نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
۶ |
۰
داور جنجالی در آستانه قضاوت دیدار سرنوشت‌ساز پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موعود بنیادی‌فر احتمالا قضاوت بازی پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد داشت.

کمیته داوران در حالی مشغول بررسی برای انتخاب اسامی داوران این هفته لیگ برتر است که یک نام جالب برای قضاوت بازی پرسپولیس به گوش می‌رسد: موعود بنیادی‌فر.

داور ۳۷ ساله فوتبال ایران در حالی احتمالا سوت بازی پیکان - پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت که این دیدار از اهمیت زیادی برای سرخپوشان پایتخت برخوردار است و آنها در صورت برتری، شانس خود برای قهرمانی را افزایش خواهند داد.

نکته جالب اینکه بنیادی‌فر این فصل سه بار برای پرسپولیس قضاوت کرده و سرخپوشان هرگز نتوانستند حریف خود را شکست دهند. در بازی با ذوب‌آهن، تیم مهدی تارتار با یک یار کمتر موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و دو بار دیگر هم به شکست پرسپولیس انجامید.

در بازی هفته هفتم، تراکتور با گل محمد عباس‌زاده پرسپولیس را شکست داد و در دیدار با فولاد نیز تیم نکونام پرسپولیس را از پیش رو برداشت.

در بازی با فولاد، قرمزها معتقد بودند که یک پنالتی روی شیخ دیاباته اعلام نشده و حتی این باشگاه از بنیادی‌فر به کمیته داوران هم شکایت کرد و سرمربی این تیم علیه داور بازی اظهاراتی را انجام داد.

با این حال و حساسترین مقطع فصل به نظر می‌رسد نام او بیش از هر کس دیگری به بازی پیکان - پرسپولیس نزدیک‌تر است و باید دید سرانجام افشاریان تصمیم خود را نهایی خواهد کرد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیثه IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    اینکه در این مقطع حساس اینو داور بازی پرسپولیس میزارن بی قصد و غرض نیست.از اون کیصه کشاییه که اگه میتونست با لباس عصطقلال داوری میکرد.خودشم از اینکه در داوری نامردی میکنه و بگه کیثه کشه ابایی نداره .بازیکنان پرسپولیس باید با این نیت وارد مسابقه بشن که حداقل دو گل از تیم دواری عقبن!دستهای کیصه شا بدجور داره کارشکنی میکنه در این چندبازی باقی مونده .دقیقا دوباره دارن مثل سالهای گذشته ائتلاف سازی میکنند! از ائتلاف تاس تراکتور رفته ولی اون دو خبیث در حال خباثتند.خصوصا که زیر پرسپولیس رفتند و امیدی به قهرمانی در زمین مسابقه ندارن.
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    حتما نذاریداین داور داوری پرسپولیس کنند خداوکیل این داور موعدبنیادی فر استقلالی بازی پرسپولیس قضاوت کند خودمن دوستانم همه تجمع میکنیم دمه فدراسیون وکمیته داوران... 😡😡😡😡
  • Gaber IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    بیچاره شدیم .این داور ضعیف النفس ترین داور تاریخ هست خواهشاً این را می‌آورید بد جوری کمک به بابشوی این چند هفته میکند بخدا نه این و اکرمی هردو ضد فوتبال هستند و گواهی و شهادت من واقعیت هست .اگر بیاورند حتما از جایی خط سفارش شده اند و حتما مشکلی هست که این دو را میاورند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی