پیگیری ویژه وکلای بین‌المللی در استانبول/ پول گمشده مهاجم استقلال پیدا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبلغی که چند ماه قبل به خاطر انتقال بازیکن استقلال گم شده بود، بالاخره پیدا شد.

علی فتح‌الله‌زاده در بخشی از مناظره تلویزیونی ماه گذشته خود مدعی شد مبلغ ۱۴۰ هزار دلاری که از بابت در اختیار گرفتن محمد محبی به باشگاه سانتا کلارا منتقل شد ولی در حساب این باشگاه پرتغالی ننشست، در اروپا بلوکه شده و بلاتکلیف باقی مانده است چون نه این پول را به حساب استقلال برمی گردانند و آن را در اختیار پرتغالی ها می گذارند.  

در همین خصوص امروز یک منبع آگاه اطلاعات دقیقی را در اختیارمان گذاشت و گفت: این پول از طریق یک صرافی که در استانبول هم شعبه دارد برای پرتغالی ها حواله شد و ۹۰  هزار دلار که حواله اول آن محسوب می‌شد در حسابشان نشست ولی همه داستان‌ها از حواله دوم و انتقال مبلغ از طریق یک بانک واسطه آغاز شد. طبق قوانین، این صرافی از استانبول پول را به حساب یک بانک بلژیکی واریز کرد تا این بانک نقش واسطه را ایفا کند و آن را به حساب بانک پرتغالی مدنظر سانتاکلارا بریزد ولی بلژیکی ها مدعی شدند که مبدا پول برایشان مجهول است؛ به همین خاطر حاضر نشدند طلب سانتا کلارا از بابت انتقال محبی را واریز کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: بلافاصله پس از این ماجرا استقلالی ها با صرافی تماس گرفتند و این شرکت صرافی هم از طریق عوامل خود در استانبول با بانک بلژیکی مذاکره کرد و به آنها گفت اگر نمی خواهند پول را به حساب طرف پرتغالی بریزند آن را به ترکیه عودت بدهند ولی بلژیکی ها مدعی شدند که طبق قانون تا وقتی همه چیز روشن نشود این پول را بلوکه نزد خود نگه می دارند.  حالا کار بالا گرفته و صرافی مورد نظر برای اینکه بتواند پول مهاجم استقلال را زنده کند به وکلای بین المللی متوسل شده است تا در داخل اتحادیه اروپا قضیه را دنبال کند و این پول را به استانبول برگرداند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کمال آبی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    باید فصل بعد هم نگهش دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی