نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سرگیجه در باشگاه؛ برای نقل‌وانتقالات زودتر تکلیف منچستریونایتد را مشخص کنید!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرجیم رتکلیف به احتمال خیلی زیاد مالکیت اولدترافورد را در اختیار خواهد گرفت اما این موضوع باید هرچه سریع‌تر تایید شود تا باشگاه بتواند برای خرید و فروش بازیکنان در تابستان تصمیم بگیرد.

سر جیم رتکلیف و گروهش «اینئوس» باید قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی کنترل منچستریونایتد را در دست بگیرند، تا انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی هری کین از تاتنهام مختل نشود.

در حالی که کمتر از سه هفته تا اول ژوئن باقی مانده است، ثروتمندترین مرد بریتانیا همچنان در انتظار خبر گلیزرهاست تا ببیند که می‌تواند مالک بعدی اولدترافورد باشد یا خیر.

نشریه «سان» فاش کرد که برادران جوئل و اورام گلیزر، روسای مشترک باشگاه، پیشنهاد اینئوس برای خرید بخشی از سهام یونایتد را بیشتر قبول دارند و آن را به فروش کامل باشگاه به شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی قطر ترجیح می‌دهند. اما تا زمانی که این تصمیم توسط معامله‌گران منتخب گلیزر، یعنی گروه «راین» مستقر در ایالات متحده تأیید و به همه طرف‌ها منتقل نشود، وکلا نمی‌توانند مرحله بعدی را ادامه دهند.

بررسی کامل ممکن است یک ماه یا بیشتر طول بکشد، به این معنی که اینئوس نمی‌تواند تصمیمات مالی را تا ماه ژوئن شروع کند و این موضوع روی اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد و تلاش‌های او برای تغییر شکل تیم در فصل بعدی تاثیر خواهد گذاشت. در طول روندی که در ماه نوامبر آغاز شد، مناقصه‌گران تصریح کردند که می‌خواهند هرگونه تغییر در مالکیت تا قبل از پایان این ماه به طور کامل تکمیل شود، تا مالکان بتوانند در تابستان به خرید و فروش بازیکن بپردازند.

اینئوس همچنین باید به مسائل حیاتی آینده اولدترافورد و پایگاه تمرینی کارینگتون بپردازد که هر دو نیازمند سرمایه‌گذاری بلندمدت قابل توجهی هستند. اما هواداران یونایتد بیشتر نگران نیازهای فوری تیم برای بازسازی و تقویت هستند.

منچستریونایتد شدیداً درگیر نبرد با نیوکاسل و لیورپول برای یکی از دو جایگاه باقی‌مانده لیگ قهرمانان اروپا است. اگر یونایتد می‌خواهد شانسی برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها (که ۵۰ میلیون پوند برای شیاطین‌سرخ سود خواهد داشت) در سال ۲۰۲۵ داشته باشد، بازگشت به جمع نخبگان اروپا در فصل آینده ضروری است.

جام جهانی باشگاه‌ها از سال ۲۰۲۵ قرار است گسترش پیدا کند و تیم‌هایی با رنکینگ بالای اروپا علاوه بر قهرمانان قاره می‌توانند در این دوره شرکت کنند تا تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات به ۳۲ تیم برسد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی