کرد: کریمی در حال تلاش است. فکر کنم ۳ هفته دیگر به انتهای لیگ زمان باقی مانده و ۴۰ تا ۴۵ درصد دریافتی داشتیم و مشکلاتمان همچنان ادامه دارد. امیدوارم که کریمی بتواند در این فرصت کم مشکلات بچه‌ها را حل کنند زیرا واقعا خسته‌کننده شده است. این مشکلات را تیم‌های دیگر هم داشتند، حتی اگر مدعی هم بودند، شاید الان هشتم و نهم جدول بودند. دم همه بچه‌ها گرم. تا همینجا نیز غیرت گذاشتند و هواداران مطمئن باشند که ما تا لحظه آخر می‌جنگیم.

حسینی گفت: صدرصد ما امید قهرمانی داریم. مشکلات ما خسته کننده شده است ولی این قول را به هواداران می‌دهم که تا لحظه آخر می‌جنگیم و دلشان را شاد خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    طرف تیمش مقابل تیم نهم دسته‌اول با وجود هدیه‌ی پنالتی داور، شدیدا به بن‌بست تاکتیکی میخوره و در پایان ۱۲۰ دقیقه بکش زیرش، نهایتا به سختی و با یک گل برنده میشه! اما تو لیگ برتر کاملا طبیعی و اتفاقی به یه تیم که از مربی و بازیکناش رسما استقلالی هستن و بهشون تو بازی پاس گل میدادن شیش تا میزنه!
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    طرف تیمش مقابل تیم نهم دسته‌اول با وجود هدیه‌ی پنالتی داور، شدیدا به بن‌بست تاکتیکی میخوره و در پایان ۱۲۰ دقیقه بکش زیرش، نهایتا به سختی و با یک گل برنده میشه! اما تو لیگ برتر کاملا طبیعی و اتفاقی به یه تیم که از مربی و بازیکناش رسما استقلالی هستن و بهشون تو بازی پاس گل میدادن شیش تا میزنه!
    • شبخیز IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      وقتی از فوتبال چیزی نمیفهمی حرف نزن لنگ هم به هوادار باخت تو هنوز متوجه‌ نیستی بلزی حذفی با لیگ فرق میکنه تو هنوز متوجه نیستی هر بلزی شرایط خاص خودش را داره همانطور که لنگ به هوادار باخت ولی به یک تیم که مربی لن لنگی بود چهار تا زد
  • بهمن عبدی فرد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    استقلالی ها خوش باشن تیم هوادار هم اومد بالا با اون ساکت الهامی آبروی خود ک هیچ آبروی فوتبال ایران برد تاسف به این فوتبال ولی نمیدونن هنوز پرسپولیس کبیر حی و حاضره
  • مهرداد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    اگه محبی پنالتی رو گل کرده بود، یقیناً پارس جنوبی مجبور بود واسه جبران جلو بکشه و این کار باعث می شد مهاجمان استقلال راحت تر حمله کنند و تراکم دفاعی کمتری رو مقابل خودشون می دیدند و احتمال زدن گل های بیشتر روی ضد حملات به وجود می اومد و بازی اینقدر گره نمی خورد. درود به شرف امید روانخواه که تیمش رو مرد و مردانه مقابل تیم محبوبش به میدان فرستاد و هرچه در توان داشتند، پیاده کردند.
  • مهدی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    کیسه کشا طوری حرف میزنند که انگار فقط خودشون از فوتبال سر در میارن عزیز کیسه کش مهدی عبدی سال دیگه تو کیسه بازی میکنه
    • پرسپولیس IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      داداش هیچ کیسه کش منطقی وجود نداره خودتو اذیت نکن همه تیما ک هوادار نیستن
  • تاج کبیر IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    الان به شما ها چی رسیده که پرسپولیس روبه روی استقلال برنده شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی