نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اخلاق یامگا با لوکادیا قابل مقایسه نیست/ پیشنهاد ستاره خارجی استقلال؛ از پول خودم مالیاتم را بدهید تا برگردم به کشورم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظرف ۴۸ ساعت گذشته اخبار مربوط به مدافع فرانسوی تیم استقلال در فضای رسانه‌ای بیش از دیگر بازیکنان این تیم به چشم خورده است.

آرتور کوین یامگا مدافع ۲۶ ساله فرانسوی تیم استقلال که در دقیقه ۴۰ بازی دربی برگشت  در دقیقه ۴۰ دچار مصدومیت شد این روزها درصدد است تا برای رسیدگی به برخی کارهای شخصی به کشورش برگردد.

باشگاه استقلال که قرار بود روز گذشته (یکشنبه دهم اردیبهشت) بخشی از طلب این بازیکن (۱۸۰هزار دلار) را به صورت نقدی در یکی از بانکهای تهران به او بپردازد با پیشنهاد جدیدی از سوی یامگا مواجه شد. این بازیکن فرانسوی از باشگاه درخواست کرد برای از بین رفتن ممنوع الخروجی اش به خاطر پرداخت نشدن مالیات قراردادش این مبلغ را از روی پولی که قرار است به او پردازند به حساب اداره مالیات واریز کنند تا او مشکلی برای سفر به فرانسه نداشته باشد.

یکی از افراد نزدیک به تیم استقلال در این باره خبرورزشی گفت: «هیچ نگرانی بابت رفت و برگشت یامگا نداریم. او را کاملا می شناسیم. خودش هم به ما قول داده که به محض پایان کارش به تهران برمی‌گردد. برخی او را با لوکادیا مقایسه می کنند ولی اخلاق یامگا با لوکادیا قابل مقایسه نیست. او استقلال را خیلی دوست دارد».

یامگا طی روزهای اخیر مشغول فیزیوتراپی است تا مشکل کشیدگی عضله ران پایش را برطرف کند و به دیدارهای پایانی استقلال در فصل جاری برسد. ضمن اینکه باشگاه استقلال هم اعلام کرده این مشکل در حال برطرف شدن است تا یامگا به کارهایش رسیدگی کند و به تهران برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • احمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    با اینکه پرسپولیسی هستم ولی این کار یامگا خیلی عالی بوده و در این شرایط به جهت عشق به استقلال این کار رو انجام داد کار خوبی است که انشالله بازی کنان خارجی دیگه از ایشان یاد بگیرند دمش گرم یامگا
  • اسماعیل IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    یامگا با معرفت انشالله مصدومیت یامگا هر چه زودتر بر طرف شود وبه تیم کمک کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی