نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مسی؛ پیشنهاد میلیون دلاری و آینده مبهم/ چرا لئو برای حضور در عربستان مقاومت می‌کند؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آینده لیونل مسی همچنان نامشخص است و تنها گزینه رسمی برای او انتقال به عربستان سعودی است، اما او می‌خواهد برای حضور در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ در اروپا بماند.

پاری‌سن‌ژرمن یکشنبه در خارج از خانه با تروا بازی می‌کند اما لیونل مسی در زمین یا روی نیمکت نخواهد بود.

با وجود اینکه لئو روز جمعه در یک ویدیوی خانگی از سفر به عربستان سعودی ابراز پشیمانی کرده و عذرخواهی کرد، همچنان محرومت ۱۵ روزه‌اش در باشگاه ادامه دارد. انتظار می‌رفت که باشگاه بعد از این ویدئو با او صلح کند و محرومیت او را برداشته و به او اجازه تمرین با تیم و در نهایت بازی با تروا را بدهد، اما هنوز خبری در این مورد منتشر نشده است. در همین حال مسی به تنهایی تمرین می‌کند و منتظر اعلام خبر صلح باشگاه است.

اگر مورد عفو قرار نگیرد بازگشتش به باشگاه در تاریخ ۲۱ می و در بازی مقابل اوسر خواهد بود. یعنی زمانی که پاریسی‌ها تقریبا مطمئن شدند که به قهرمانی لیگ ۱ رسیده‌اند.

اما، فراتر از همه این‌ها، آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که مسی در پاری‌سن‌ژرمن نخواهد ماند. با توجه به پایان دورانش در پاری‌سن‌ژرمن، و وضعیت پیچیده انتقالش به بارسلونا، تنها یک گزینه رسمی برایش باقی می‌ماند و آن هم انتقال به عربستان سعودی است. اگرچه روزنامه تایمز عنوان کرد که درهای پی‌اس‌جی هنوز به روی او بسته نشده است.

الهلال به او پیشنهاد فصلی ۴۰۰ میلیون دلاری داده. اولویت لئو این است که حداقل تا کوپا آمریکا ۲۰۲۴ همچنان در یک تیم اروپایی بماند، اما باید ببینیم که آیا چنین فرصتی برایش پیش می‌آید یا خیر. در هر صورت مسیر مسی پر از پیچ و خم است.

عربستان سعودی تنها گزینه ملموس در این مقطع است، اما نباید انتقال به MLS را رد کرد، زیرا اینتر میامی مدت‌هاست به جذب او مشتاق است. همچنین احتمال پیشنهاد دیرهنگام از سوی لیگ برتر نیز وجود دارد.

عربستان سعودی نه تنها دستمزد پرسودی را به او پیشنهاد می‌کند، بلکه شرایطی دیدنی به عنوان سفیر این کشور با شاید قراردادی دو ساله و ویژگی‌های ممتاز از هر نظر به او پیشنهاد می‌کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی