خبرورزشی‌گردی| علی دایی: دوست ندارم سمبل اعتراض باشم/ مردم اسم من را فریاد می‌زنند؛ چون از دروغ خسته شده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد دارد در زمان سرمربی گری اش در تیم ملی هیچ حمایتی از وی نشد.

چند سال قبل در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ علی دایی سرمربی تیم راه آهن در خصوص شرایط تیم و همچنین پرسپولیس که هواداران این تیم در ورزشگاه نامش را می زنند مصاحبه جالبی انجام داد و اظهار داشت: شرایط ما در راه آهن بد نیست . اهدافی داریم و امیدواریم با برنامه‌ریزی که انجام می دهیم با اهداف خود برسیم. البته برای قهرمانی باید ابزار قهرمانی را در اختیار داشته باشیم اما تیمی که در سال های قبل همیشه می جنگید تا سقوط نکند امسال بهتر امتیاز جمع می کند و جایگاه تک رقمی را به دست خواهد آورد.

وی در مورد حمایت تمام قد از کارلوس کیروش در حالی که خیلی از مربیان لیگ برتری به خاطر برنامه های تیم ملی از وی انتقاد می‌کردند، گفت: من باورم براین است که باید از تیم ملی حمایت کرد. تیم ملی بازی های سختی دارد و درست نیست از تیم ملی این موقع قبل از بازی ها انتقاد کنم. با انتقاد قبل از بازی های تیم ملی چه چیزی عاید فوتبال ما می شود. غیر از این است که جو تیم ملی به هم می ریزد و ممکن است روی بچه ها اثر بگذارد. برای همین با افتخار از تیم کشور حمایت می کنم و هیچ وقت نمی خواهم بابت هر چیزی اهتراض کنم و سمبل اعتراض باشم. کی روش اعتراض نمی‌کند بلکه حقایق موجود در فوتبال کشورمان را می گوید. اگر زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم حقایق را می گفتم، می گفتند بهانه می آورید اما وقتی که واقعیت ها یکی دیگر بگوید کسی نمی تواند بهانه بگیرد. وقتی که سرمربی تیم ملی بودم از تیم ملی حمایت نمی شود. من در تلویزیون گفتم وقتی استقلال کاری نباشد این مسائل پیش می‌آید و متاسفانه آن زمان اتفاقاتی رخ داد و هیچ حمایتی در زبان  از تیم ملی نمی شد.

علی دایی درباره مردم اردبیل که همواره او را مورد لطف قرار می‌دهند، گفت: آنها همیشه به من لطف دوستشان دارم من با این مردم بودم، کنارشان زندگی کردم. برای همین است که همیشه به من لطف دارند و مرا شرمنده می کنند. البته همه مردم ایران به من لطف دارند به خصوص هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه ها همیشه من را تشویق می کنند. به نظرم مردم فریاد می زنند و نام مرا می آورند چون از دروغ خسته شدند.

مصاحبه علی دایی را در تاریخ ۲۰ شهریور سال ۱۳۹۰ را در خبرورزشی مشاهده می کنید. 

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: دوست ندارم سمبل اعتراض باشم/ مردم اسم من را فریاد می زنند؛ چون از دروغ خسته شده اند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی