نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
وحید قلیچ غلط می‌کند بیاید دورهمی پرسپولیسی‌ها؛ پروین او را راه نمی‌دهد/ یادش رفته شب‌ها می‌رفت دم در خانه علی آقا/ فکر کردی عقاب آسیا هستی؟ کفتر چاهی هم نیستی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ناصر محمد خانی پیشکسوت پرسپولیس گفت: علی پروین می‌گوید ناصر اصلا تحویلش نگیر که این‌ها گنده می‌شود. این‌ها کوچیک هستند و اصلا جواب‌شان را ندهید.

از ناصر محمدخانی به تازگی ویدئویی قدیمی بازنشر شده که او را در یکی از بازیهای تیم پیشکسوتان پرسپولیس در حال احوال‌پرسی از وحید قلیچ نشان می‌دهد. دوست و رفیق قدیمی‌اش که به سلام ناصر پاسخ نمی‌دهد. این بهانه‌ای برای صحبت با این اسطوره سابق فوتبال ایران بود که اوایل، خیلی متین و آرام صحبت می‌‎‌کرد اما هر چه از محصاحبه می‌گذشت تندتر و تندتر می‌شد. بخش هایی از گفت و گوی جدید ناصر محمدخانی را در زیر می خوانید:

*با من قهره؟ آخه کی هست که با من قهر باشد و اصلا او را تحویل نمی‌گیرم که بخواهد قهر باشد! به قول علی پروین می‌گوید ناصر اصلا تحویلش نگیر که این‌ها گنده می‌شود. این‌ها کوچیک هستند و این‌ها را نباید اصلا جواب‌شان را بدهند. خیلی از پیشکسوتان و هواداران گفتند ناصرخان تو کجا و این کجا و اصلا با او دهان به دهان نشو. اصلا نباید جواب این.... را داد و اگر جوابش را بدهی فکر می‌کند بزرگ شده است.

*بیاید دورهمی پیشکسوت؟ او ... غلط می‌کند بیاید! علی پروین اصلا او را دیگر هرگز راه نمی‌دهد. پیشکسوتی که علیه ما و پرسپولیس حرف بزند چرا باید بیاید؟ شاهین بیانی هم خوب جوابش را داد و گفت ما به اندازه پیشکسوت داریم و نیازی به این آدم نداریم و بفرما آقا! این دنبال دیده شدن است چون فراموش شده. می خواهد مطرح شود.

*من کسی نیستم اما کسی که می‌خواهد بزرگ شود این رفتار را می‌کند و به آدم های بزرگ گیر می‌دهد، مثل آقای پروین. این دنبال مطرح شدن است. او فراموش شده و می‌خواهد دیده شود. علی پروین می‌گوید جواب این افراد را نباید داد تا بمانند در خماری.

وحید قلیچ غلط می کند بیاید دورهمی پرسپولیسی ها؛ پروین او را راه نمی دهد/ یادش رفته شب ها می رفت دم در خانه علی آقا/ فکر کردی عقاب آسیا هستی؟ کفتر چاهی هم نیستی!

*به خدا همین پرسپولیس هم من به عنوان مربی دروازه‌بانان ها آوردمش. با علی آقا صحبت کردم و گفتم او آنجا با مشکل مالی سختی مواجه است. بگذارید بیاید کنار خودمان. علی آقا گفت به او بگویم مثل دهه شصت نیست که بخواهد مسخره بازی در بیاورد و مشکل ایجاد کند. شوخی کند و با این دعوا کند و آن یکی را اذیت کند سریع ردش می‌کنم برود. اگر بیاید آهسته بیاید و آهسته برود و به کسی کار نداشته باشد. به وحید گفتم و آمد. آمد و شد مربی دروازه‌بانان. آخه ... من تو را آوردم مربی گلرهای پرسپولیس بعد اینطور رفتار می‌کنی؟ بعد پول نداشت و به علی آقا گفتم و برایش قرارداد بست و با آن پول رفت تهرانسر خانه گرفت.

*می‌گوید من از پرسپولیس هنوز اجاره نشین هستم، در صورتی که همان خانه تهرانسر را همین الان اجاره داده است. بابا پیش کسی حرف بزن که از زندگی‌ات خبر نداشته باشد. زشت است این رفتارها و آبروی خودت را نبر و بیشتر از این خودت را کوچک نکن. یک خانه تو تهرانسر و یک خانه هم در مرزداران! بعد می‌گویی علی پروین برایم کاری نکرد؟ تو هر چی داری از پرسپولیس و علی پروین است. یادت رفته شبانه می‌رفتی خانه علی آقا و می‌گفتی خانه راهم نمی‌دهند و علی آقا ۲ تومن ۲ تومن بهت می‌داد؟ به خدا می‌رفت نصفه شب خانه علی آقا...

*شنیدم می‌گوید دوران بازیگری من عقاب آسیا بودم! هه ههه تو عقاب آسیا بودی؟ تو کفتر چاهی هم نیستی. والله که همین الان کیفیت گلرها دسته پایین تر هم از آن دوران تو بیشتر است و علی آقا به تو حال داد وگرنه ... الله اکبر. عقاب آسیا اول بهروز سلطانی بود که با عملکرد خودش باعث قهرمانی تیم در آسیا شد و بعدش هم خدا حفظ کند احمدرضا عابدزاده را. بابا همین بیرانوند با یک دست بهتر از تو است. تو عقابی؟ تو کفتر چاهی هم نیستی!

بیشتر بخوانید: قلیچ دل‌ پرسپولیسی‌ها را شکست/ رفتارهایش جای تعجب دارد؛ می‌تواند بهتر از جایگاهش استفاده کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰۹
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    علی پروین مگه خودش کیه که درباره دیگران اینطور نظر میده. یادمه وقتی توی استیل آذین بود رفت به ورزشگاه و یکسری که بهشون پول داده بودن دورش جمع شده بودن و سلطان سلطان می کردن و آدم خندش می گرفت. به لیدرهای پرسپولیس هم در ورشگاه ها پول پرداخت شده بود همین رو بگن. علی پروین خودش اصلا کسی نیست بلکه برای خودش توی پرسپولیس با پول و افرادی که داشته باندی درست کرده و خودش رو به صورت مصنوعی بزرگ کرده. اصلا این چه جور سلطانیه که از سوار هواپیما شدن می ترسه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      وحید قلیچ با 12 سال حضور به عنوان دروازه بان پرسپولیس، شناسنامه پرسپولیسه. وحید قلیچ به عنوان پرسپولیسی ترین بازیکن اومد سر تمرین استقلال و از همه استقلالی ها و هوادارن استقلال عذرخواهی کرد که آقا من به عنوان یک پرسپولیسی اصیل جام قهرمانی مهندسی شده نمی خوام. من دوست ندارم بازی مهم دربی مهندسی بشه مثل 5 سالی که مسعود سلطانی فر بود و انواع جام های جعلی و مهندسی و کاغذی به مامی دادن چون هم ما و هم مردم و هم همه هواداران تیم های مختلف فوتبال می فهمن که این جام ها تقلبی و مهندسی شده است و هیچگونه ارزشی ندارد. وحید قلیچ در مکتب جهان پهلوان تختی بزرگ شده و حرف حق زد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      الان فشاری که به این لنگیا اومده اینه که یک نفر از داخل خودشون که 12 سال پرسپولیسی بوده اومده میگه قهرمانی ها و بردهای ما مهندسی شده است و این فشار چند برابری به این لنگیا وارد کرده
    • alinzaghi9 IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      مهندس jack 3D ببین دیس لایکات رو :))
    • مهدی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      تو چند سالته که میگی قلیچ اینجوری بود و اونجوری بود. والله تا اونجایی که من یادم میاد اصلا دروازه‌بان خوبی نبود. شاید خوب بود اما در حد سلطانی و عابدزاده اصلا نبود. اما به هر حال واسه پرسپولیس زحمت کشیده چند سال. اما الان آقای قلیچ به همه گذشته اش و اون تیمی که باعث شده الان شناخته بشه، پشت میکنه فقط بخاطر دیده شدن تو فضای مجازی. این رفتارها فقط بخاطر کمبودهای موجود تو زندگیشه. تا چهار پنج سال پیش از مربی های پرسپولیس خرده میگرفت که چرا اونو بعنوان مربی دروازه‌بان‌ انتخاب نمیکنند و مربی خارجی میارن، اما الان این کارها رو میکنه. اصلاً مگه میشه همه پیشکسوتان یک تیم رو بتونی تو بعنوان مربی استخدام کنی؟ اینهمه پیشکسوت. اما کسی که چون انتخابش نکردن واسه مربی دروازه بانی، بره اینجوری پشت تیمش حرف بزنه، واقعا ارزش نداره بهش گفت پیشکسوت.
    • مهدی ف IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      بابا شماها از حسادت تون فقط دنبال همین چرندیات هستید دیگه. اگه وقتی قلیچ رو انتخاب میکردن واسه کادر فنی پرسپولیس و پروین ازش حمایت میکرد زمان دایی، الان پرسپولیس خوب بود. اما اینجور آدمها که تا وقتی واسشون نون وآب داره طرفدار یک تیم هستند، همون بهتر برن سر تمرین کیسه ها. یک بیماری قدیمها بوده، اسمش بیماری کیسه کشا بوده، قلیچ هم مبتلا به اون شده. این بیماری باعث خود بزرگ پنداری میشه. دقیقا بیماری متناسب شما کیسه کشا ست.
    • یا خود خدا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      باشگاه پرسپولیس و استقلال از جیب دولت که همون بیت المال هست خرج میکنند. یعنی کل این آقایون از بیت المال گنده شدند. بیچاره مردم. تا کی ای تیم های دولتی و شرکتهای دولتی را باید تحمل کرد؟
    • ع IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      سلام از پیش کسوتان بازنشستگان هنرمندان ورزشکاران قدیمی و افراد شاخص دوست داشتنی حتما باید تکریم و ازشون هر طور امکانش هست استفاده شه و حتما در کنار تیم ملی یل تیم‌های باشگاهی استانی باشن وجود این عزیزان خیلی میتونه گارساز ومفید باشه درتمام حوزه‌های کاری برکناری یا کنار کذاشتن اصلا به صلاح نیست
    • کامل IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      جناب مافیای فوتبال که واقعا اسمت برازنده تیم رکاب زن کیسه کشت هست الان خالی شدی تموم ؟ ولی فکر نکنم هنوز فشار دربی داره اذیتت میکنه پس باز هم دو سه خطی بنویس شاید اون لایه اوزنت که سوراخ شده یه ترمیمی پیدا کنه و از خطر سنکوپ خلاص بشی به جان خودم ورزش علی الخصوص فوتبال اون هم فوتبال ما ارزش این همه تحمل فشار رو نداره راستی یه سرال مافیایی چند تا چک دیگه توی باشگاه مونده که باید توسط اون کیسه کش های پاک تون دبل پاس بشه ؟ و همچنین چند تا صرافی دیگه مونده که دلارهای ازش تراوش کنه برای توسعه فوتبال و جام پاک ؟( فوتبال گفتم نه بستنی حواست باشه این 2 رو با هم اشتباه نگیری)الان وحید قلیچ شناسنامه پرسپولیس شده ؟ شما احتمالا موقع پنالتی یامگا روی عبدی یا زدن مچ امیری توسط رضاوند و... اون عینک ته استکانی تون رو برای گردوغبار گیری از چشم تون جدا کرده بودید ؟ بماند اون بستنی پاک هاتون رو با امتیازات صدقه ای و یارانه ای بسته بندی کردید ( فوتبال پاک !!!! تیمی که ریشه اش توسط تیمسار خسروانی های پاک سرشت کاشته شده و هواداران هوچیگری مثل شماها رو داره چه به فوتبال پاک ؟)
    • امین IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      باید ی فیلتر بذارین تا هر بچه ای که به سن قانونی نرسیده، نتونه در مورد کسی( علی پروین ) نظر بده.جناب وحید قلیچ شما هم درگیر خطا شدید.
    • Hg IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      ببخشید شما...؟!
    • امیر CH ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      علی پروین شناسنامه وژن پرسپولیسه ، آخه شماها چندتا چرت وپرت خواندی یاشنیدی شدی مفسر علی سلطان؟؟؟ پروین اسطوره وازمشاهیر تاریخ فوتبال آسیاست کسی که مجسمه ی او درتالارمشاهیر ای اف سی نصبه، شماهاکجابودید که علی پروین باهزاربدبختی پرسپولیس رو ازنابودی نجات داد ، گوش به حرف یک مشت احمق احساسی میدین و اسطوره وتاریخ سوزی میکنید ، وحیدقلیچ کفترباز بی عقله که حتی زندگیشو نمیتونه حفظ کنه ومنفعلانه به اردوی رقیب پناه برده تا دریوزگی کنه ، افسوس که امثال شما هرگز عاقل وبینا نمیشوید، ناصرمحمدخانی به عشق هوادار آرمینابیله فیلد رو رهاکرد و۱۰۰پله بالاتراز علی دایی ،طارمی وخیلی های دیگه تکنیک داشت وفوتبال بازی میکرد ، تندبادقرمزپوشان بود، کمی دقت کنید ، درزمین دشمن بازی نکنید
    • راستی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      من چیزی که یادم است مثلا عرض میکنم محرمی خیلی تعصب پرسپولیس را داشت عبدی یا عاشوری هم همچنین اما نحوه ی تعصب نشون دادنشون فرق می‌کرد اولا علی پروین اولش هم بزرگ بود وحید قلیچ هم برای پرسپولیس می مرد بعدشم مثلا محمدخانی و بیانی و ابطحی و... برای افتخار ایران برادر میشدن و فداکاری میکردن آنموقع پول و مقام و شهرت اینجوری نبود محبت از بین برود
  • مهران IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    یکم پول به اقاوحید دادن شده علیه پرسپولیس
  • یه پرسپولیسی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    ناصرخان ❤
  • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    آقای پروین شماها که برای رئیس جمهور تبلیغ کردید بهش برسونید مردم تحت فشارن گوشت قرمز کیلویی چند ؟ مرغ و......چند؟
  • مهدی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    همه میدونن عقاب اسیا ناصر حجازی هست و تمام تو که میخای اسم دروازه بان بیاری اول از همه باید بگی اقا ناصر
    • کامل IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      اون هم مالی نبود هی ناصر ناصر میکنید اون توی خیلی از دربی ها حتی همین کفتر چاهی هم که اسمش برده شده نمیشد
  • کیسه IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    قلیچ برای شما کیسه کشا
  • محمد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    بی ادب و بینزاکتی هنر نیست
  • ج صالحی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    خدا را صد مرتبه شکر که ببینید پرسپولیسی ها چه بزرگان دارد که بجان هم افتاده اند وبه خودشان هم رحم نمیکنند. اینست هنر این تیم
  • مختاری آغبلاغ IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    خودمونیم این بگو ومگوهای فوتبالیست‌ها عجب تنور شما خبرنگاران را گرم می‌کنند یادش بخیر فردوسی زمانی در ۹۰ بین دو تاعکس دعوا مینداخت کدورت زیاد میشه ‌ولی نون آب برای شماها داره
  • ملوان IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    اقای.محمدخانی.تونمیخواد.مشکل.قلیج.حل.کنی.به.فکربدبختی.خودت.باش.پروین.هم.بره.مشکل.پسرشوحل.بکنه
  • محسن IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    ناصر خلاف، بهتره تو در مورد دیگران نظر ندی چون پرونده خودت حسابی سیاهه
  • محمدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    پرسپولیس بهترین است وبهترین هاروبرایش آرزومندیم
  • . IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    عجب سرگرمی خوبی برای منحرف کردن فکر مردم از گرانی ها درست کردن
  • حمید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    آقای محمد خانی ' شما هم همچین ' با عابرو و نجیب نبودی ' جوونا و نوجوونا شاید ندونن ولی منکه ۵۲ سالمه و فوتبالو از بچگی موبه مو دنبال میکنم ' همه کارای ... رو میدونم و البته کل جامعه ورزشی میدونن '
    • کامل IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      چیه داداش یه طوری میگی همه کارای... رو میدونم انگار باهاش رفیق جوون جوونی و جیک و پیک دارش بودی مگه 2 زن داشتن جرمه داداش ؟ چند تا ... گذاشتی که اون نوجوانان و هواداران کم سن و سال چی فکر کنن مگه شما کسی رو سراغ داری که توی زندگیش بی اشباه بی اشتباه بوده این مسائل چه ربطی به موضوع داره ؟ اون داره میگه و حرف راست رو میزنه که امثال خودش و قلیچ و غیره در پرسپولیس نمک خور پروین و خود پروین هم نمک خور کسی دیگه بوده و همچنین هم پالکی های دیگه شون در اون باشگاه بی در و پیکر بستنی پاک ( بی در و پیکر اختراع و زائده تفکر ما نیست دوستان) هم همین طور نمک خور کسایی بودن از خسروانی پاک سرشت شون تا بقیه محمدخانی حرف بی ربطی نزده کلا جناب قلیچ همون زمان هم مجیزگو بوده مثل خیلی های دیگه که در کیسه کش خانه تشریف داشتن و دارن کلا ساختار فوتبال ما همینه شله زرد و 4 چرخه و غیره هم نداره
  • حسن IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    ناصر محمد خانی🤠🤠😡،مثلا،خیر سرت پیشکسوت قرمز هستی،این چه طرز حرف زدنه؟حالا قلیچ هر کاروهر حرفی زده باشه،از حرفا وکارای خودت،که مشمئز کننده هست که بدتر نیست😡😡😡
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    دمت گرم سردار ناصرمحمدخانی الان قلوچ رفته استقلال کیسه کش برشکسته که خودشم گدامیکنه ازاین اون بهش پول میدن البته استقلال عادد دارد ازهوادارنش گدا کنند.برای مربیانش توبروپیششون شایدبرای توهم گدایی کردن..... اسم ناصرخان محمدخانی نیاری خیلی ضررمیکنی....
  • ایرانی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    سلام بر همگی بنظرم قلیچ‌کمبچد شخصیت داره . حسادت می کنه .چرا که اون زمان چنین پولی نمی دادند الان کلرها می گیرند حسادت می کنه. رفتن سر تمرین تیم رقیب یا حریف. برای باشگاه بزرگ پرسپولیس نه کم می شود ن دلخوری آیم . فقط قلیچ‌از اول بلد بود حاشیه درست بکنه. علی آقا پروین در دهه ۶۰ موقع جنگ تحمیلی و ۸ دفاع مقدس. با کمک دلاری دوستانش کمک زیادی ب تیم پرسپولیس و تیم ملی میکرد.مثل بعضی‌ها نبود با تجاوز ارتش بعث عراق .از ایران در رفتند دنبال خوش گذرانی. بعد اتمام جنگ .اومدن. ضمنا آنهایی ک سن شأن ب جنگ و دفاع مقدس قد نامیده لطفا قضاوت نکنم . قلیچ میخواد دیده بشه دنبال حاشیه است .‌‌‌و
  • مهراد IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    سلام قرمزوابی کیلوی چند بدبختی کل جامعه را گرفته شما چی میگین ی بازی دوسرباخت براه ادارات تیمها
  • بهشاد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    برادر فکر نان باش که خربزه آب است !!!!
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    دقیقا میخواد گنده بشه.به اینا نباید توجه کرد.معروف شدن راه های مختلفی داره.قلیچ راه چرک را انتخاب کرد.
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    وحید پیشکسوت طلایی وموفق و میراث ملی برای تاریخ ورزش مردم وکشورایران درآسیاست
  • Karimshokoufeh IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    ناصرخان ولش کن
  • عادل IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    طرح قرمز و آبی.طرحی انگلیسی جهت سرگرم کردن مردم جهان سوم بود که در ایران هم اجرا شد. سرگرم باشید که قیمت ها لحظه ای شده
  • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    اها حالا حرف قلیچ سند شد .
  • بازنشسته US ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    وحیدقلیچ برای منافع شخصی خودش این حرکت را انجام دادمحمدخانی هم اشتباهاتی داشته علی پروین دربین فوتبالیست های هم دوره خودش چه قرمز چه آبی آدمی باهوش و ذکاوت خاص خودش همیشه درفوتبال مامطرح هستش حتی درزمان گذشته سالم بوداهل کارهای خلاف نبوداعتقادات خاص خودش رادارد خیلی آدم باهوشی هستش کسانی که تحصیلات بالایی دارندبایدبیایندپیش پروین یادبگیرندعلی پروین راخدابزرگش کردبسیارآدمی سیاس هستش فکرکنم بخاطراعتقاداتش هستش مطرح شدن ویابزرگ شدن افراددر درجه اول خدا بعد هم خود شخص عاملش هستش علیرضااکبریان فوتبالیستی که زمانی مطرح بودالآن درزندان قزلحصارهستش خودش عاملش بود حکم اعدامش راعلی پروین حبس ابدتبدیل کردمرخصی آمدبازکارقبلیش راتکرارکرد استقلالیهاهیچ حرکتی براش انجام ندادند بزرگ بودن راخدابه هرکسی نمیدهدگفتنیهادرباره تک تک بازیکنان قرمز وآبی زیادهستش نقاط ضعف اخلاقیشان بیشترهستش تانقاط مثبتشان بنده به شخصه هیچکدام راقبول ندارم نه قرمز نه آبی مرام مردانگی ندارند فقط شعار میدهندنمیشودهمه چیزرانوشت
  • سینا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    من ۵۴ ساله پرسپولیسیم از هیچکس هم انتظار احترام نداشته و ندارم و معتقدم پرسپولیس متعلق به یک شخص خاص نیست حتی به امثال علی پروین آرزو دارم پسر بشه اون رو هم پرسپولیسی میکنم
  • مهرداد CA ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    ببخشید آقای محمدخانی شما اصلا حرف نزن زندگی دو انسان فدای خودخواهی های جتابعالی شد اول بر نفس خود چیره شو بعد به دیگران بتاز به گذشته خودت رجوع کن وببین چه کردی بعد به پیشکسوتان تیمت بتاز یا حق
    • حامد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      درود به شرفت آقا مهرداد واقعاً حق و گفتید احسنت
  • فرهاد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    سلام آقا بیخیال فوتبال ایران فقط پارتی فوتبالیستا پول بیت المال می خورن بعد میگن عرق میریزیم مگه کارگر صبح تا شب عرق نمی‌ریزن بازیکنی که آوردن ۲۰میلیارد دادن درسال فقط دوتا گل میزنه جمع کنید بساطو
  • رجب IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    یکی نیست به این استقلالی ها،،بگه اگه لیک مهندسی شده است چرا اینهمه هزینه میکنید و تو لیگ شرکت میکنید ،کنار بکشید ،،میدونبد چرا نمیروید چون پولهای ملیاردی از کیسه ملت می‌ره تو جیبهایتان،،
  • امید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    خودتان قضاوت کنید آیا چنین ادبیاتی از سوی دو بزرگوار پیشکسوت که الگوی فرزندان ایران هستند درست است!!!؟؟؟
  • بهرام IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    در جواب رفیقی که گفته ممدخانی از دایی و پروین و...جلوتر و تکنیکی بود فکرکنم ذهنش خیلی کوچیکه🤫پیروزی سهله هویت فوتبال ایران رو با دایی میشناسن. هروقت فیفا جای دایی از مفنگی ممدخانی یا پروین نام برد اونوقت مقایسه کن.ممدخانی رو بجوشونن نصف وزنش مورفین درمیاد حالا چون قلیچ حق گفته باید بگی غلط کرده؟مگه چاله میدانه یا سربساط حرف میزنی؟گیرم که تو بردیش مربی گلرها شد چقدر حقیری که بخاطر حق گفتنش فحش میدی و پروین چقدر حقیره که بخاطر حق گفتن قلیچ میگه جوابشو ندین. پروین بره اختلاص۱۰۰میلیاردی ممدجونشوبگه که ازبیت الماله اگه وجدان داشت فسادهای خودشوپسرشو میگفت. عالم میدونن محبوب حجازی ودایی هستن چون کنارمردم بودن نه شیاد مثل اینا.البته پروین وقلعه نویی انتظاری ازشون نیس چون کنار لاتهای نازی آباد بزرگ شدن نه کنار لوتیها.
  • لنگی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    علی پلوین آدم حوبیه ولی به گرد ناصر خان نمیرسه ⭐️⭐️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی