نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
مجلس هم پیگیر کار استقلال شد/ طلب بزرگ تیم ساپینتو نقد می‌شود/ خبر خوش آبی با چاشنی شماره حساب بازیکنان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور حجت کریمی در روز دوشنبه هفته جاری در خانه ملت با اتفاقات مثبتی در جهت پر شدن حساب باشگاه همراه بوده است.

خیلی‌ها طی یک هفته گذشته منتظر سفر حجت کریمی به امارات بودند تا مشکلات مربوط به بدهی به تیم‌های خارجی بابت انتقال قرضی محمد محبی و مهدی قایدی برطرف شود اما هر بار برگزاری جلساتی مختلف این سفر را به تعویق انداخت.

ابتدا حجت کریمی قصد داشت شنبه هفته پیش عازم دبی شود که جلسه بانک شهر برای پرداخت بدهی پادوانی مطرح شد. پس از آن سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مجدداً قصد سفر به امارات را داشت که موضوع پرداخت پول کوین یامگا و مشکل خروجی مدافع فرانسوی استقلالی‌ها سفرش را به تعویق انداخت. در نهایت حجت کریمی قصد داشت یکشنبه هفته جاری عازم امارات شود که باز هم جلسه صبح روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی، سفر نفر اول باشگاه استقلال را کنسل کرد، اما این بار لغو سفر حجت کریمی همراه با اتفاقات مثبتی بود.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد روزی که حجت کریمی همراه با وزیر ورزش و جوانان به مجلس رفت اتفاقات مطلوبی در جهت زنده شدن پول قرارداد استقلال با اسپانسر ۱۶۰۰ میلیارد ریالی رخ داده است. ظاهراً گروهی از نمایندگان مجلس در فراکسیون‌های مرتبط با موضوعات مربوطه پس از شنیدن صحبت‌های حجت کریمی و رئیس مجمع باشگاه استقلال در جریان ریز اتفاقات مربوط به پرداخت نشدن پول باشگاه استقلال از سوی شرکت همراه اول قرار گرفتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نمایندگان مجلس در این‌باره به مدیر استقلال قول دادند پیگیر موضوع شوند تا طلب استقلال از شرکت همراه اول پرداخت شود. از سوی دیگر خبر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال در نظر دارد به محض دریافت پول از شرکت همراه اول این مبلغ را به شماره حساب بازیکنان استقلال که ظاهراً مدتی است که از دریافت مطالبات شان گذشته واریز کنند.

همچنین خبر می‌رسد به خاطر درج تبلیغ شرکت همراه اول در طول ماه‌های تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۱ و بهار امسال این شرکت اعلام کرده حاضر است به شکلی که طرفین راضی باشند با باشگاه استقلال مصالحه کند و مبلغ قابل توجهی را بابت تبلیغات به آبی‌های تهرانی بپردازد.

نکته مهم در این بین پای کار آمدن نمایندگان مجلس بود که مشخص کردند در این زمینه باشگاه استقلال را تنها نخواهند گذاشت. البته در ماههای اخیر در چند نوبت پرویز مظلومی و محمد مومنی دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز به مجلس رفته بودند و با نمایندگان خانه ملت دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ساوالان IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    مردم در مشکلات معیشتی ماندند. انوقت دولت مجلس هر روز برای دخل خرج استقلال از جان مایه می گذارد بنازم دولت . و مجلس را که همگی در حل مشکلات استقلال سنگ تمام گذاشتند.. و پرسپولیس هم حکومتی هست!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا جمع کنید این نوع حمایت از یک تیم سوگولی را.. 3 میلیون یورو که چند روز پیش بدهی خارجی دادی. اگر این پول مال استقلال هست . چرا از ان پول این بدهی های خارجی استقلال را ندادید. هر سال ریخت پاش می کنند . بعد با حمایت سیاسی ها کل بدهی را پرداخت می کنند... درویش باز هم می گویم مهره سجادی هست دربست در اختیار استقلال./... کار از مهندسی بابا هم گذشته.... .
    • حنیف IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      نماینده ای که خودش ماشین شاسی هدیه میگیره دلش برای بیت المال نسوخته مردم به جون کندن شکم خودشون سیر میکنن پول های بی زبون میدن به این تیم ها خانه ملت!!
    • ناشناس IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      کاش خانه ملت با همین سرعت به مشکلات مردم گرفتار زیر بار تورم افسارگسیخته رسیدگی میکرد اما این شماره حساب این داستان ها آبی ازش گرم نخواهد شد بالاخره حجت کریمی ارادت ویژه ای به رئیس مجلس دارد..
  • محسن پرسپولیسی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    ماهی یکبار دولت و مجلس برای استقلال جلسه میگیرن و پول چند صد میلیاردی به حسابشون میریزن، بعد طلبکار هم هستن که کسی هواشون نداره، فکر کنم خود سجادی باید بیاد تو زمین براشون گل برنه راضی بشن
  • تاج پرسپولیسیه IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    بععععععله منتها به پرسپولیس قبل از بروز مشکل رسیدگی میشه تا خدای ناکرده آسیبی به تیمشون وارد نشه اما نوبت استقلال که میرسه منتظر میمانن تا آوار مشکلات و سیلابها این تیم رو لت و پار کنه بعد سر وقت و حوصله بدون هیچ عجله ای برای اینکه کسی شک نکنه رسیدگی میشه اینقدر حوصله میکنن تا استقلال از آسیا حذف بشه و بجاش بتونن پرسپولیس رو با زور و ضرب به آسیا اونم بجای استقلال قالب کنن بععععله ما خیلی خوبیم ما خیلی دلسوزیم
    • استیصال IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      آخه میبینند شما میرید 6 تا 6 تا از عربها گل میخورید و بر میگردید واسه همین حذفتون کردند که بیشتر آبرو ریزی نکنید بعلععععله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • عیسی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    کاش نمایندگان ووزراتخانه وبیت ودادگاه وسازمان خصوصی سازی وبورس وبانکهای خصوصی ودولتی وخصولتی ومعاون رئیس جمهوروووووووو....موقعی که پرسپولیس باپنجره های بسته وزنگ زده متوالی باآدام همتی واون جوانهای دیگه که اسمشون هم یادادم نمونده میرفت فینال اسیاهم وجودداشتن
    • شفای بابا مسعود IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      مَشتی اگه اونوقت اونا نبودن که توی همون مرحله گروهی حذف بودین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • پویان IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    یه رفیق استقلالی دارم دنبالشم که بیاد یه بیانه واسم بنویسه ما که بلد نیستیم خخخخ
  • محمد TR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه مجلس و وزیران برای حل مشکل آنها پیش شدم بودن پول بیت المال رو هزینه می کنند و حمایت های فرا قانونی تو داستان طارمی رئیس جمهور از پرسپولیس حمایت کرد الان هم مجلس و وزیران از استقلال حمایت می کنند بعد ادعای مردمی بودن هم دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی