نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آخرین خبر در مورد دیدار پیکان – پرسپولیس/ تماشاگر بی‌تماشاگر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پیکان حاضر نیست استادیوم دیدار با پرسپولیس را تغییر دهد تا این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود.

باشگاه پیکان ابتدا نیت به برگزاری بازی با پرسپولیس در استادیوم انقلاب کرج داشت که شورای تامین البرز همانند دیدار با استقلال با برگزاری این دیدار در کرج مخالفت کرد و ناگزیر باشگاه پیکان استادیوم پاس را به عنوان میزبان دیدار این تیم با پرسپولیس انتخاب کرد.

به پیکان پیشنهاد داده اند این بازی را به یکی از استادیوم‌های شهرستان از جمله امام رضا مشهد ببرد تا تماشاگران تیم پرسپولیس در بازی حاضر شوند که این پیشنهاد مورد قبول باشگاه پیکان قرار نگرفت. 

پیکان مشکلی با برگزاری دیدار با پرسپولیس در استادیوم پاس با حضور تماشاگر ندارد اما شورای تامین اجازه برگزاری بازی در این استادیوم با حضور تماشاگر را نمی‌دهد، همان طور که دیدار با استقلال در این استادیوم بدون حضور تماشاگر برگزار شد. استادیوم پاس فاقد گیت‌های الکترونیکی و از همه مهمتر پارکینگ است و شورای تامین مخالف برگزاری بازی پیکان – پرسپولیس با حضور تماشاگر است. نکته مهم تر اینکه شورای تامین به تماشاگران استقلال اجازه حضور در استادیوم آزادی را نداد و اکنون اگر به تماشاگران پرسپولیس اجازه حضور در استادیوم پاس را بدهد، میان تماشاگران دو تیم تبعیض قایل شده است! 

این بازی از هفته 28 لیگ برتر شنبه آینده در استادیوم پاس بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ت AE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    تیمی که تماشاگر ندارد توی لیگ نباشد بعتراست چون بازی اگر بدون تماشاگر باشد مثل غذای بدون نمک است وبی مزاست بهترین غذاها رادرست کنی وبدون نمک باشد بی مزونچسب است بازی بدون تماشاگر هم این خاصیت را داردبازی را بگذارند توی ازادی باحصور تماشاگر طبق قانون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی