نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۰ |
۰
یک مربی دیگر از هدایت تیم ملی انصراف داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی حسینی همانند محمد ربیعی دوست دارد، به جای حضور در راس کادر فنی تیم امید در تیم باشگاهی‌اش فعالیت داشته باشد.

با حضور حبیب کاشانی در راس کادر مدیریتی تیم امید محمد ربیعی دعوت به همکاری با این تیم شد اما سرمربی تیم مس رفسنجان با عذرخواهی از مدیر تیم امید به وی اعلام کرد، دوست دارد به فعالیت خود در فوتبال باشگاهی ادامه دهد و اینجا بود که محمد ربیعی از جمع گزینه‌های تیم امید خارج شد.

مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان دیگر گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید است اما وی هم در مصاحبه پیش از بازی با تیم پرسپولیس اعلام کرد، علاقمند به ادامه حضور در تیم پیکان است. او پیرامون حضور در کادر فنی تیم امید گفت: «صحبتی در خصوص تیم امید با من نشده است. هرچند که نام چند نفر در میان است اما در حال حاضر ما فقط به سه بازی باقیمانده تا پایان لیگ فکر می‌کنیم و تمرکز ما روی این سه بازی است. من پیکان را دوست دارم و علاقه دارم که در یک محیط سالم کار کنم. پیکان این محیط را دارد اما امیدوارم که باشگاه پیکان به فوتبالش اهمیت بیشتری بدهد.»

از صحبت‌های مجتبی حسینی می‌توان این برداشت را داشت که او دوست دارد در تیم پیکان به فعالیت خود ادامه دهد و مایل به حضور در تیم امید نیست. در چنین شرایطی در نهایت به نظر می‌رسد، هدایت تیم امید به مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن واگذار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی