نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بزرگ‌ترین اتفاق تابستانی فوتبال اروپا در پاریس؟/ آقای خاص؛ هدف بزرگ الخلیفی و دوستان
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن به تلاش برای به خدمت گرفتن مورینیو سرعت می‌بخشد و مذاکرات بین آقای خاص و باشگاه به صورت جدی در جریان است.

ممکن است با تمام شدن دومین دوره ژوزه مورینیو در سری آ ایتالیا، تغییر چشمگیر دیگری برایش وجود داشته باشد. رادیو مونت‌کارلو گزارش می‌دهد که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، با ایجنت مورینیو درباره ورود احتمالی او به پاریس در تابستان امسال صحبت کرده است.

سرمربی رم به پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند است. گزارش‌ها حاکی از آن است که به اصرار لوئیس کامپوس که مورینیو را از روزهای تحصیل در دانشگاه پرتغال می‌شناسد، مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن با آقای خاص سرعت گرفته است. فابریس هاوکینز از نشریه «آرام‌سی اسپورت» می‌گوید: «مذاکرات بین کامپوس و ژرژ مندس، ایجنت مورینیو، در جریان است.»

آقای خاص تا سال ۲۰۲۴ با رم قرارداد دارد بنابراین اگر پی‌اس‌جی مورینیو را می‌خواهد باید با رم مذاکره کند. پاری‌سن‌ژرمن همچنین به تیاگو موتا و یولیان ناگلزمن نیز فکر می‌کند و رویای زین‌الدین زیدان را در سر می‌پروراند. آنها چند هفته است که به دنبال مربی برای جایگزینی کریستوف گالتیه می‌گردند.

در حالی که مورینیو شخص مورد نظر کامپوس است، رسانه‌های قطری می‌گویند پی‌اس‌جی موتا یا ناگلزمن را در دستور کار خود دارد، هرچند رویای تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر و مالک پاری‌سن‌ژرمن، زیدان است.

برای رم ضربه بزرگی خواهد بود که مربی‌ای را که نقش اساسی در پروژه‌شان دارد را از دست بدهند، اما ممکن است محدودیت‌های مالی در جالوروسی باعث شود که مورینیو در جای دیگری به دنبال موفقیت بگردد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی