نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ارلینگ هالند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه منچسترسیتی پاداش‌های متفاوت تیمی و فردی را برای ارلینگ هالند در اولین فصل حضورش در جمع سیتیزن‌ها در نظر گرفته و حتی قراردادش را هم با حقوق بهتر تمدید خواهد کرد.

ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی در حال چنگ زدن به پاداش‌های سرسام‌آور باشگاهش در همان فصل نخست است، چرا که به ۵۱٫۴ میلیون پوند مبلغ اولیه انتقال او، پاداش‌هایی هم تعلق خواهد گرفت.

هالند می‌تواند برنده ۵ میلیون پوند باشد، اگر به منچسترسیتی کمک کند تا سه‌گانه این فصل را به‌دست بیاورد. انتقال مهاجم رکورددار به سیتی از بوروسیا دورتموند، تابستان گذشته شامل مجموعه‌ای از درآمدهای بادآورده مرتبط با موفقیت تیم بود.

فصل باورنکردنی همراه با قهرمانی به این معنی است که بازیکن ۲۲ ساله نروژی گلدانی از طلا جمع‌آوری خواهد کرد تا به مدال‌های قهرمانی‌اش اضافه کند.

پاداش‌های تیمی

گفته می‌شود که هالند برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برای هرکدام یک میلیون پوند دریافت خواهد کرد. اگر سیتی در اولین فینال که فینال جام حذفی انگلیس مقابل منچستریونایتد است و سوم ژوئن ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد، همسایه‌اش را شکست دهد، هالند ۳۵۰ هزار پوند دیگر هم دریافت خواهد کرد.

پاداش‌های فردی

هالند همچنین در صورت موفقیت در کسب جوایز مختلف در پایان فصل که برخی از آن‌ها از همین الان هم در سبد او هستند، کیف خودش را پرتر خواهد کرد.

او در حال حاضر رکورد جدیدی را برای گلزنی در لیگ برتر انگلیس به ثبت رسانده و فصل را به‌عنوان بهترین گلزن تمام خواهد کرد تا پاداشی مشابه با قهرمانی در جام حذفی (۳۵۰ هزار پوند) برایش به همراه داشته باشد.

سیتی در همین راستا پاداش‌های تشویقی مشابهی را هم برای کوین دی‌بروینه در نظر گرفته و ترجیح می‌دهد پاداش‌های بزرگی برای موفقیتش اهدا کند تا صورت‌حساب دستمزدش را تحت کنترل قرار دهد.

هالند همچنین رقیب جدی برای لیونل مسی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ در توپ‌طلای امسال خواهد بود که در صورت برنده شدن آن هم یک میلیون پوند دیگر پاداش دریافت خواهد کرد.

تمدید قرارداد

باشگاه منچسترسیتی گزینه دیگری را هم در قرارداد مهاجم نروژی که ۵۱٫۴ میلیون پوندی است و هر هفته ۳۷۵ هزار پوند حقوق می‌گیرد گنجانده مبنی بر این که با حضور در ۶۰ درصد بازی‌ها (کاری که همین الان هم انجام داده است) قراردادش تمدید خواهد شد.

نشریه «سان» ماه گذشته فاش کرده بود که هالند برای بهبود قراردادش در حال مذاکره است و طبق توافق قراردادش جدیدش تا تابستان ۲۰۲۸ ادامه پیدا خواهد کرد.

خواندن این مطالب درباره زندگی شخصی و پیشرفت ارلینگ هالند را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی