نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
واکنش باشگاه استقلال به بازگشت فرهاد مجیدی/ اگر ما حضور داشته باشیم رفیق نیمه راه نخواهیم بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از مسئولان این دو نهاد خواست که تعلقات رنگی را کنار گذاشته و عدالت را رعایت کنند.

محمد مومنی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که آرامش داشته باشیم ولی اتفاقات خارج از فوتبال روی تیم ما تأثیرگذار است. دوست نداریم اتفاقات تلخ تأثیر بگذارد ولی دست ما نیست. با همه احترامی که برای دست‌اندرکاران فوتبال قائل هستم دنبال اجرای عدالت هستیم و خواهش می‌کنیم اجازه دهند خودِ فوتبال برای فوتبال تصمیم بگیرد و عدالت برقرار باشد.

وی افزود: از ساپینتو حمایت می‌کنیم چون در روزهای سخت کنار ما بود و الان برای تیم بیش از اندازه هیجان می‌دهد و وقت می‌گذارد تا با تمام قوا در لیگ و جام حذفی کار را ادامه دهد. این کار ساپینتو و کادرفنی او جای تشکر دارد. گِله‌ای از دوستان‌مان در باشگاه صنعت نفت آبادان داریم. احترام زیادی برای عبدالله ویسی و علیرضا فیروزی، سرپرست صنعت قائل هستیم ولی به اندازه‌ای که ما ساپینتو را می‌شناسیم، آن‌ها نمی‌شناسند. ادبیات ویسی در شأن او نبود. به اقوام مختلف کشور از لر، ترک، بختیاری و ... احترام می‌گذاریم. ساپینتو مربی‌ای است که کنار رونالدو، فیگو و ... بازی کرده؛ ساپینتو باید رعایت حال مربیان ایرانی کند چون دارای ریشه بزرگی هستیم اما هواداران استقلال از ویسی انتظار بیشتری داشتند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد این‌که چرا صحبت از عدالت در فوتبال می‌کند، گفت: فوتبال برای استقلال، پرسپولیس و سپاهان نیست و برای دنیای بزرگی است که همه به صورت هواداری به آن احترام می‌گذارند تا لذت ببرند. لازم است برای همه قانون اجرا شود و نه من دخیل باشم و نه فرد دیگری تعیین تکلیف کند. ما فوتبالی‌ها باید خودمان را عاری از هر مسئله‌ای کنیم. اتفاقات اخیر را برای فوتبال‌مان خوش‌یمن نمی‌دانم و این‌ها روزهای تاریک برای فوتبال کشور است. بگذارید فوتبال یک بُعد داشته باشد و آن هم عدالت باشد.

«باید امیال درونی‌ و تعلقات رنگی‌مان را کنترل کنیم»؛ مومنی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: هر شخصی در هر موقعیتی، شغلی را دوست دارد ولی در اجرای قانون حق ندارد نگاه رنگی داشته باشد. شاید من از فلان شخصیت خوشم بیاید اما زمانی که قانون دست من است باید آن را اجرا کنم و وابستگی رنگی نداشته باشم. بگذارید فوتبال خودش نتیجه‌اش را تعیین کند و بر اساس عدالت پیش برود. در فوتبال هر تیمی دنبال پیروزی است و نگذاریم دست‌هایی روی نتیجه و گل‌های بازی تأثیرگذار باشد. دیدار پیکان و پرسپولیس جدا از برگزاری در آزادی باید هیجان‌انگیز می‌شد ولی اتفاقاتی افتاد که بازی زیبا را خدشه‌دار کرد. این مسائل است که برای آدم ابهام ایجاد می‌کند و تصور می‌شود اتفاقات غیرفوتبالی رقم می‌خورد. باید جلوی این‌ها و حواشی آن گرفته شود.

واکنش باشگاه استقلال به بازگشت فرهاد مجیدی/ اگر ما حضور داشته باشیم رفیق نیمه راه نخواهیم بود

وی ادامه داد: در هر جایگاهی که قرار داریم نباید طوری خودمان را نمایش دهیم که برای فلان تیم گام برمی‌داریم. باید رد پای‌مان در کارمان به گونه‌ای باشد که جای عدالت باقی بماند. از رئیس فدراسیون فوتبال گرفته تا پایین‌ترین فرد باید شائبه‌ها را از بین ببرند. هواداران استقلال از من به عنوان فرد مسئول در باشگاه انتظار دارد از مسئولان بالادستی سؤال کنم که چرا این اتفاقات می‌افتد. هر تیمی تاکتیک‌هایش را بهتر اجرا کند، باید برنده شود. برای هواداران ما جای سوال است که چرا پیکان باید دور برگشت در آزادی بازی کند؟ مگر بازی دوستانه است؟ سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. برای منصور قنبرزاده، مهدی تاج، مهدی محمدنبی و ... احترام قائل هستم ولی من باید به اندازه هواداران استقلال فکر کنم و جواب بگیرم. نباید این‌طور باشد که در رسانه از ادبیات فاخر استفاده کنیم، اما در اجرای قانون خوب نباشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از روند اجرای قوانین در لیگ برتر گفت: هر تیمی می‌خواهد قهرمان شود، مشکلی نیست ولی عدالت رعایت شود. آیا سال گذشته که استقلال قهرمان شد، اتفاقی افتاد؟ چرا باید به عنوان مسئول از تیمی حمایت کنیم؟ روی صحبتم با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کسانی است که دست‌اندرکار فوتبال هستند، آیا باید تنها از یک تیم حمایت کنند؟ وقتی یکی می‌گوید با آن یکی هستم و دیگری می‌گوید با فرد دیگری، گویا این فوتبال دستکاری شده است.

مومنی در رابطه با انتقادهای اخیر استقلال از داوری‌ها گفت: از داوران انتظار داریم عدالت را رعایت کنند. حتما داوران می‌گویند مجری قانون هستیم و خیلی خوشحالیم برای استقلال مو را از ماست می‌کشند ولی امیدوارم هواداری نگاه نکنند و برای تیم‌های دیگر هم مو را از ماست بکشند! آیا سال گذشته که بارسلونا قهرمان اسپانیا نشد، اتفاقی افتاد؟ آیا امسال که رئال قهرمانی لالیگا را از دست داده، اتفاقی افتاد؟ هوادار باید از دیدن فوتبال راضی باشد و پیش وجدانش تیمش را ارزیابی کند. وقتی ما ارزیابی می‌کنیم به مسائل غیرمتعارفی می‌رسیم! لیگ ما باید لیگ برتر باشد نه لیگ حاشیه‌ای!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای حفظ ریکاردو ساپینتو دارند یا نه، یادآور شد: ساپینتو گزینه مناسبی برای ماست چون در روزهای سخت کنار باشگاه بود و باید از او حمایت کنیم. در این‌که استقلال می‌تواند با ساپینتو و تفکراتش قهرمان جام حذفی شود، شکی ندارم. اگر ما در هیئت مدیره استقلال حضور داشته باشیم رفیق نیمه راه نخواهیم بود و انتخاب‌مان ساپینتو خواهد بود و اگر نبودیم دوستان دیگری باید تصمیم بگیرند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به مطرح شدن نام فرهاد مجیدی برای سرمربیگری آبی‌پوشان گفت: مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم و فکری برای جایگزینی او نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۹
  • 6 IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    استوره پلي اكريل
  • ۶۶۶ IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    اینکه یکی مثل این بدون داشتن هیچ افتخاری در فوتبال میتونه سالها با خیال راحت به زد و بند و فساد در سطح لیگ برتر ادامه بدهد خودش اولین سند برای شهر هرت بودن است!یعنی عسطغلال یه پیشکسوتی که افتخارات ملی و هم باشگاهی داشته باشه نداره که این با سابقه ی حضور در پلی اکریلی که قرنهاست به خاطره ها پیوسته و در رده ی باشگاهی هم عددی نبود شده مسئول عستطقلال!چرا هرکسی به این تیم میاد ۶ماه نشده کله پا میشه اما این مثل کنه چسبیده به میزی که هیچ رقمه در حدش نیست و کسی هم کاری با او ندارد علی رغم اینکه هیچ سود و استفاده ای هم برای باشگاهش نداشته بجز یاوه گویی.البته بعدا گندش در میاد چه مبالغی از بیت المال با چه عناوینی کنده در این مدت با اینکه هیچ خروجی مثبتی هم نداشته است .
    • عباس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      این فضولیا به تو لنگی ربطی نداره ودرود بر جناب رئیس هیئت مدیره استقلال عزیزم که با ادبیات محکمش لنگ را سوراخ سوراخ میکنه ابرمرد پرتغالی ما با تعصب غیرتش استقلال رو هدایت میکنه ما پیروزهستیم درهمه جا جناب فرهاد خان هرجایی که هستی درپناه خداباشی عزیزمی
  • حامی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    هنوز شروع به صحبت نکرده فرافکنی آدرس غلط شما با اتمام لیگ در هیئت مدیره باشگاه حضور نخواهی داشت ماشاءالله خیلی آباد کردید بسه چه تحصیل کرده ها بزرگان این تیم به خودش دیده چه افرادی در این باشگاه پست میگیرن..
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    مرده حسابی فصل قبل امتیازمعشیتی بهتون دادن کلی پنالتی معشیتی ازاونورمهرض دوتاسربازفراری داشتیدکه اگه رنگی بازی نبودبایدبازیهاتون ۳بر۰میشودیاخارجیهاتون اجازه کارنداشتن بازم بازی کردن بازم باید۳بر۰میشوداستقلال وسپاهان همیشه عادت دارندتاپرسپولیس امتیازمیگیره این حرفهای رنگی می ندازن وست تاهوادارهافکرکنندازجای دیگه به پرسپولیس کمک میشودولی توزمین حرفهاتونوبزنیدخودتونوضعیف ویتیم نشون میدیدولی دوتاتیم یتیم وضعیف برای ۲۸تاتیم تصمیم میخوان بگیرن به سازازمان لیگ ووزارت ورزش ضورمیگن مگه اوناچی کاره هستن که تصمیم بگیران دوتاتیم هم شهری کجابازی کنندوقتی دوتاتیم تهرانی میخوان بازی کنندبرن اصفهان بازی کننداین حرفهایعنی چی اونوقط میگن مایتیمیم داوری بیشترین ضرربرای پرسپولیس بودطبق آمارکه گرفتن واستقلال وسپاهان کمترین ضرربردن پس انقدرهوادارهای ساده استقلال وسپاهان گول نزنید
    • کارزان IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      بخدا آدم یا باید نادان باشه یا خودشو زده باشه به نادانی که اینهمه ظلم چند سال اخیر که به استقلال شده را کتمان کنه.اگه تونستید آفتاب رو منکر بشید بابا فلانی رو هم منکر میشید.پنالتیهای نگرفته استقلال را امسال تک به تک بشمارید تا بفهمید جای پیروظی اون بالا نیست
    • عطایی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      هوادارای پررو کیسه همیشه طلبکار هستن یادشون رفته پارسال لیگ رو چه جوری مهندسی کردن. تعداد پنالتی های گرفته شده براشون بیشتر از گل‌های زدشون شد!! اگه عدالتی بود کیسه فصل قبل باید بدلیل استفاده از بازیکنان خارجی غیر مجاز به دسته پایینتر سقوط میکرد یا تمام بازیهایی که اینا حضور داشتن سه هیچ میشد. کیسه سالهاست پول بیت المال رو داره حیف و میل می‌کنه مناظره چند وقت پیش فقط یه پازل کوچک از این نابودی بیت المال بود. الان یه نفر اینجا نیس بگه بالاخره تکلیف پولی که فتل باید پس می داد چی شد؟! همیشه همین بودن
    • مهدی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      لنگی بدبخت طبق آمار گرفته شده استقلال با7پنالتی بیشترین تیم متضرر این فصل رقابت ها بود؟ بعد ما تاجای که یادمون هستش و باقی میمونه دولت همیشه حامی تیم لنگ بود از زمان خاتمی و قبل تر بگیر تا به الان؟ و سفر روحانی به ترکیه برای پرونده طارمی و رضاییان که دولت هزینه طلب لنگی هارو متقبل شد. وبرای حل طلب استراماچونی استقلال خودش باید پرداخت کنه؟؟ این انصافه خدایی
  • ابرام US ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    طره هاتن یا وه جا تن بی حساب ..... مُرد ه ا م در حسرت حرف حساب ================================================================ هر مزخرف آمده بر لب بگفت .... حیف و صد افسوس ٬ یک حرف حساب
  • فروزان IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    دست خوش
  • غللم IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    منظور این مؤمن اینه که دو راه وجود داره یا منتهی به منفعت ما میشه که قطعا درسته یا منتهی به ضرر ما میشه که قطعا غلطه! آل پاچینو یه دیالوگ طلایی توی فیلم بوی خوش زن داره. میگه: من الان به یه دوراهی توی زندگی رسیدم که می دونم کدوم راه درسته و کدوم راه غلط. اما از راه درست نمیرم. می دونید چرا؟ چون لعنتی خیلی سخته! حالا واسه حق به جانبان همیشگی باشگاه استقلال همیشه دو راه هست که همیشه هم از راه آسونتره میرن. مثال؟ همین دوتا پنالتی بازی پرسپولیس با پیکان. به اونی گیر میدن که راحت تر بشه واسش حرف درآورد و اون یکی رو کلا نادیده می گیرن. یا برگزاری هردوبازی پیکان با خودشون و پرسپولیس توی آزادی. فقط به اونی اشاره می کنن که به نفع خودشونه. می دونید چرا؟ چون خیلی آسونه. خیلی کیف میده. خیلی عوامفریبه و به نطر خودشون خیلی هم عادلانه ست. خودشون این مدل قضاوتشون رو صدا می کنن: لعنتی جذاب...
    • آکتور IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      غلام کمتر فیلم ببین سعی کن کارتون بیشتر ببینی مخصوصا پینو کیو رو راست کار تیمتونه راست کار روشهای مجریان تیمتونه بازم دقت کن
  • رضا IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    همین که در زمین نتیجه نمی گیرید شروع به حاشیه سازی میکنید !!! پرسپولیس 8 امیتاز از استقلال و 5 امتیاز از سپاهان بالاتر بود ولی ظرف سه هفته نه تنها نتیجه را از دست داد بلکه سوم شد !!!! چون دچار حاشیه شد . اون موقع در سکوت محض بودید هم شما و هم سپاهان ، ولی امروز دوباره هیاهو میکنید !!!!! چون شانس پرسپولیس بیشتر شده
  • پیام IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    خوبه هرچی بودجه است خرج این تیم کردند. و یادشون رفته پارسال با چه کارهای یک جام گرفتند .پرسپولیس اسمش به کل تاریخچه استقلول(که البته بی هویت ترین تیم ایران است) می ارزد
    • آنتی لنگ کبیر IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      خودت از دروغ شاخدارت شرمنده نمیشی؟منطق لنگ همینه
  • امیر IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    تا زمانی که مسئولین استقلال مثل این اقا دست از هوچی گری برندارند همین است . این مدیران نالایق استقلال چندین برابر تیم های دیگر از فدراسیون پول گرفتند و قیمت بازیکنان را با این پول های مفت بالا بردندو جهت انحراف افکار عمومی و طرفدارانشان همیشه از تعلق رنگی فدراسیون حرف می زنند .ماجدی که فدراسیون دستش بود از خود شما بود و تمام بازی ها را پارسال برای استقلال دراورد .بی دقتی و عصبانیت بازیکن و سرمربی چه ربطی به بقیه داره .
  • منصور IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    دوستان سپاهانی واستقلالی و تراکتور همه ما بیش از چهل ساله که سرکاریم..این لیگ سالهاست که مهندسی اداره میشه.. چرا هیچ وقت اتفاقات و حواشی پشت پرده لنگ افشا گری نمیشه؟..چرا فشار ولابی های که این تیم مافیایی پشت پرده با داوران و کمیته انضباطی و فدراسیون وزارت ورزش و سایر ارگان ها داره هیچ وقت شفا ف سازی نمیشه.؟؟.چرا هیچ وقت حساب وکتاب مالی لنگ حسابرسی نمیشه؟ قربان زاده (ریس خصوصی سازی )زبانش برای تیم استقلال بازه؟ مگر در این سالها تیم لنگ فساد مالی نداشت؟ مدیران سابق لنگ آقای رسول پناه هدایتی وعابدینی و.مگر فساد مالی نداشتن؟ اقای رسول پناه علنا به فساد یحیی و مدیرانش ادعان کرد..ولی چی شد؟؟چرا به حساب های مالی لنگ در تلوزیون و فسادهای ان حسابرسی نمیشه؟ اگر هم بشه مصلحت نیست این تیم سوگلی موقعیت ش در فوتبال به خطر بیفته .. این تیم مافیایی باید در آرامش باشه..ولی آیا این موضوع برای سایر تیم ها صدق میکنه؟ این رو بدانید ۸۰ درصد موفقیت تیم مربوط به بیرون زمین است .. همه سرکاریم...
    • پرروها IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      عزیزم می‌دونی چرا افشا نمیشه چون چیزی به جز توهم شما نیست.
  • وجدان بیدار۷ IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    حرفهای خوبی زدند واگر این افکار را افراد فو تعالی هم داشته باشند فوتبال وعدالت زنده می شود
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    تا زمانی که نطام حاکمیتی در کشور بخواهد به استقلال به عنوان تیم دوم پایتخت نگاه کند تا سالهای سال ناعدالتی و تبعیض همچنان به قوت خود باقیست. وقتی صحبت از ناعدالتی و نگاه تبعیض آمیز در فوتبال می کنیم منطورمان اینه که استقلال هم مثل تیم پیروزی به یک ثبات در امر مدیریت،پرداخت های مالی ، حفط شاکله برنامه ریزی کلان  اتحاد و وحدت رویه بین کانون هواداران و  باشگاه و پیش کسوتان .. برسد ۱- ترس مسولین نظام از تیم پیروزی و تصمیم گیری های مصلحتی برای این تیم در پرداختی های مالی ، تصفیه بدهی مالی ، در اختیار گذاشتن مجهزترین ورزشگاه و کمپ ها در اختیار این تیم ۲- رسانه و تلوزیون بویزه برنامه های فوتبالی اغلب تریبون صدا وسیما در اختیار این تیم است و برنامه های فوتبال برتر میثاقی و شب های فوتبالی در گذشته  فوتبال ۹۰ با عادل فردوسی پور کاملا از این تیم حمایت می کنن
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۳- سالهاست که جذب بازیکنان ملی و ستاره برای تیم پیروزی در دستور کار مسولین امر می باشد و فضایی در کشور ایجاد کردن که بازیکنان برای اینکه رشد کنن و به تیم ملی برسن حتما باید به تیم پیروزی بروند و اگر بازیکن ستاره ای به تیم رقیب(استقلال ) برود  از طریق رسانه ها وعوامل شان تخریب میکنن که بازیکن از فوتبال محو می شود بطور مصداق آقای کنعانی زادگان به استقلال آمد ولی مافیای رسانه اجازه رشد و عرض اندام به این بازیکن در استقلال نداد. ۴- بازیکنانی مثل ترابی،بیرانوند ،علیپور و...در گدشته علی کریمی عابدزاده علی دایی فقط بخاطر پول یا دعوت شدن به تیم ملی تیم پیروزی را به استقلال ترجیح می دهند. ۵- از بدو انقلاب بخاطر اینکه استقلال نام تاج را یدک کشیده و به زعم آقایان به حکومت قبل تعلق داشت در رسانه ها و تخصیص بودجه و ورزشگاه تمرین کمتر به ان توجه شده و هنوز یادمان نمی رود که در مجلات ورزشی عمدتا تصاویر بازیکنان تیم پیروزی بود تا استقلال و  از این طریق هواداران نوجوان تمایل وترغیب بیشتری برای طرفداری از این تیم پیدا می کردند.
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۶-نگاه  مسولین نظام به استقلال صرفا اینست که تنور لیگ ورقابت ها داغ مانده و تیم پیروزی رقیبی داشته باشد هرزگاهی نیمچه حمایت و قهرمانی کسب کند ۷- چگونه می شود تیم پیروزی ۴ سال پشت سر هم انواع اقسام حمایت ها میشود اعم از حفظ برانکو ،پرداخت به موقع پول آن، در اختیار گداشتن بهترین امکانات زمین تمرین کاظمی ، حفظ شاکله بازیکنان و مدیریت ،  جابجایی بازیکنان با هواپیمای فرس کلاس و...و... ولی برای استقلال چه زمانی این اتفاق افتاده هنیشه استقلال را باید در حاشیه نگه دارن..مدیران ضعیف انتخاب کنن..پرداخت های اسیایی انجام نشه..تیم از آسیا حذف بشه.. ۸-  مسولین هدفشان اینست که  تیم پیروزی  یا باید قهرمان باشد (لیگ یا حدفی) یا در صدر و نزدیک صدر..تا مباد هواداران شان اتفاق بدی در کشور رقم نزنن..داوران کمیته انضباطی و دست اندرکاران هم از ترس جان شان و برای اینکه در فصای مجازی و جامعه توهین نشنوند  بسیار بسیار ترسو هستند ..شجاعت در مسولین مان صفر صفر..خوب تا کی باید همینجور پیش بریم؟ تا کی مصلحت اندیشی
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    -آقای میثاقی در برنامه فوتبال برتر  از ترس هجمه هواداران پیروزی و برای اینکه در دل هواداران این تیم جا بازکند به انواع اقسام حمایت ها از این دست میزنه نمونه اش آوردن آقای قربان زاده(ریس خصوصی سازی) وافشاگری حساب های مالی استقلال ‌.!! نمونه دیگر اینکه  بعد از  دربی چطور شور وهیجان به برد دربی میداد و ابراز خوشحالی می کرد..آقای احمدی دیگر مجری هم همینطور.. ۱۰- سوال اینجاست آقای میثاقی تا به حال چند بار تیم پیروزی را زیر سوال برده؟ حساب های مالی تیم پیروزی در بورس کاملا پاکه پاکه؟؟  چرا در دربی های قبلی که استقلال پیروز شد چرا میثاقی و احمدی اینقدر شور وهیجان نمیدادن؟ ۱۱- هنوز باور ندارید که ۸۰ درصد موفقیت تیم ها به بیرون زمین برمی گردد؟؟!! ۱۲- مطمین باشید که این لیگ را فقط به دلخواه تیم پیروزی مافیای تیم پیروزی اداره میکند.. ۱۳- اقای رسول پناه  هدایتی و عابدینی و ..که در گذشته فسادهای مالی تیم پیروزی را برملا کرد چرا یک بار در تلوزیون افشا گری نکردن؟؟!
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۱۴-آقای میثاقی اگر شرف داری..اگر جرات داری مدیران تیم پیروزی را هم به برنامه ات دعوت کن و از آقای قربان زاده بخواه فسادهای مالی این تیم رو افشاگری کنه ۱۵-استقلال را هیچ وقت نخواهند گذاشت روی آرامش به خودش ببیند و همیشه باید در حاشیه باشه درگیری مسایل مالی ،مدیریتی، حفط شاکله، زمین تمرین و... ۱۶-چطور میشود برای کمک به تیم پیروزی و خطر کسر امتیاز، محرومیت ، جرایم مالی و...از وزیر تا وکیل بسیج میشن..!!زمان آقای روحانی (ریس جمهور سابق) کل کابینه از وزیر ارتباطات و امور خارجه و..بسیج شدن تا در آسیا مقام بیاره..
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۱۷- اقای طارمی با ریزه اسپرت ترکیه جعل میکنه و باشگاه پیروزی کمترین جریمه اش سقوط به دسته ۲ و کسر امتیاز و گرفتن قهرمانی بود ولی آقای روحانی(ریس جمهور) برای رفع این مشکل با اردوغان وارد مذاکره شد ودرنهایت حل وفصل کردن ۱۸-پول مربیان سابق تیم پیروزی مثل برانکو ،کالدرون ،و..بودیمیر و ژوزه از بیت المال و حقوق معلمان و پول مناطق محروم.. ولی پول استرا ماچونی از سوی سلطانی فر وزیر دو اتشه تیم پیروزی از قصد پرداخت نمیشه تا دیرکرد و جرایم آن به صدها میلیارد برسه
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۱۹- تیم پیروزی فضا و جو را در کشور به گونه ای رقم زده که هر بازیکنی اگر بخواهد رشد کند یا تیم ملی دعوت بشه یا ستاره بشه حتما باید به تیم پیروزی بیاد..هنوز یادمان نرفته در زمان هدایتی بازیکنانی مثل بیرانوند و امیری و عابدزاده علی کریمی وعلی دایی و کنعانی و...را با پول ولابی خریدن.. ۲۰- بازیکنان ستاره لیگ از ترس لابی و مافیای لنگ مجبورن به تیم پیروزی برن در غیر اینصورت از طریق رسانه هاشون علی الخصوص در تلوزیون تحقیرو درنهایت اوت میشن. ۲۱- این فوتبال لجن و مافیایی که هوادارانش در آن غبغه باد کرده و به آن افتخار میکنن خودشان میدانن که بیشتر موفقیت هاشون از طریق مافیای لنگ انجام میشه و بدون این مافیا کاری از پیش نمی تونن ببرن. ۲۲-تیم پیروزی اغلب قهرمانی هایش از طریق فشار به داوران لیگ..پنالتی های معیشتی(تمارض ودایو طارمی علیپور و بودیمیر و...) تحت فشار گذاشتن کمیته انضباطی وزارت ورزش فدراسیون و....به دست اومده
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۲۳- در پایان سخنم همه هواداران فوتبالی  قدیمی می دانند اولویت اول و آخر مسولین حاکمیت تیم پیروزی و قهرمان کردن این تیم در هر دوره لیگ یا حذفی  و یا در صدر نگه داشتن آن در جدول برای گرفتن سهمیه است.. حضور استقلال صرفا برای گرم نگه داشتن تنور لیگ و رقابت است و هرزگاهی یه قهرمانی بتواند بگیرد ..!!  بنابراین نگاه به دو تیم عادلانه بود و اگر مسایل پشت پرده تیم پیروزی را هم مثل استقلال در تلوزیون ورسانه افشا گری می کردن اگر این تیم را هم مًل استقلال درگیر حواشی مالی،مدیریتی، پول مربی ، پول بازیکن، زمین تمرین و....می کردن .. تیم پیروزی ( تیم حکومتی) این چند افتخار را هم  تا الان نداشت.جام هایی که با مصلحت در کشور به آنها اهدا شد..!! ۲۴- اقای طارمی با ریزه اسپرت ترکیه جعل میکنه و باشگاه پیروزی کمترین جریمه اش سقوط به دسته ۲ و کسر امتیاز و گرفتن قهرمانی بود ولی آقای روحانی(ریس جمهور) برای رفع این مشکل با اردوغان وارد مذاکره شد ودرنهایت حل وفصل کردن
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۲۵-پول مربیان سابق تیم پیروزی مثل برانکو ،کالدرون ،و..بودیمیر و ژوزه از بیت المال و حقوق معلمان و پول مناطق محروم.. ولی پول استرا ماچونی از سوی سلطانی فر وزیر دو اتشه تیم پیروزی از قصد پرداخت نمیشه تا دیرکرد و جرایم آن به صدها میلیارد برسه ۲۶- تیم پیروزی فضا و جو را در کشور به گونه ای رقم زده که هر بازیکنی اگر بخواهد رشد کند یا تیم ملی دعوت بشه یا ستاره بشه حتما باید به تیم پیروزی بیاد..هنوز یادمان نرفته در زمان هدایتی بازیکنانی مثل بیرانوند و امیری و عابدزاده علی کریمی وعلی دایی و کنعانی و...را با پول ولابی خریدن.. ۲۷- بازیکنان ستاره لیگ از ترس لابی و مافیای لنگ مجبورن به تیم پیروزی برن در غیر اینصورت از طریق رسانه هاشون علی الخصوص در تلوزیون تحقیرو درنهایت اوت میشن. ۲۸- این فوتبال لجن و مافیایی که هوادارانش در آن غبغه باد کرده و به آن افتخار میکنن خودشان میدانن که بیشتر موفقیت هاشون از طریق مافیای لنگ انجام میشه و بدون این مافیا کاری از پیش نمی تونن ببرن.
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    ۲۹-تیم پیروزی اغلب قهرمانی هایش از طریق فشار به داوران لیگ..پنالتی های معیشتی(تمارض ودایو طارمی علیپور و بودیمیر و...) تحت فشار گذاشتن کمیته انصباطی وزارت ورزش فدراسیون و....به دست اومده ۳۰-  بوالله بتالله هدف مسولان کشور در وهله اول  خوشحال نگه داشتن هواداران تیم پیروزی از طریق برد در دربی،قهرمانی در لیگ یا حذفی،موفقیت در آسیا و... است. ۳۱- مسولا به اصلا توجهی به اعترتص وفریاد هوادار استقلال نداشته ونخواهند داشت..با وجود تجمع ها زیاد هیچ اتفاقی نمیفته ولی یه تجمع کوچک هواداران پیروزی سریع مسولان را به تکاپو میندازه برای رفع مشکل..!! ۳۲- در پایان سخنم همه هواداران فوتبالی  قدیمی می دانند اولویت اول و آخر مسولین حاکمیت تیم پیروزی و قهرمان کردن این تیم در هر دوره لیگ یا حذفی  و یا در صدر نگه داشتن آن در جدول برای گرفتن سهمیه است.
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    حضور استقلال صرفا برای گرم نگه داشتن تنور لیگ و رقابت است و هرزگاهی یه قهرمانی بتواند بگیرد ..!!  بنابراین نگاه به دو تیم عادلانه بود و اگر مسایل پشت پرده تیم پیروزی را هم مثل استقلال در تلوزیون ورسانه افشا گری می کردن اگر این تیم را هم مًل استقلال درگیر حواشی مالی،مدیریتی، پول مربی ، پول بازیکن، زمین تمرین و....می کردن ..
  • حاج قدرت IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    اینهمه بی عدالتی به کی باید گفت!!؟ تو هربازی ۸۰۰ دقیقه وقت اضافه رو نگ فتنه حداقل ۳۰ تا پنالتی نگ فتن فصل گدشته ۷۰۰ ملیارد عیب کردن( ببخشید اینه نیاید میگفتم😉)
  • مسعود IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    مثل چندسال گذشته که استقلال هرد بازی را درازادی برگزار کرد با پیکان
  • عباس IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    نطر استقلال =افتخار، کامل،جامع،وبر اساس واقعیت محض بود، بنظرم خلاصه وچکیده آن می‌تواند نصب العین طرفدران فوتبال پاک علی‌الخصوص دوستداران تاج کبیر قرار گیرد
  • بابک تاجی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    متاسفانه چند سالی هست که نگاه تمام مسئولین فوتبالی فقط به یه تیم خاص هست و تا زمانی که این وضع فوتبال ما باشه ، نه استقلال و نه سپاهان و نه سایر تیم های مدعی نباید تو این لیگ بازی کنند.
  • اکبری IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    آفرین حرف حق و حرف دل ما هواداران استقلال زدید فدراسیون فقط میخاد لنگ قهرمان بشه اصلا عدالت برقرار نیست
  • داود IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    باز دوباره استقلال قهرمانی را از دست داد فوتبال ناپاک شد!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • عیسی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    مومنی بااین حرفت موافقم بایددرمسیرعدالت باشیم که اگه بودیم نبایدشمابیست کیلومتری یک باشگاه کوچیک لیگ پائینترهم میشدی نه تیم بزرگی مثل استقلال.راستی بجزهمین مصاحبه های گاه وبیگاه کارشماچیه توباشگاه البته بجزگرفتن پول وپاداش؟
  • ذبیح برادر زن قاسم IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    18 اردیبهشت روز جهانی استقلال و آبی دلان😂
    • كاج عابي IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      و روز حفظ درختان كاج...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی