نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جورجینا رودریگس - آنتونلا روکوزو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی و شریک زندگی‌اش از نوجوانی همدیگر را می‌شناسند و کریستیانو رونالدو و نامزدش هفت سال است که با هم هستند. سوالی که در مورد این دو زوج مطرح می‌شود نحوه آشنایی آنها با یکدیگر است.

مقایسه زندگی جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو به اندازه مقایسه دستاوردهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جذاب و خواندنی است. یکی از سوالاتی که کنجکاوی‌های زیادی در موردش وجود دارد نحوه آشنایی این دو فوق ستاره با شرکای زندگی‌شان است.

جورجینا زمانی که در سال ۲۰۱۶ در مادرید به عنوان دستیار فروش در فروشگاه گوچی کار می‌کرد و تنها هفته‌ای ۲۵۰ پوند درآمد داشت، کریستیانو را ملاقات کرد. سپس چند روز بعد در رویدادی مجددا همدیگر را دیدند. جورجینا در مصاحبه با نشریه «سان» گفته بود: «ما از همان نگاه اول عاشق هم شدیم.»

این زوج چند ماهی رابطه خود را مخفی نگه داشتند، اما زمانی که مردم متوجه رابطه آنها شدند، دائما به فروشگاهی که جورجینا در آن کار می‌کرد سر می‌زدند. رئیس فروشگاه می‌ترسید که طرفدارانی که سعی در عکس و امضا گرفتن داشتند مشتریان ثروتمند را دور کنند و جورجینا پس از تنها هشت ماه در دسامبر ۲۰۱۶ از شغل رویایی خود اخراج شد.

آنتونلا اما عشق طولانی مدت مسی است. این زوج از نوجوانی با هم دوست بودند و در سال ۲۰۰۷ مجدداً رابطه عاشقانه‌ای با هم آغاز کردند. هر دوی آنها در سانتافه آرژانتین بزرگ شدند، و مسی در ۱۳ سالگی به بارسلونا رفت.

ادامه این مطلب خواندنی را اینجـــا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کریم یعقوبی جامی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    کریستیانو رونالدو و جورجینیا رودریگو بهترین‌های جهان هستند
  • ثنا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    عالی و

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی