نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ممکن است محبی، مهدی قایدی را مصدوم کند/ هر طور شده باید یامگا را به بازی‌ها برسانند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه شرایط خط حمله استقلال در یکی دو هفته اخیر مثل بازیهای پایان سال گذشته یا ابتدای امسال نبوده است.

محسن یوسفی، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال در دیدار دربی و مسابقه جام حذفی اظهار داشت: کاملا مشخص است که خط حمله استقلال آن شادابی قبل را ندارد که البته این دلیل دارد که به خاطر کم تحرک شدن جناح راست خط حمله اش است.

وی افزود: متاسفانه محمد محبی در یکی دو بازی اخیر آن شادابی قبل را ندارد و به نوعی می‌توان گفت که در افت قرار گرفته و به همین خاطر همه فشار تیم استقلال از جناح چپ و جایی است که مهدی قایدی در آن قرار دارد. این هم برای بازیکنان تیم مقابل مشخص شده و دست استقلال را خوانده‌اند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: کادر فنی تیم باید هرچه زودتر این مشکل را در رابطه با محمد محبی برطرف کند یا اگر محبی در شرایطی خوب نیست از او بعنوان بازیکن ذخیره در ترکیب خودش بهره بگیرد تا این بازیکن به همان محمد محبی قبل تبدیل شود که در بازی‌های گذشته جناح راست استقلال را در شرایطی قرار می‌داد که با جناح چپ خط حمله در تعادل باشد. در غیر اینصورت فشار بیش از حد روی مهدی قایدی ممکن است باعث مصدومیت و یا کارت گرفتن و محرومیت او شود.

ممکن است محبی، مهدی قایدی را مصدوم کند/ تیم ساپینتو می‌تواند قهرمان شود/ هر طور شده باید یامگا را به بازی‌ها برسانند

یوسفی خاطرنشان کرد: استقلال در آستانه کسب دو جام قهرمانی است. من مطمئنم این تیم با این پتانسیل و بازی‌های خوبی که در هفته‌های گذشته از خود نشان داده می‌تواند در هر دو جام قهرمان شود. منتها این موضوع بستگی به حفظ شرایط بدنی خوب بازیکنان دارد. ای کاش یامگا زودتر برسد تا لااقل در این روزها که محبی سرحال نیست او بار جناح راست را به دوش بکشد.

وی اضافه کرد: آرش رضاوند بعد از مصدومیت وقتی در بازی‌های گذشته شادابی کافی را نداشت خط حمله استقلال هم افت کرد اما دیدیم که در بازی مقابل پارس جنوبی جم وقتی به میدان آمد با انرژی بیشتر کنار سعید مهری قرار گرفت و مقدمات گلزنی استقلال رقم خورد.

فوتبالیست قدیمی استقلال درباره بازی پیش روی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از اینجا به بعد هیچ بازی آسان نیست. هر سه مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارند و قطعاً آبادانی‌ها در تهران تمام توانشان را به کار می‌برند تا استقلال را متوقف کنند اما من مطمئنم اگر کنار راست خط حمله استقلال به اندازه مهدی قایدی حرکت و تحرک داشته باشد عبور از صنعت نفت آبادان کار سختی مقابل تماشاگران تیم استقلال نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اسماعیل IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    انشالله با همت اعضای تیم هر دو جام را فتح کند
  • ارنا US ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    مطمئن هستم مقابل تیم عبدلله ویسی میبازه وفر۳ یک مربی ایرانی کار بلد وبا ساپینتوی پرمدعا معلوم میشه برزیل خوزستان از خواب بیدار شد
  • برزیلته US ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    نساجی خیلی خوب بازی می‌کند ولی واقعآ در مقابل تیم عبدالله ویسی چیزی برا گفتن نداشت گواردیولا وطنی مربی اسپانیایی را مقهور قدرت خود کرد الان نوبت دومین مربی خارجی است که ویسی نسخه اش را بپیچد
  • گواردیولا وطنی US ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    استقلالیهادخیلی از پیروزی ح ف می‌زنند ولی این غرورشان لگد مال خواهد شد من یک خوزستانی هستم مطمئن باشید صنعت نفت متحول شده عبدلله ویسی یک لقمه گلوگیر برا استقلال است وبه همان خیال باشند که براحتی بتونند امتیاز بگیرند
  • سامبای برزیلی US ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    زیاد تند نرو کاکا برزیل قد علم کرده وبه هیچ تیمی حتی ساپینتوی مغرور باج نخواهد داد وگوارددیولای خوزستان بلد هست چگونه امتیاز بگیره
  • برزیل خوزستان US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    ساپینتو همش حرف میزنه وغرور داره ولی در مقابل صنعت نفت عبدالله ویسی فکر نکند به راحتی امتیاز میگیره خواهید دید
  • زامیاد US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    استقلال در بازیهای باقیمانده بازم امتیاز از دست میده خواهید دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی