حمله ناصر محمدخانی به وحید قلیچ؛ آبروی پیشکسوتان را برد!/ دو تا خانه و ماشین یک میلیاردی دارد و باز می‌نالد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ناصر محمدخانی ستاره پیشین و پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید: وحید قلیچ به هر کسی می‌رسد می‌نالد و می‌گوید مستأجرم یا پول ندارم در حالی که دوتا خانه دارد و ماشین MWM که زیر پایش است حداقل یک میلیارد تومان می‌ارزد!

حضور وحید قلیچ در تمرین تیم استقلال سرو صدای زیادی در جامعه فوتبال به پا کرد و خشم پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت. در این میان اغلب همبازیان دروازه‌بان اسبق پرسپولیس سکوت کرده یا مثل حسین عبدی ترجیح دادند صحبت کوتاهی در این مورد انجام دهد.

ناصر محمدخانی اما حسابی از این بابت ناراحت شده و به خبرورزشی می‌گوید: من شنیدم وحید (قلیچ) گفته است که من همبازی قدیمی و پرسپولیسی ندارم اما می‌خواهم بپرسم چه کسی کمک کرد تا بتوانی به عنوان مربی گلرها با پرسپولیس قرارداد ببندی؟ مگر با پول همان قراردادها نبود که در تهرانسر خانه خریدی و یک خانه هم در مرزداران داری؟ علی پروین کم زحمت تو را کشیده است؟

او ادامه می‌دهد: کار وحید اصلا درست نبود و به من برخورد که چرا چنین رفتارهایی انجام می‌دهد؟ مردم در کوچه و خیابان از من و بقیه پرسپولیسی‌های قدیمی می‌پرسند که این کارها چه معنایی دارد؟ استقلال تیم قابل احترامی است و من دوستان بسیار خوبی از قدیم دارم که استقلالی هستند. با این وجود قشنگ نبود که وحید با سابقه بازی در پرسپولیس به محل تمرین استقلال برود یا بگوید یک پنالتی در دربی علیه پرسپولیس نگرفته اند و بگوید و بخندد!

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ ضمن تأیید صحبت‌های شاهین بیانی علیه وحید قلیچ خاطرنشان می‌کند: شاهین (بیانی) به درستی اشاره کرد که این کارها برای جمع کردن فالوور است و من هم معتقدم وحید به همین خاطر سر تمرین استقلال رفته است اما به چه قیمت؟ آیا هوادار استقلال از دیدن قلیچ سر تمرین تیمش لذت می‌برد؟ قطعا این طور نیست! چرا آبروی ما پیشکسوتان پرسپولیس را با این کارها می‌برد؟! یک زمانی می‌گفتیم جوان است یا خام است اما الان چه طور؟ خوشش می‌آید که این طور مضحکه شود؟

ناصر محمدخانی با ناراحتی یادآور می‌شود: نمی‌خواستم این حرف را بزنم اما او که می‌گوید دیگر همبازی قدیمی ندارم لابد فراموش کرده است خود من به علی آقا (پروین) گفتم که اوضاع وحید خوب نیست و در کارگران زمین چمن آب می‌دهد لطفا کاری برایش انجام بده. علی آقا هم به من لطف داشت و خودش هم انسان بامعرفتی است و او را آورد به عنوان مربی گلرها قرارداد بست.

او همچنین می‌گوید: علی آقا چند سال با وحید به عنوان مربی گلرها قرارداد بست و حتی بیشتر از قرارداد هم پول داد تا خانه تهرانسر را بخود. حالا وحید دو تا خانه شنیدم دارد، نمک خورد اما نمکدان پرسپولیس و علی پروین را شکست. من اصلا متوجه نمی‌شوم که چرا به خودش اجازه چنین کارهایی می‌دهد؟ به هر کسی می‌رسد می‌نالد و می‌گوید مستأجرم یا پول ندارم در حالی که دوتا خانه دارد و ماشین MWM که زیر پایش است حداقل یک میلیارد تومان می‌ارزد!

حمله ناصر محمدخانی به وحید قلیچ آبروی پیشکسوتان را برد!/ دو تا خانه و ماشین یک میلیاردی دارد و باز می‌نالد!

محمدخانی خاطرنشان می‌کند: الان نصف پیشکسوتان پرسپولیس مستأجر هستند و وضع وحید قلیچ از آنها بهتر است. من نمی‌خواستم مثال بزنم اما آقا وحید وضع شما بهتر است یا مجتبی محرمی؟ مجتبی که اسمش را تریلی نمی‌کشید و آن همه پیشنهاد را در دوران بازی اش رد کرد تا در پرسپولیس بازی کند حالا نه خانه دارد و نه ماشین اما بزرگ است. آبروی پرسپولیس و حرمت هواداران برایش مهم است و از این کارها نمی‌کند. اینکه می‌گویی ۱۲ سال در پرسپولیس بازی کردید آیا تیم دیگری شما را می‌خواست که نرفتی؟ باز هم گُلی به جمال علی آقا پروین که به خاطر معرفت و مهربانی اش همیشه از وحید قلیچ حمایت می‌کرد و او را نگه می‌داشت. به خدا وحید قلیچ کاری کرده که خجالت می‌کشم بگویم پیشکسوت هستم. همه اخلاق مرا می‌شناسند و خوب می‌دانند اهل هیاهو یا جنجال و این حرف‌ها نیستم اما کاری که وحید قلیچ کرد و بعد از آن مصاحبه‌هایی که انجام داد دلم را به درد آورده است. خیلی ناراحتم چون مردم و هواداران تصور می‌کنند همه پیشکسوتان این جوری هستند.

ناصر محمدخانی در پایان و در پاسخ به انتقاد وحید قلیچ از مدیران باشگاه پرسپولیس و عدم توجه به پیشکسوتان نیز می‌گوید: رضا درویش باید چه کار کند؟ مگر مدیرعامل پرسپولیس باید بیاید و به وحید قلیچ حقوق یا پول دستی بدهد؟ مگر وحید نیازمند است؟ کسی که خانه و ماشین دارد و از نصف پیشکسوتان پرسپولیس وضع مالی اش بهتر است چه انتظاری دارد؟ ما یک زمانی بازیکن پرسپولیس بودیم، همین که پیراهن این تیم را می‌پوشیدیم برای ما افتخار بود. شهرت و محبوبیت اش را بردیم و کنار هواداران معروف شدیم. حالا مگر می‌توانیم سر پرسپولیس منت بگذاریم؟ چرا باید از پرسپولیس طلبکار باشیم که هر چه داریم از این تیم است. من واقعا نمی‌دانم و چه بگویم اما این کار وحید قلیچ در شأن پیشکسوت پرسپولیس نبود و هواداران را ناراحت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰۲
  • انتی کیسه IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    درود بر شرفت چ خوب نواختی حق
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      همه هواداران استقلال لطفا به اینستاگرام AFC برن و اعتراض خودشون رو به حذف مهندسی شده استقلال برای کنفدراسیون آسیا ارسال کنن و بگن که برای اینکه این دو تیم یک مالک دارن استقلال رو از روی عمد حذف کردن تا پرسپولیس حکومتی رو به آسیا بفرستن و الان هم در مجلس (پارلمان) و وزارت ورزش و جوانان در حال درست کردن این مالکیت هستن که بعدا به مشکل نخورن و باید ملاک AFC مالکیت قبل از 31 مارس باشه که هر دو یک مالک داشتن و AFC باید از حق استقلال به عنوان مدافع قهرمانی سال قبل دفاع کنه. لطفا با زبان انگلیسی این موضوع رو به گوش مدیران AFC برسونید
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      در دوران مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی که قیامت سختی دارن با آه میلیون ها هودار استقلال و تیم های دیگه، در طی 5 سال 10 جام، به صورت مهندسی شده و کاغذی و جعلی تقدیمشون کردن و حتی در قضیه طارمی باید پرسپولیس به دسته 3 فرستاده می شد که با سند سازی مانع شدند. اما در طی 12 سال قبلش فقط دو جام یکی لیگ و یکی حذفی کسب کردن. امسال هم که لیگ رو مهندسی شده براشون در آوردن. شما خودتون حدیث مفصل بخوانید از این مجمل
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      اگه در دربی پنالتی روی مهدی قایدی در دقایق اولیه گرفته می شد و استراتژی اصلی ساپینتو بود که استقلال در دقایق ابتدایی فشار وارد کنه و به گل برسه شما مطئن باشید تمامی استراتزی ها و تاکتیک های پرسپولیس به هم می ریخت و مجبور می شدن جلو بکشن و در نتیجه مهاجمان تکنیکی و سرعتی استقلال با فضاهای ایجاد شده گل های بیشتری به ثمر می رسوندن. پیام حیدری جلوی فاجعه برای پرسپولیس رو گرفت و الان هم می بینیم که همشون قایم شدن و خبری ازشون نیست. فکر می کنم با قایم شدن آبا از آسیاب می افته ولی زهی خیال باطل
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      ناصر محمد‌خانی برای تخریب شخصیت وحید قلیچ به عنوان یک پهلوان و عدالت خواه میگه این قبلا زمین اب میداده. در گذشته که فوتبال به این سطح نرسیده بود خود بازیکنان ممکن بود اقدام کنن و قمتی از زمین رو اب بدن حتی یکی دو سال پیش به علت نامساعد بودن زمین چمن خود بازیکنان استقلال دست به دست هم دادن و زمین رو پاکسازی کردن. این چه ربطی داره به شخصیت وحید قلیچ. وحید قلیچ 12 سال دروازه بان پرسپولیس بوده و نون بازوری خودش رو خورده نکنه علی پروین روزی دهنده خلق خداست که ما خبر نداریم. هرگز ناصر محمد خانی و امثال اینا نی تونن شخصیت یک پرسپولیسی با 12 سال سابقه رو خراب کنن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      حرف وحید قلیچ یک کلام اینه: امسال هم پرسپولیس رو مهندسی شده قهرمان می کنن و من به عنوان یک پرسپولیسی اصیل و عدالت‌خواه از هوادارن استقلال عذرخواهی می کنم و بهشون میگم این قهرمانی های مهندسی شده هیچ ارزشی برای امثال بنده ندارن و این ها فقط برای فریب هواداران کم سن و سال و جوان و احساسی کاربرد داره. برای ما که سرد و گرم چشیده هستیم به روشنی می فهمیم عده ای در داخل و خارج زمین بازی ها رو مهندسی می کنن. پیام شفافی که به گوش کل مردم ایران رسید.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      بنده مدارک مستدلی از حذف عمدی استقلال به عنوان مدافع قهرمانی سال پیش برای AFC و شرکتی آلمانی ارسال کردم و گفتن که در حال بررسیه و به امید خدا اگه استقلال رو حذف کردن مطمئن باشید 90 درصد پرسپولیس حکومتی هم حذفه. لطفا هواداران استقلال به پیج اینستاگرام AFC و فیفا مراجعه کنن و اعتراضشون رو به گوش تصمیم گیرندگان برسونن. هر چقدر اعتراض ها بیشتر باشه احتمال اینکه نتیجه بگیریم بیشتره. ما باید تلاش خودمون رو بکنیم حتی اگه در نهایت نتیجه نگیربم. از هواداران استقلال که با خارج در ارتباط هستن و از نظر وکیل و پول مشکلی ندارن تقاضا می کنیم که در این راه به ما کمک کنن
    • ف دال IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      سلام ادمین جان؛ فقط خواستم بگم خدا بهت صبر بده. باز این بابا " کاربر لنگیا مافیای فوتبال ایران" از اون برون‌روش‌های لاینقطع معروفش گرفته! حالا گذشته از این‌ها؛ جدی‌جدی خط به خط و کلمه به کلمه‌ی کامنت‌هاش‌و می‌خونی و نشر میدی یا از این‌هائیه که نخونده میگی هرچه بادا باد و.. کلیکـــــــــــــــــ، منتشر شد؟! آخه نه اینکه خودِ قانون هم از این‌دسته افراد فاکتور گرفته و با یه برچسب معروف و توضیح «حرجی بهشون نیست» وبال رو از گردنش باز کرده و خلاااااص، از اون جهت جویا شدم! یاهو.
    • پرسپولیس IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      بيچاره آبیا چقدر ساده و زو باورن همین فصل قبل بود قلیچ کلی حرف بار استقلال و مجیدی میکرد چپ و راست حرفای زشت میزد حالا بخاطر اینکه از پرسپولیس پولی کاسب نشد بخاطر لج کردن با پرسپولیس رفت سمت استقلال و قضیه پنالتی دربی استقلالیا هم که ساده از قلیچ قدیس ساختن بيچاره ها اولا قلیچ کسی نیست دوما همین الان پرسپولیس دو قران پول بزاره کف دستش قلیچ رنگ عوض میکنه تو صدم ثانیه تغییر جهت میده و کلی چرت و پرت بارتان میکنه قلیچ خیلی بی وجوده سر سوزن غرور و مردانگی نداره که اگه داشت علنا گدایی نمیکرد بارها مصاحبه کرده که بی پولم برای اجاره خانه لنگ ماندم حالا کاشف به عمل آمده ۲ تا خانه داره واقعا خیلی پسته خاک بر سرش با وجود اینکه دستش بازه میاد و ترحم می خره که ۴ نفر دلشان به حالش بسوزه چار قران پول نصیبش بشه آدم از گرسنگی بمیره شرف داره به قلیچ هیچ مرد و هیچ زنی غرورش شخصیتش اجازه بهش نمیده دست گدایی دراز کنه میره کم میخوره گرد می‌خوابه ولی با شرافت و با آبرو زندگی میکنه ولی قلیچ نه آبرو براش مهمه نه شرافت فقط پول بعد ۳۰ سانت سیبیل هم گذاشته حداقل باید از اون سیبیل خجالت بکشه
    • شاهین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      قلیچ چیزی در مایه های نوری و فنونی زاده هست... طرفداران پرسپولیس قلیج را انفالو کنید . بزارید استقلالی ها فالو کنند...چند روز بعد . می گوید اشتباه کردم..
    • امیر IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      از شما که واسه محرومیت آل کثیر خودتون رو کشتین و با پرچم ژاپن اومدین استادیوم خیلی کارای دیگه هم برمیاد فقط اونجای حرفات قشنگه که با این همه توهمات شخمی خودت رو طرفدار پرسپولیس کبیر معرفی میکنی ایشالا شماهم حالت خوب میشه
    • حسین IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      درود بر وحید قلیچ آزاده مرد
    • حسین IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      کاربر لنگ مافیائی فو تبال درست گفتند همه با هماهنگ بودند تا لنگ به صدر برسد از خصوص سازی تا افشاریان وبعضی از تیم‌های حریف لنگپولیس
    • حسین IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      قلیچ چون حقیقت را گفته خیلی لنگیهای متوهم آتش گرفتند
    • بدون اسطوره IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      بنده خدا این طرف چه سوخته که به نیت سال ۵۲ که ۶تایی شدن ۵۲تا کامنت با نام لنگ مافیا گذاشته اما ما فقط میگیم بدون اسطوره خودش اندازه ۱۰۰تا کامنت معنی میده
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    وحید قلیچ با 12 سال حضور به عنوان دروازه بان پرسپولیس، شناسنامه پرسپولیسه. وحید قلیچ به عنوان پرسپولیسی ترین بازیکن اومد سر تمرین استقلال و از همه استقلالی ها و هوادارن استقلال عذرخواهی کرد که آقا من به عنوان یک پرسپولیسی اصیل جام قهرمانی مهندسی شده نمی خوام. من دوست ندارم بازی مهم دربی مهندسی بشه مثل 45 سالی که مسعود سلطانی فر بود و انواع جام های جعلی و مهندسی و کاغذی به ما بدن چون هم ما و هم مردم و هم هواداران همه تیم های می فهمن که این جام ها تقلبی و مهندسی شده است و هیچگونه ارزشی ندارد. شاید در مدت کوتاهی بتونه لبخندی روی لب ها بیاره ولی هر پرسپولیس هر عمق وجودش می دونه که قهرمان امسال و حتی سال های پیش استقلال و سپاهان بودن. وحید قلیچ از روی مردانگی اومد جلو و اصلا حرفی از پول نزد و من اطلاع کاملی دارم که تا الان هزار تومن از هیچ استقلالی نگرفته برای این حرفش. حتی به فالورهایی که می تونستن منع درآمدش باشن گفت برید نیازی بهتون ندارم چون من در مکتب جهان پهلوان تختی بزرگ شدم. الان هم می بینیم پیشکسوتان پرسپولیس می خوان شخصیت وحید قلیچ رو تخریب کنن که این وصله ها به قلیچ نمی چسبه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      پیشاپیش قهرمانی مهندسی شده پرسپولیس حکومتی رو به بازیکنان و کادر فنی و هواداران این تیم تسلیت عرض می کنیم
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      آفساید شیخ دیاباته در بازی با صنعت نفت گرفته نمی شه تا گل بزنه و 3 امتیاز اونجا تقدیم پرسپولیس کردن. در بازی با مس رفسنجان، خطای پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس داخل محوطه در نظر گرفته می شه و با گل پنالتی که خارج از محوطه جریمه گرفته شد باز هم 3 امتیاز تقدیم پرسپولیس شد. و در دربی هم دیدیم که مثل دربی‌های گذشته پنالتی واضح روی مهدی قایدی در دقایق ابتدایی و در محوطه جریمه گرفته نشد تا باز هم در کورس قهرمانی و در مهمترین بازی آخر لیگ، پرسپولیس رو برنده کنن و اونجا هم 3 امتیاز تقدیم این تیم شد. پس می‌بینید 9 امتیاز به طور مهندسی تقدیم پرسپولیس حکومتی فقط در 3 بازی نیم فصل دوم کردن اونم در کورس قهرمانی و در مهمترین بازی ها. از اون طرف سپاهان اصفهان در بازی با تراکتورسازی، دو پنالتی واضحش گرفته نمی شه تا بازی رو ببازه تا نکنه اختلاف امتیازیش با پرسپولیس زیاد بشه و در بازی با ملوان هم پنالتی واضح روی نورافکن گرفته نمی شه. یعنی قشنگ برای قهرمانی پرسپولیس تمامی بازی ها رو مهندسی کردن. هم حق استقلال و هم حق سپاهان رو خوردن برای تیم حکومتی
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      از کمیته انضباطی و کمیته اخلاق و مراجع قانونی درخواست ورود به این قضیه رو داریم.....مدیران و کادر فنی پرسپولیس حکومتی تو روز روشن دارن پیشنهاد ر...ه میدن که آهای پیکانی ها بیایید در استادیوم آزادی و در جلوی هواداران ما بازی کنید و ببازید که ما 3 امتیاز رو بگیریم و در عوض پول بلیت فروشی رو میدیم به مدیران شما تا بینتون تقسیم کنن. پرسپولیسیا با یک تیر دو نشون زدن. مدیران پیکان قبول کردن چون پول زیادی برای خودشون و بازیکنان به راحتی به دست میارن. حالا اگه شورای تامین اجازه بده که پرسپولیسا به هدفشون رسیدن و اگه اجازه ندن در آزادی برگزار بشه پس از پول خبری نیست. در نتیجه بازیکنان پیکان چون پول مفت خوبی رو از دست دادن دیگه تو بازی با انگیزه کار نمی کنن و به اصطلاح وا میدن و میگن حالا که اجازه ندادن پولی گیر ما بیاد ما هم بازی خوبی ارائه نمیدیم و می بازیم. ببینید این لنگیا برای قهرمانی چه کارهایی که نمی کنن. از این تابلوتر، پیشنهاد ر...ه در تاریخ لیگ نداشتیم که دیگه علنی اعلام کنن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      پرسپولیس حکومتی حتی اگر قهرمان بشه که با مهندسی هایی که صورت گرفته 99 درصد شانس بهشون دادن هیچ ارزشی نداره. جامی که با تقلب و مهندسی بازی های خودشون و رقبای در کورس اتفاق بیفته هیچ ارزشی نداره و فقط دروغی هست که دارن به خودشون و هوادارانشون میگن و خودشون هم می دونن مهندسی شده بالا آوردنشون و مهندسی شده قهرمان میشن
    • پرسپولیس کبیر بر حق IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      نتايج مهندسی مختص کیسه شاس بعدشم خودتی کیسه کشی بعد به اسم هوادار پرسپولیس داری به پرسپولیس تهمت میزنی حقا که کیسه کش بودن بهتان میاد
    • حسین IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      خیلی حالت خرابه،بیچاره حداقل به حرف پیشکسوت تیمت گوش کن،پرسپولیس قبل و بعد حواشی دوازده امتیاز از دست داد حرفی از مهندسی نبود!!!اینکه سپاهان تو اصفهان با ملوان مساوی میکنه یا بازی دو هفته قبلش که باخت هم مهندسی شده بود؟پرسپولیس پنج قهرمانی متوالی و دو نائب قهرمانی و دوتا فینال آسیا و چند جام حذفی و سوپرجام گرفت در صورتی که هرسال با پنجره بسته مواجه بود،با بازیکن های امیدمون رفتیم فینال آسیا،هرسال ستونهای تیم رو از دست دادیم،از زمان منصوریان یک نگاه به خرید های تیمتون بنداز؟وزیر تو کورس رقابت ها ذوب آهن رو مجبور کرد تبریزی رو به تیمتون منتقل کنه،تو همین چندسال گذشته تیمتون شده مدفن استعدادهای فوتبال ایران،ده ساله از حسادت که جزئی لاینفک از فرهنگ شماهاست تیمهای لیگ به پرسپولیس بازیکن نمیدن مگر قراردادشون تموم شده باشه،شماها پرروترین طرفداران فوتبال جهان هستید و البته عقده ای ترین
    • قرمزته IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      قهرمانی مهندسی شده مال پارسال بود که بعد از 9 سال که همه از تیم اس تق لال ناامید شده بودند یه جام اهدایی با پول و هزار کلک بهتون دادند نه تیمی که با جون ودل زحمت میکشه ،به قول خودتون دیگه حالا که بابا مسعود نیست که حمایت کنه پس چیشده که جلو جلو تبریک میگید این تیم قهرمانه حالا تو ده تا صفحه پر کن و بنویس لنگیا مافیای فوتبال ایران البته شاید خودت یه مقدار آروم بشی خخخخخخخخخخخ
    • کیسه مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      تیمی که یک بازی در میان پنالتی میزنه مگر میشود فدارسیون پشتش نباشه چشماتو باز کن با هوچیگری میخوای حقایق رو پنهان کنی اون چهار دربی زمان مظلومی سه پنالتی برای پرسپولیس نگرفتن و گل سالم محمد نوری افساید اعلام شد یادت رفته خود کمک داور اعتراف مرد ببین کدام تیم بیشترین پنالتی رو زده درجواب ارتش سایبری کیسه لنگییا مافیای فوتبال
    • لوک خوش شانس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      زیاد حوصله بحث با آدمای بی منطق رو ندارم ولی اینو بهت میگم مهندسی لیگ پیش برای قهرمانی کیسه بعد از ۱۰ سال رو هر گز فراموش نکن و از بابا ماجدیتون تشکر کنید 😉😂
    • شش تای ۵۲ IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      من موندم چرا شماها اینقدر متوهم هستید!؟رفتی طومار نوشتی که چی؟اگه نمیدونی بدون؛فوتبال هیچوقت از سیاست جدا نیس.زمانی که پرسپولیس ۵ بار پشت سر هم قهرمان شد،حتی سردمداران مملکت هم دوس نداشتن که این اتفاق بیفته(بدلیل عدم رضایت بخشی از جامعه که کیسه کش هستن)و کارشکنی هایی که صورت گرفت مثل پنجره بسته،فراری دادن بهترین بازیکنان تبم،عدم انتخاب مدیرعامل وووووووو درهمین راستا بود ولی پرسپولیس کبیر اینقدر قدرت داشت که جلوی همه این مشکلات ایستاد و ۵ سال قهرمان شد.دیگه محال بود که اجازه بدن پرسپولیس ۶ سال متوالی قهرمان بشه.چون عدد ۶ برای کیسه کش ها یادآور خاطرات بدی هست و قهرمانی پارسال تون در راستای همین هدف بود.امتیازات معیشتی،سهمیه پنالتی،….آش اینقدر شور بود که صدای همه تیم‌ها در اومده بود.بله قهرمانی مهندسی شده مال پارسال بود نه قهرمانی های پرسپولیس که در بعضی بازی‌ها حتی بازیکن ذخیره نداشتن و با بازیکن امید بازی میکردن
    • ارتش سرخ IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      گداگرمعتبرشودازخدابی خبرشود قضیه قلیچ همینه ازهمه جا درمانده پناه آورده به شما کیسه کشا شاید دو قرون پول از سمت شما گیرش بیاد ۱۲سال درپرسپولیس بودی مجانی کارنکردی بعدهم بعنوان مربی بازی کارآمدی پول گرفتی و حالا آمدی منت سرپرسپولیس میگزاری مگرمجانی کارکردی عین گداهاخودت راکوچک کردی به دامن استقلالی‌ها انداختی آنها هم شادوخوشحال ازحرکت منافقانه قلیچ درغیاب آنها علیه شأن درحضورتمجیدشان می‌کنه
    • کیسه آل لجن سعودی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      شما بااینهمه حرف معلومه بدجوری سوختی!!!!!!!🤔🤔😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 بسوزید که سوزش شما کیسه کشا، آرزوی تک تک ما عشقپولیسی هاست. در ضمن، پهلوان قلیچ🤮👎 هم دربست مال شما و ساپینتو تون🤮👎😁 واینکه امروز هم پنالتی شد، بسوزید که این پنالتی ها، آخرش شما رو دق مرگ میکنه😁😁😁😁😁
    • هوادار منطقی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      دادا چجوریاس شما برنده میشین یا قهرمان میشین خودتون تلاش کردین. بقیه میبرن یا قهرمان میشن با کمک ابر و باد و خورشید و فلک و این چیزاس؟
    • عابد IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      برای سلامتی ذهنت فقط می تونم دعا کنم
  • قرمزشمال IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقای محمدخانی چرا اسم این آدم بیسواد و ... رو میاری این برای ما هیچ ارزشی نداره حیف شما نیستی که با این آدم دهن به دهن بشی این داره میسوزه هیچ کس اینو آدم حساب نمیکنند
  • انسان باشیم IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    نمیدونم آقای محمدخانی با اون حجم از بی آبرویی که به بار آورد چجوری روش میشه بیاد مصاحبه کنه .
    • سیاوش رضاپور IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      کدام بی آبرویی ؟یه نفرعاشقت بشه ودست بردارت نباشه چیکارمیکنی ؟بعدشم مگه کارغیرشرعی انجام داده محمدخانی؟تاریخ استقلال یه طرف تنها ناصرمحمدخانی یه طرف.
    • قرمزته IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      بی آبرویی اون کارهایی بود که توی تیم اس تق لال گندش دراومد و اون همه پول بیت المال معلوم نشد کجا رفته و کی خورده و چی شده نه اینکه یه انسان شریف ازدواج مجدد داشته باشه پس بیا شعار ندیم واقعا" انسان باشیم
    • الف IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      به به ناصر آقا محمد خانی عبور بخیر
    • قرمزترازهمیشه IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      کسی از بی آبروی حرف بزنه که معنی واقعیش رو بدونه نه کیسه کش بی صفتی که به هر دری زد تا پرسپولیس توی آسیا نتیجه نگیره که مبادا به جاهای جعلی امجدیه بی آبرو بشه واسم اصلیش رو باید الکیسه کش سعودی بگویئم بله ما پرسپولیس حکومتی هستیم ولی مثل شماها خودفروخته وکثیف نیستیم
    • مهدی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      این لنگی ها چون کند ذهن هستند آبرو ریزی شیث رضایی و محمد نصرتی را یادشان رفته که سرفصل روزنامه های ورزشی دنیا شد
  • تیم ملی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    جرا زورتوون میاد ازاینکه قلیج حرف حق زده بارهای بار برااستقلال پنالتی نکرفتن و برعکس برالنک پنالتی ناحق وحتی ۳متر خارج ازمحوطه جریمه پنالتی برالنگ میکگیرن
    • پرسپولیس کبیر بر حق IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      همین قلیچ فصل قبل کلی دری بری به استقلال گفت چپ و راست اتهام تبانی میزد بارها مجیدی را شست و پهن کرد حالا با استقلالیا فالوده میخوره مجیزشانه میگه بيچاره استقلالیا از کول قلیچ بالا میرن خوب بهم میان
  • کریمی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    وحید قلیچ فکر می‌کنه الان باید سالی چند میلیارد بهش بدن تا از پرسپولیس تعریف کنه
  • عباس بوعذار IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقای محمد خانی حداقل شما از آبرو بردن پیشکسوتان حرف نزنین! وحید قلیچ نهایتش سر تمرین استقلال رفته! چه آبرویی برده؟؟ کارایی که خوده شما با خانم جاهد کردین بیشتر آبروی پیشکسوتان رو برد یا وحید قلیچ که حالا شما دم از آبرو میزنین؟؟ خرما خورده کی منع رطب میتونه بکنه؟؟ شما اول برین توی یه اتاق تاریک و به کارهای بد خودتون فکر کنین بعد از قلیچ ایراد بگیرین و بگین با یه سر تمرین استقلال رفتن آبروی شمارو برده....
    • مهران IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      مجاهد خزیراوی
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      قلیچ مبارکتون باشه! بار پیشکسوتی باشگاهتون رفت بالا. ما بیچاره ها به ناصر محمدخانی و علی کریمی و علی دایی و مهدوی کیا قناعت میکنیم، چی کار کنیم. کار دیگه ای از دستمون برنمیاد😔
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    دقیقا حرف دل همه هوادارها زد.دقیقا محرمی با اون سابقه درخشانش هیچوقت نمیاد خودش نشون بده.تازه هیچوقت بهش پست و مقام ندادن.همون آرفی که یک خارجی هست از باشگاه پرسپولیس انداختنش بیرون ولی همیشه به پرسپولیس محبت داره.یا ایمون زاید دوره کوتاهی در پرسپولیس داشت ولی هنوز عکس با پیراهن پرسپولیس تو پیجش میزاره.بشار رسن.اینا مرد هستن نه قلیچ تازه به دوران رسیده.
    • قرمزته IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      اسم ایمون زائد که میاد دوباره اس تق لالیا سوزششون شروع میشه و یاد گل عیسی که میوفتند دیگه بدتر
  • مهران IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    تیم حکومتی اون تیمی هست که هر مدیر لاملش از سردار آجرلو گرفته تا حاج فتل هر کدوم۸۰۰ میلیارد از بابا حمیدشون پول گرفتند..حکومتی اون تیمیه که سرمربیش با مواد نیروزا و دوپینگ تیمو قهرمان کرد.تیمی که جاودانی توی کمیته عنضباطی از کارمندان قسم خوردش هست.حکومتی اونی هست که وزیر ورزش چلاقش هفته ای دوبار باهیئت مدیرش برای حل مشکلاتش جلسه نیزاره و از اسپانسرهای تیم رقیب براش پول میگیره. حکومای تیمیه که سال پیش ۱۳ نفر داخل زمین بداش بازی میکردن.حکومتی تیمی که سرمربیش هرگز بخاطر توهینها و لگد پرانیهاش مخروم نمیشه اما سرمربی تیم رقیب بخاطر ایستادن در کنار مردم برای حق خواهی محروم که میشود بلکه ۵دبازی هم تیمشو میبازونن تا بشینه سرجاش حرف حق نزنه حالا طرفداران تیمش حکومتی حکومتی میکنن تا بازم سهمی از بیت المال گیرشون بیاد هنونجور که فرهادشون ۲ بار پول مربیگریشو گرفته از بیت المال
    • عاشق پرسپولیس IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      ❤❤❤❤❤❤
  • بهرام IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقای محمد خانی قلیچ بعد از چندین سال به اشتباهش پی برده واستقلالی شده تا دیر نشده بجنب
  • امیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    در اوائل دهه ۵۰ تیمی بود بنام بانک سپه،دروازه بان اصلیش امیر شیر خدایی بود و ذخیره اش همین وحید قلیچ،شیرخدایی بچه محل ما در دخانیات بود و وحید رو گاهی میدیدم،همون موقع هم خونگرم بود،اختیار امروزش هم دست خودش هست،اجازه بدهید امثال کلانی و زادمهر و .....درباره وحید قضاوت کنن،مگه فکر میکنین الآن محرمی از وضع خودش راضیه و در خلوت خودش افسوس نمیخوره؟بنده خدا تو یه آپارتمان ۴۰ متری تو خیابون استخر منشعب از نزدیکی میدان قزوین تهران زندگی میکنه،اگه چیزی نمیگه دلیل نیست که حتما خوشحال هم هست.وقتی عکسشو با طارمی دیدم که سوئیچ اهدایی هدایتی رو داره میگیره از صورتش میشد همه چیزو خوند.
  • ابراهیم IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    درود برمحمدخانی عزیز وباشرف
  • پوریا US ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    مجتبی محرمی پیشکسوت کجا قلیچ پیشکسوتک مثلا کجا. تا حالا دیدین مجتبی محرمی بزرگ سرتمرین کیسه رفته باشه.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    هر انسانی اختیارش دست خودشه الان یکی دلش خواسته بره سر تمرین پرسپولیس یا استقلال اینهمه هیاهو نمی خواد، کاشکی همه با خود صادق بودن و برای دیگران زندگی نمی کردن الان اکثرا خودمون نیستیم و برای دیگران زندگی می کنیم
  • حسن IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    کیسه کشا حرف نزنن تادیروزفحش قلیچ می دادین الان که رفته تمرین کیسه وهمشون به تمسخرگرفته میگن قلیچ درسته میگه
  • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آهای کیسه کشا این حرفا دیگه برا فاطی تمون نمیشه..شما ها اگه عرضه داشتید بازی دیروزتون درجا زدید وتو دقیقه 95گل زدید..
  • کیون IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    اولآ باید به ناصر محمدخانی درود بفرستم که هنوز اصالت خودش و حفظ کرده واصلآ این قلیچ بی معرفت و ولش کن او برا پول دست به هر کاری حتی گدایی می زند واصلآ هم ما طرفداران اورا پرسپولیس نمی‌دانیم دوم این کیسه کشای متوهم که با نظر داوران فیفا ثابت شد توپ به دست اصلآ پنالتی نبوده ولی چون حقیر هستند نمی‌خوان این واقعیت و بپذیرند یادشون رفته در دوره قبل با مافیایی فرهاد پودری وامتیازات معیشتی که خقشون نبود وبا پول‌های باد آوردهای که آجرلو هزینه کرد ناپاکانه یک قهرمانی پوشالی بدست آوردند وبعدش فرها د پودری زود فرار کرد حالا اینا به پنالتی های باد آورده با شیرجه های بازیکنای بی جنبه ای مثل قائدی عادت کردند وهر داوری که به درستی تمارض اونارو می گیره میشه بدترین آدم روی زمین پس زیاد خودت وناراحت نکن مکتب کیسه همینه بی اخلاقی،هوچیگری،جنجال،وطلبکاربودن قلیچ لیاقتش همون حضور بین کیسه کشا وآش مالی هست تهش دوقرون بزارن کف دستش ولی خدا جای حق هست وامسال یحیی با اینکه اینقدر براش زدند خدا کمکش کرد وانشالله به کوری چشم بدخواهان وکیسه کشای متوهم پرسپولیس هردوجام را خواهد گرفت
  • محمد از کرج(عاشق تاج) IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقتی محمد خانی!! شما چه گلی به فوتبال ایران زدی؟؟ چقدر بهت میرسه که کاسه داغ تر از آش شد و داری به قلیچ توهین میکنی؟؟همان پرونده فضاحت بار شهلا همسر سابقت کم نبود؟؟ چون بهش رسیدگی شد و رای بنفعت شد حالا داری منتقدین باشگاه لنگ رو می کوبی‌؟؟ حداقل وحید قلیچ وجود داره و پشت پرده فاسد لنگ رو ب ملا میکنه..ولی شما چی؟؟ چطور میشه پیش کسوتان استقلال بی محابا از استقلال انتقاد میکنن و شما به به ..چه چه میکنید ..!! ولی پیش کسوتان باشگاه تون انتقاد کنن ..میشن آدم بده..؟؟آقای ناصر محمد خانی ..!! شرافت کیلویی چنده..؟؟؟!!
  • ماهان IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    صلوات بفرستین
  • حمید رضا طبری IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    احسنت ناصر خان گل گفتی
  • کیان IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    قلیچ به این نتیجه رسیده که در باشگاه درباری حکومتی تاج الاستقلال ک ۸ دهه اسپانسر حکومتهاست پول پارو میکنند و اشتباهی به پرسپولیس مردمی آمده بودند !!! محمدخانی در خصوص قلیچ دارند درست قضاوت میکنند و مسائل خصوصی و خانوادگی او هم و هر کس دیگر هم به هیچ کس فضولی مربوط نیست !!! نام پرسپولیس محبوب (تاریخ و تمدن) پیشکسوتان خود را نیز در قلب میلیونها هوادار خود جای داده است لذا هیچ پیشکسوتی حق ندارد با احساسات میلیونها هوادار بازی کند !!!
  • کیسه کش IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    از کیسه کش جماعت انتظار حرف حق را نداشته باش
  • محمد علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    وحید قلیچ مبارک استقلالی ها، ما پرسپولیسی ها نمیخوایمش پسش هم نمی گیریم
  • پرسپولیس سرور استقلال IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    الآن قائدی چرا بازی می کنه مگر تو پارتی مختلط نگرفته بودند . مثل همیشه با پارتی بازی و حمایتهای همه جانبه از استقلال داره بازی میکنه . حداقل شش ماه باید محروم میشد . اوایل دهه هفتاد مجتبی محرمی را به خاطر همین مساله شش ماه محروم کرده بودند . بازیکن متخلفشون داره بازی می کنه بعد به پرسپولیس می گویند حکومتی .ضمنا در داربی داور به ضرر پرسپولیس بود دو پنالتی صد در صد پرسپولیس را نگرفتند و پنالتی استقلال هم به اذعان اکثر کارشناسان پنالتی نبود . داور هوای شما را داشت باز نتوانستید پرسپولیس را ببرید . دیروز مشخص شد به شما پنالتی هم بدهند عرضه گل زدن ندارید .
  • زیگزاگ IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    جناب محمد خانی، گذشته ی شما، سخت دردناک تر از قلیچه. قلیچ فقط این دنیا رو داره بازسازی میکنه.شما که اونو یکی رو هم نداری.
  • Gaber IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    حالا خبر ورزشی سمج شده با این مرتب و فنونی زاده و نوری مصاحبه کنه و یک خورده به رسانه اش آبرویی دهد که کور خونده .از روی جبران شکست استقلالی‌ها هم مطلب نمی‌نویسه که دلداری بدهد .قلیچ را نباید پرسپولیسی‌ها گوشه ای از شناسنامه پرسپولیس بدانند .خوشحال بودیم این و پروینها که صحبت کردنشون اعصاب ما را بهم می‌ریخت رفتند و دکتر برانکو پرسپولیس را از نظر فرهنگی زیر و رو کرد .نه صحبتهای لات گونه داشتیم نه لات ها حرف می‌زدند و جایی داشتند . الان دوباره این میخواد فرهنگ لاتی و پروپکانی بقول رییسی را جا بندازه که کور خونده .فقط رسانه ها روی دستش میکنند وگرنه این و فنونی هیچ چیز برای الگو ندارند برای بداخلاقی کلی حرف دارند که بهتره حسابشون نکنیم .یارو متوهم شده و گویی سرش به دیوار توالت خورده.عجایب روزگار بهتره خبر چاپ کنه یا بقول لات‌ها که دوستشون داره بچاپه
  • کیسه سوز IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقای ناصر خان شما کجا و این کجا.قیلچ فکر کنم توهم زده یا رد داده خودتون رو ناراحت نکنید بزارید کیسه کشا دلشون خوش باشه .کیسه کشاپارسال رو یادشون رفت با یک مربی دوپینگی و باباسجادومامان ماجدی قهرمانی گرفتن تو این همه سال به خاطر پول پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بود نمی تونست بازیکن بگیره ولی کیسه هرسال هزاران میلیارد خرج میکرد حالا پرسپولیس شد حکومتی ولی کیسه بااین همه هزینه حکومتی نیست خنده داربعدشم بازی های پرسپولیس مهندسی شده است خیلی مضحکه همین قبل در بی هوادار رو یادتون بیاد تا بتونین تفاضل گل بگیره کیسه تیم نیست بیاد خودتون رو گول نزنید ببینید جلوی پارس جم چطوری بازی کرد😄😄
  • علی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آفرین ناصر خان با معرفت وجوانمرد
  • حمید اصلانی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    تازه آقای قلیچ یک کارگاه صافکاری ونقاشی هم در میدان الغدیر شراکت دارن۳۶۴
  • جلیل IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    وحید همینه ببخشید کمی تعادل و تعامل نداره .....میترسم کسی بهشپول داده باشه بره سر تمرین استقلال با این همه بی بضاعت که داره ..ولی منش و غیرت و مردونگی جیزی دیگه است ‌.آقا وحید سنت از ما بیشتر ولی فکر کنم طرز فکرت کمی کوچیک..خودتی و خودت ..چند چندی ...
  • کوروش کبیر IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    این قلیچ به هوای بوی کباب رفته اونجا آخه این چند وقت سروصدای اونهمه پول که هاپولی شد بلند شده بود اینم فکر کرده خبریه شاید ته کاسه چیزی بهش بدن
    • بانک استقلال IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      خوشم میاد کارکشته هستی خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حمید استقلالی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    پرسپولیس هم حذف شد از آسیا.لنگی ها دلخوش نباشید
    • محمد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      پرسپولیس از آسیا حذف هم که بشه سوزش باخت تو دربی هیچوقت جاش برا شما خوب نمیشه وقتی هوادار بهتون راه داد ۶ تا ۶ تا گل میزدید و کری برا پرسپولیس کبیر میخوندید فکرشم نمیکردید روز دربی با یه تیم پر از بازیکن ملی و باتجربه و با تعصب سوراخ میشید حالا طومار طومار مینویسی نه جونم هرکار کنی این سوزش حالاحالاها هست پس آب و بریزید همونجا که میسوزه امسال دوگانه مال پرسپولیسه چون پرسپولیس اسمش اینقدر سنگینه که شماها هیچوقت توان مقابله باهاشو تو زمین ندارید
  • حمید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    نه مدیر استقلال استقلالی نه مدیر پرسپولیس خودتون رو گول نزنید اینا انتخاب دولت هست اگر راست میگن مدریت رو بدن همون پیشکسوتان دوتیم خودتون هم جر ندین لیگ ایران از بعد از ۵۷ مثل انتخابات هست هرکس میات با آدمای خودش میات زور نزنید
  • فرشید IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    مرد به این درشتی به اون سویل هم خجالت نمی کشی گدا بازیها یعنی چه تو اگر قلیچ شدی بواسطه نام همین پرسپولیس بوده کمی از بقیه پیشکسوتا یاد بگیر دو متر سویل گذاشتی کار بچه بازی در میاری
  • سید IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    بی منطق تر از استقلالی باز خودشون .هرگز با یه کیسه بحث نکنید .یه نمونه حسینی بهتر از بیرو میدونن خخ دومی اسطوره کیسه وقتی فرهاد مجیدی باشه انتظار بیشتر نمیره خخ هرگز وقتتون با یه کیسه نگیرید
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    تنها خوبیه کیسه کشا اینه که روراست میگن وطن فروشیم اون سالی که پرسپولیس با اقتدار رفت فینال آسیا همین کیسه کشای مخبر انقد به ای اف سی مدارک جعلی ارسال کردن تا پرسپولیس قهرمان نشه حالا هم که بخاطر بی لیاقتی خودشان از آسیا حذف شدن بازم مخبر ای اف سی شدن که با اخبار دروغ و جعلی پرسپولیس از آسیا حذف بشه آخه چقدر شل مغزن ای اف سی مگه بخاطر ۴ تا وطن فروش میاد ی تیم را حذف کنه از قدیم گفتن چاه کن جاش ته چاهه این همه خیانت به پرسپولیس کردن آخرش خودشان از آسیا حذف شدن بیچاره‌ها برین خدا رو شکر کنین حذف شدین تیم ضعیفتان به زور اونم تو وقت‌های اضافی و با اشتباه دفاع تیم پارس ليگ یکی را با ی گل برد حالا این تیم چطور می خواست با تیم های قدر آسیا بازی کنه بیچاره‌ها میرفتین ۶ تا ۶ تا گل می خوردین آبروتان بیشتر می رفت تازه بازیکنای پارس یکم دقت کرده بودن کیسه را برده بودن حالا هی مخبری کنین انگ وطن فروشی برازنده کیسه کشاس چه جمله کثیفیه وطن فروشی ای اف سی هم فهمیده کیسه کشای ایران وطن فروش هستن به این خاطر هوای کیسه را نداشتن شاید اگه وطن فروش نبودین یجورایی کنار میامدن تا حذف نشین وطن فروش ها
  • هموطن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    شما کیسه کشا پیشکسوتتان مجاهد خزیراوی ، احمد مؤمن زاده و نيکی جونتون می باشند که آدم شرم دارد حتی نام آنها را به زبان بياورد با چه روئی بر علیه ناصر محمد خانی حرف می زنید فرهنگ شما فرهنگ خزیراوی است لطفآ ساکت باشید و حرف نزنید
  • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    تنها سالی که مهندسی نشده بود قهرمانی لیگ پارسال بود. که یک جام نذری و هبه به این کیسه دادن . خخخخخخخخخخخخ آخه نلیچ و شما اصلا میدونین مهندسی چیه؟
  • سلام IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    صدر نشینی پرسپولیس چقدر باعث جلز بلز کردن کیسه کشا شده وای اون ۵ سال متوالی که پرسپولیس قهرمان شد این بیچاره‌ها چی کشیدن بزنه تو حذفی دربی تکرار بشه پرسپولیس بازم برنده بشه قهرمان لیگ و حذفی را بگیره اونوقت قیافه کیسه کشا دیدن داره
  • کیسه افکن IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقای ناصرخان محمدخانی بازیهای زیبات هنوز از یاد نرفته آخه قلیچ که بازیکن درجه چند بود اونم مردانگی علی آقا پروین رو نیمکت ذخیره یک‌جایی که حقش نبود بهش داد پرسپولیس تیم بزرگی با نام‌های بزرگی مثل محمدخانی،محرمی،پروین،خردبین،کلانی،دایی،مهدوی کیا،کریمی،باقری،و......اصلآ قلیچ بحساب نمیاد وچون کسی تحویلش نمیگیره اومده رفته پیش کیسه کشای حقیر و هوچی یک پولی بزارن کف دستش بگو خاک تو سرت یعنی اینقدر بدبخت شدی رفتی پیش این هوچیها تو اصلآ پرسپولیسی نیستی چون اصالت پرسپولیسی نداری وآقای محمدخانی خودت و ناراحت نکن ما به سرمایه های امثال شما با سابقه ای درخشان به خود میبالیم پس بزار اون قلیچ بی معرفت گدایی خودش وبکنه پرسپولیس و عشق است که با یحیی که مربی با هوش وکاربردی هست به کوری چشم کیسه کشای حقیر ماشالله داره برا قهرمانی در دو جبهه مبارزه می کند درود به همه پرسپولیسی‌ها قدیم وجدید درود برشما اسطورها که فراموش شدنی نیستید بجز قلیچ به امید موفقیت پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله
  • علی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    شما که به هوادار 6تا زدید.لااقل بدون احتساب پنالتی یه گل هم به مامیزدید
  • زهرا IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان و آقای ناصر محمدخانی اسطوره ی بی بدیل سرخ ترین تیم ایران زنده باشند انشاالله تعالی
  • مسعود IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    آقای قلیچ پیشکسوت محترم پرسپولیس فقط خواسته یک حرکت جوانمرادنه بعد از دربی که باعث باخت استقلال شد خواسته جهت همدردی با بازیکنان استقلال به محل تمرین استقلال رفته و از تمامی بازیکنان تا حتی مربی استقلال دلجویی کرده این یعنی یک حرکت جوانمردانه که بین ورزشکاران ایرانی رسم بود بعد شکست تیم برنده یا شخص برنده میآمد به رسم جوانمردی از رقیبش دلجویی میکرد مثل کار آقای قلیچ حالا این بنده خدا یک کار بسیار بزرگ کرده که میبایست از ایشون تقدیر بشه نه از هر نقطه دارند ایشون را می کوبند و یک مسئله‌ دیگه آقای ناصر محمد خوانی همه خبر دارند موضوع شما بعد از پیشکسوت شدند شما که بیشتر ضربه زدید بنده به عنوان یک پرسپولیسی سر تعظیم جلوی کار بزرگ آقای قلیچ پایین میآورم کاش همه مثل شما بودند آقای قلیچ بزرگوار از نسل ناصر حجازی
  • بی نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    این داداش ما ک نامه زده ب AFC...مگ کسی شما رو ب رسمیت میشناسه ک نامه زدی....جان خودت یه فکری ب حال مسایل کشور بکن...ای ک دستت میرسه کاری بکن...ابیا و قرمزا خودشون میدونن چکار کنن برا حذفشون...راه حلش هم همون چن میلیاردیس ک حاجی از حساب برداشته پس نمیده....شما جووووش نیار....سهمیه بنزینت قطع میشه از ما گفتن بود...
  • محمد بیگدلی قیداری IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    فقط یه چیز بگم تا یادمون باشه کیسه کش ها به پرسپولیس میگن حکومتی و قهرمان مهندسی .بابا حداقل یه تحقیق و تفحص که میتونید بکنید تو تمام بازیهای دربی تیمی که حقش خورده شده پرسپولیس بوده سه تا یا چهارتا بازی صد درصد برد پرسپولیس را با داوری‌های مغرضانه سه بر صفر اعلام کردن که اگه اونا رو از بردها ی کیسه کم کنیم وبه بردهای سلطان اضافه کنیم میشیم سی بر بیست و دو .تازه دوازده بازی هم به کمک داور بردین که اگه اونارو هم پنجاه پنجاه حساب کنیم میشه سی وشش برد برای پرسپولیس و شونزده برد برای کیسه .بابا من به عنوان هوادار اگه تیمم تو یه بازی شش گل بخوره دیگه روم نمیشه اسمشو هم بیارم شما ها خیلی پررو تشریف دارید کوچک و بزرگ هم ندارید تمام صددر صدتون ..پررو هستین .
  • حسین FR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    آقای محمدخانی زیادی شلوغش میکنی،آقاوحیدهیچ خلافی مرتکب نشده،همه ی انسانهادرابرازعقیده آزادند.این ازبی فرهنگی ماست که اوراسرزنش کنیم وبه قول یک بی فرهنگ دیگر،این کاررادیوانه واربنامیم.فرداهم اگربه تمرینات سپاهان برودهیچ اشکالی ندارد.کمی هم به روزشدن بدنیست.
  • پرسپولیس سروراستقلاله IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    سلام به همه عزیزان اون اقایی که میگه مافیافکرکنم زیادفیلم میبینه اگه مافیامیخای بروایتالیا درضمن هرچیزی روباکولی بازی وهوچیگری نمیشه بدست آوردپسرم بروماروپله توبازی کن این حرفهاواسه دهنت خیلی بزرگه ولی شم پلیسی خوبی داری بخاطرطرفدارهای واقعی استقلال چیزی نمیگم بهتره بری توهمون غاری که بودی میگمامدیرعامل فراری ودزدتون کجاست؟جدیده هم که داداش محمودهفت تیرکشه؟فکرکنم کل بدهی هاروداده دمش گرم عجب پولداریه اصلاهم ازرانت استفاده نکرده ایوالا راستی میگم پنالتی چیشد؟ ای داورنابکار****ازعزیزان عذرخواهی میکنم
  • محمود IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    بابا بازیکنان پرسپولیس و استقلال و سرمربی هاشون دارند برای ۹ ماه ۶۰ میلیارد تومان پول می گیرند آنوقت نتیجه هم میشه بازی که دیدید در حد لیگ کویت هم نبود چه برسه به عربستان و کره جنوبی و ژاپن شماها باید بفکر این باشید که اعتراض کنید هر بازیکنی بیخودی نیاد و ۶۶ میلیارد تومان مثل پریرا بگیره با سماجت گل محمدی بدون هیچ گونه تست و پشتوانه بازی های باشگاهی چجوری باهاش قرار داد ۱۸ ماهه امضا می‌کنه درصورتیکه خود هست مدیره تیم هم راضی نبوده در مورد استقلال هم صدق می‌کنه
  • جام آسیا حسرت لنگی ها IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    طرفداران تیم قرمز وجدان داری چند بازی با داوری سه امتیاز های مهم گرفتید. برید بررسی کنید.
  • فرامرز IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    گیریم که به اینستاگرام AFC هم مراجعه کردید کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس کامنت ها درباره تیم ها تصمیم گیری می کند یا بر اساس ضوابط ؟ راستی AFC یا کنفدراسیون هر قاره ای از پشت کوه آمده‌اند و با این نوع کامنت های هماهنگ شده آشنایی ندارند؟ راستی. فرض کنیم تحت تاثیر قرار بگیرند بر اساس کدام مستندات واقعی ؟ یا اشتباهات داوری آن هم که هر کدام اما و اگر های فراوان دارد آن هم با این. تصویر برداری های افتضاح؟ مثلاً پرسپولیسی بودن بابا مسعود و جهرمی ؟ AFC نمی داند که بین پرسپولیس و استقلال رقابت هست و طرفداران هر دو تیم درصدد ضربه زدن به هم هستند ؟ AFC از وضعیت مالکیت مشترک دو تیم آگاه نیست ؟ جدا AFC چگونه می تواند متقاعد بشود که قهرمانی پرسپولیس مهندسی شده است ؟ با تئوری توطئه ؟ از قبیل دست های پشت پرده ؟راستی دنیای این شخص چقدر کوچک و بچگانه ست
  • مهدی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    تیمی که ۱۰ سال نتونه جام بگیره و با اومدن وزیر.... که ۵ سال نفر اول ورزش بود و در همه اون پنج سال فقط یک تیم قهرمان میشه و بعد از کنار گذاشتن وزیر...... تیم حکومتی قهرمان نمیشه ، فقط کمی عقل میخواد تا متوجه بشید که چه تیمی مهندسی قهرمان میکردن.
  • اشکان IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    خخخخخخخ زیباترین عشق جهان،بی بدیلترین ......خخخخخخخ دلخوش به این مقدار نباشید
  • محمد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    و ما که در کودکی به دو قهرمان رویایی می بالیدیم، "زورو" و "ناصر محمد خانی". اسطوره و نه؛ بلکه «افسانه پرسپولیس: ناصر محمد خانی».
  • مجید IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    درود به ناصرمحمدخانی ابرمرد پرسپولیس.یک دهه هیچ مدافعی نمی‌توانست جلوی ناصرخان مقاومت کنه و دفاع استقلال را مثل اتوبان همت باز می‌کرد و مثل تونل رسالت توپ را وارد دروازه می‌کرد.پرسپولیس در دربی چه ناحقی کرده؟؟؟ با قدرت بردیم شما اگه ذره ای فوتبال بفهمی میدونی چقدر تاکتیکی بازی کردیم.یا در زمان برانکو چه حقی ناحق شد؟؟؟ فوتبال پرسپولیس زیبا و تاکتیکی بود که به فینال آسیا رسیدیم .آسیا که دیگه بابامسعود نداشت؟؟!!!
  • کیسه سوراخ کن US ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    سلام به دوستان پرسپولیسی اولآ اسطوره ای مثل ناصر محمدخانی فراموش نشدنی است مخصوصآ تو اون بازی که فکر کنم سال ۶۵ بود پرسپولیس ۳گل به کیسه زد وماصرمحمدخانی ستاره اون بازی بود هم گل زد هم روی حرکت انفجاری و زیباش یک پنالتی گرفت وشوهری بیان رو راه انداخت واقعآ الان شخصیت این پیشکسدتها را با آدم حقیر وکج فهمی مثل قلیچ مقایسه کنید اصلآ قابل قیاس نیستند وقلیچ یک بازیکن درجه سوم که علی پروین بهش لطف کرد گذاشتش رونیمکت وهمیشه ذخیره دروازه بان آماده وتیم پنجه ای مثل سلطانی بود حالا با اینکه از لحاظ ًروت هم وعضش خوبه ولی گدا صفت است عادت کرده وکاری نمیشه کرد پس او جزو پیشکسوتان اصیل پرسپولیس نیست وزیاد تحویلش نگیرید چون آدم های بی شخصیت هرچی تحویلشان بگیری فکر می کنندپخی هستند اینم مثل امثال نوری وفنونیزاده تیم کیسه که عددی نبودند وحساب نمی‌آمدند
  • سعید IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    دوستان عزیز پرسپولیسی یادمون نمیره وقتی پرسپولیس داشت باشگاه های اسیا رومی برد اتحادسه باشگاه تاس به سرکردگی یک باشگاه چقدراطلاعات غلط به خارج دادندوعیسی روبی دلیل محروم کردند.هرگز یادمون نمیره!!!
  • علیرضا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    قلیچ لنگی سوز کی بودی تو ضمنا جناب محمد خانی شما دم از ابرو نزنید که پرونده خانم جاهد هنوز یادمون است
  • جواد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    بعد 10سال مهندسی کردن که صداتون در نیاد تمام تیم ها با پرسپولیس بدن چون همیشه قهرمانه ونوبت به کسی نمیده بسوزین تیم یعنی این باخت دربی خیلی براتون گرون تمومشد نه
  • حمید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    بعد از سالیان سال با خاله فرزانه اجازه دادیم از غفلت ارتش سرخ اوونم به کمک داوران نا محترم و یک هیچ ، یک هیچ جام ببرین الان باز زبونتون و در اوردین که چی ؟ طرفدار قلیچ شدین ؟ عادت کردین ساعت نه شب که میشه ارتش سرخ هر کیو میزاره پشت در شما برید ورش دارین ؟ قصد توهین و بهش نداشتم ولی خودش کاری کرد که بهش توهین کنن ، قلیچ خان سرمربی استقلال و دوست داری داشته باش حقه توا ولی جار و جنجال درست کردنت واسه کاسبی دو قرون و بدست وردن چارتا فالور با اوون سبیل ... دم ناصر خان گرم خوب از خجالتش در اومد پیشکسوتی که به کسوت خودش احترام نذاره حقشه، نمیدونم کجای دنیا اوون و پنالتی میگیرن کلی کارشناس داوری گفتن نبود حالا دلخوش کنید به اندک داواران تایید کننده ، پرسپولیس زلزله مهندسی شده قهرمان نمیشه چون از روز شروع مسابقات خودش ، تیمش ، کادر فنی و بازیکنانش مثل یک مهندس طراح نقشه راه قهرمانی رو کشیدن و شما کیسه ها هنوز توو حال و هوای قهرمانی فزرتی پارسالین ، توهم بسه کاروان رفت جا موندید 🤣🤣🤣
  • استقلالی اصیل IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    قهرمانی واقعی لیگ فقط شاه فرهاده که اون رکورد جاودانه رو خلق کرد: تنها قهرمان بدون باخت تاریخ معتبرترین لیگ فوتبال ایران و ننگ ابدی برای تیم لنگی حکومتی که افتضاح ترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران رو گرفت: باخت به تیم ده نفره الهلال که از دقیقه ۳۵ ده نفره بازی کرد. قرنها باید بگذره تا داغ این ننگ فراموش بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی