نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فرشاد پیوس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فرشاد پیوس گلزن پیشین پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس نیازی به بازیکن بی‌معرفت و فراری ندارد. ما در حال حاضر مهاجم بی‌ادعا و گل‌زنی مثل عیسی آل کثیر داریم که به راحتی گل می‌زند و ادا و اصول هم ندارد. بنابراین نیازی به مهاجم هلندی نداریم.

پرسپولیس در حال حاضر با ۶۰ امتیاز از بیشترین بخت برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر برخوردار است. در شبی که پرسپولیس توانست دیدار پرسروصدای خودش مقابل پیکان را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد، ناگهان یورگن لوکادیا عکسی از خودش با پیراهن قرمزرنگ پرسپولیس منتشر کرد.

یورگن لوکادیا که با حواشی بسیار زیادی از پرسپولیس جدا شد، در طول فصل از یک چهره محبوب به چهره منفور نزد هواداران پرسپولیس تبدیل گشت. حال در شب بازی پرسپولیس با پیکان این مهاجم هلندی با انتشار پستی با عکس پوسترهایی از زمان حضورش در پرسپولیس حمایت خود را از سرخ‌پوشان اعلام کرده است!

همین پُست عجیب شایعاتی را به دنبال داشت مبنی بر این‌که احتمال دارد فصل آینده یورگن لوکادیا به پرسپولیس بازگردد!

فرشاد پیوس که قبل از دربی رفت و پس از فرار یورگن لوکادیا از ایران موضع تندی علیه این مهاجم هلندی گرفته بود، باز هم در این رابطه حرف زد و به خبرورزشی گفت: به نظر می رسد لوکادیا در چین متوجه تفاوت پیراهن خوشرنگ و قرمز پرسپولیس و هوادارانش با لیگ چین شده است. او در شرایط خیلی بدی پرسپولیس را ترک کرد و تیم را در دربی رفت و حتی چند هفته بعد تحت تأثیر قرار داد. پرسپولیس مجبور شد هفته‌ها بدون مهاجم بازی کند چرا که عادت کرده بود با یورگن لوکادیا در خط حمله بازی کند و رفتن او چالش بزرگی ایجاد کرد.

وی در خصوص اینکه شایعاتی پس از این پُست به راه افتاده مبنی بر این‌که احتمال دارد لوکادیا به پرسپولیس بازگردد خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیازی به بازیکن بی‌معرفت و فراری ندارد. ما در حال حاضر مهاجم بی‌ادعا و گل‌زنی مثل عیسی آل کثیر داریم که به راحتی گل می‌زند و ادا و اصول هم ندارد. بنابراین نیازی به مهاجم هلندی نداریم. شاید یورگن لوکادیا فوروارد گل‌زن و خوبی باشد اما رفتاری بروز داد که هرگز نمی‌توان آن را فراموش کرد. حالا که از ایران رفته من نمی‌دانم شاید برای بالا بردن فالوور خودش در اینستاگرام چنین کاری انجام داده اما بعید می‌دانم باشگاه پرسپولیس او را بخواهد.

آقای گل اسبق فوتبال ایران ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم یحیی گل‌محمدی هم یورگن لوکادیا را نمی‌خواهد و باشگاه پرسپولیس هم از این بازیکن به دلیل ترک ایران و عقد قرارداد غیرقانونی با تیم چینی از این مهاجم هلندی شکایت کرده است. به هر حال پرسپولیس نیازی به او یا عکسش با لباس پرسپولیس ندارد. عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و بقیه مهاجمان پرسپولیس حاضر هستند و برای این تیم با جان و دل بازی می‌کنند.

فرشاد پیوس در مورد حواشی اخیر و اعتراض تیم‌ها به میزبانی پیکان یا پنالتی گرفته‌شده علیه پرسپولیس نیز اظهار داشت: این عادت بد سال‌های اخیر فوتبال ایران است. همین که یک تیم به صدر جدول می‌رسد و شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر می‌شود، سایر رقیبان شروع به اعتراض و حاشیه‌سازی می‌کنند. من نمی‌دانم آیا این اتفاقات در لیگ برتر انگلیس در خصوص منچسترسیتی می‌افتد؟ در اسپانیا برای بارسلونا چه‌طور؟ یا پاری سن‌ژرمن که قهرمان تکراری فرانسه است؟ چرا فوتبال ما از این لیگ‌ها الگو نمی‌گیرد؟

وی نبود تکنولوژی VAR را دلیلی برای اعتراض نسبت به داوری‌ها خوانده اما گفت: با این اعتراض‌هایی که دیده می‌شود اگر سیستم کمک داور ویدیویی هم بیاوریم باز شاهد اعتراض و انتقاد خواهیم بود. بدتر از مصاحبه و اعتراض باید به بیانیه‌هایی اشاره کرد که برخی باشگاه‌ها منتشر کرده و به راحتی به سایر تیم‌ها، داوران، فدراسیون و سازمان لیگ انگ می‌زنند. این رفتارها جالب نیست و باید یاد بگیریم به موفقیت تیم‌های رقیب احترام بگذاریم. من نمی‌گویم اشتباه داوری وجود ندارد اما این اشتباهات برای همه تیم‌هاست. همه تیم‌ها در طول فصل هم از اشتباه داوری سود برده‌اند و هم ضرر! متأسفانه در فوتبال ایران ما دنبال آن نیستیم که خودمان را به تیم‌های موفق برسانیم بلکه تلاش می‌کنیم تیم موفق را پایین بکشیم و اندازه خود کنیم. روی صحبت من تیم خاصی نیست چون برای همه احترام قائلم بلکه بحث این است که چرا احترام متقابل از بین رفته است!

پیوس ضمن اشاره به دوران بازی خود تصریح کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم مرحوم منصور پورحیدری و علی‌آقا پروین به عنوان سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس بارها با یکدیگر رقابت و بازی کردند. من هرگز ندیدم این دو چهره بزرگ و دوست‌داشتنی فوتبال ایران علیه یکدیگر مصاحبه کنند یا رفتاری کنار زمین انجام دهند که حاشیه‌ساز شود. برد و باخت وجود داشت اما احترام هم بود. این احترام و حرمت‌ها از بین رفته و همه علیه یکدیگر موضع می‌گیرند. به عنوان یک فوتبالی موافق این رفتارها و گفتارها نیستم. امیدوارم فوتبال ایران کمی به خود آمده و در رفتار و گفتار خود تجدید نظر کند.

ستاره اسبق خط حمله پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر با ۶۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. شرایط بسیار خوبی دارد و با دو پیروزی می‌تواند قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را جشن بگیرد. بنابراین به عنوان یک هوادار پرسپولیس توصیه من به کادرفنی و بازیکنان این تیم، پرهیز از حاشیه و تمرکز روی تمرین و دو مسابقه پیش رو است. البته پرسپولیس بزرگ‌ترهای خوبی دارد که به لطف تجربه گزاف خود اجازه نمی‌دهند بازیکنان و جوان‌ترها وارد حاشیه شوند.

بیش‌تر ببییند و بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    عیسی ۳۰ هزار موقعیت خراب میکنه تا یکیش گل بشه با پیکان ۲ تا موقعیت خوب را مفت هدر داد بازم عبدی حداقل گلزنی نکنه پرتلاش ظاهر میشه پرس میکنه تا دفاع میره همه کاری میکنه ولی عیسی اون جلو بی تلاش منتظر میمانه توپ بهش برسه یحیی انقد عبدی رو جابجا کرد که افت کرد مهاجم باید مثل دروازه‌بان ثابت باشه نه که همش تغییر ی نیمه عیسی ی نیمه پریرا ۱۰ دقیقه عبدی بخاطر اینه که عبدی افت کرده عیسی اگه مهاجم خوبی بود نيمه اول باید حداقل ۲ گل به پیکان میزدیم
    • دنیای فانی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      چقدر زود گلزنی هفته قبل عیسی به استقلال وگلگهر رویادت رفت عیسی بهترینه چقدر شماها بی معرفتید اگه عیسی نبود الان نه استقلالو برده بودیم که بریم صدرجدول نه به نیمه نهایی جام حذفی رفته بودیم باگل های عیسی سپاهان وگلگهر روبردیم توجام حذفی
  • پرسپولیس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    عیسی دربی و گل گهر گل زده دمش گرم دستش درد نکنه ولی مهاجم باید تو تمام بازیها زهر دار باشه عیسی جلوی پیکان ی شوت نصفه نزد هیچ خطری برای دروازه پیکان نداشت مهاجم باید تو کورس آقای گلی باشه اگه نبود باید قبول کرد مهاجم خوبی نیست من حرفم اینه دروازه‌بان وظیفه داره از دروازه محافظت کنه مهاجم هم گلزنی مثل این میشه بیراموند پشت سر هم گل بخوره بعد چند تا بازی درمیان ی بازی گل نخوره عیسی همین جوره هر چند بازی ی گل میزنه خداوکیلی خوب نیست حالا کسی ناراحت میشه مشکل نیست ولی واقعیته منم جای عیسی باشم تو چند تا بازی بالاخره ی موقعیت نصیبم میشه که گل بزنم مهاجم طارمی بود علیپور بود شاید تو ی بازی گلزنی نمیکردن اونم بخاطر عملکرد خوب دروازه حريف بود ولی کلی موقعیت ایجاد میکردن باید قبول کرد عیسی زیاد موقعیت خراب میکنه
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    عیسی مهتی عبدی عمری♥️♥️♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی