لیونل مسی - لوئیس روبیالس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از احتمال بازگشت برنده هفت توپ طلا به جمع کاتالان‌ها استقبال می‌کند.

باشگاه بارسلونا در حال بررسی به خدمت گرفتن لیونل مسی در تابستان پیش‌ رو است، به همین خاطر در حال نهایی کردن پیشنهادی است که قرار است به برنده هفت توپ طلا ارائه دهد اما این باشگاه پیش از هر اقدامی برای تأیید این پیشنهاد آن را به سازمان لالیگا ارسال خواهد کرد و خوشبین است که لالیگا طرح پیشنهادی‌ آنها را بپذیرد.

لوئیس روبیالس رئیس فدارسیون فوتبال اسپانیا در خصوص احتمال بازگشت مسی ۳۵ ساله به جمع کاتالان‌ها گفت: «من خوش‌شانس بودم که (با تیم لوانته) مقابل مسی بازی کرده‌ام اما نمی‌دانم که آیا خوش‌شانس بودم یا بدشانس چون مأمور یارگیری او در زمین بود. لئو بازیکنی منحصر به فرد، شگفت‌انگیز و تماشایی است. در مورد بازگشت احتمالی او به بارسلونا اما من درگیر این موضوع نیستم. همه در اسپانیا و تمامی طرفداران فوتبال اسپانیا می‌خواهند که بهترین بازیکنان در لیگ ما (لالیگا) باشند. توجه داشته باشید، این مسئله‌ای برای مسی یا بارسلونا به عنوان باشگاه مذاکره‌کننده، چون ما چیزی از این موضوع نمی‌دانیم.»

کمک MLS به اینترمیامی برای جذب مسی

لیونل مسی که گفته می‌شود در پایان فصل جاری و با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد، آینده حرفه‌ای‌اش همچنان در هاله‌ای از ابهام است. مالکان قطری و مدیران این باشگاه فرانسوی در تلاشند تا این فوق‌ستاره آرژانتینی را برای ماندن در جمع پاریسی‌ها متقاعد کنند اما به نظر می‌رسد پروژه ورزشی PSG و نتایجی ضعیفی که این تیم اخیراً کسب کرده که حذف از لیگ قهرمانان اروپا هم یکی از آنها بوده، او را متقاعد نکرده و به دنبال جدایی از این تیم است.

این فوق‌ستاره آرژانتینی که تابستان ۲۰۲۱ در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور ۲۱ ساله خود در این تیم پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در زمان حضورش در بارسا در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب ۳۴ جام مختلف کمک کرد.

مطالب دیگری در رابطه با آینده لیونل مسی را بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی