نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ادعای اشتباه اسطوره منچستریونایتد؛ سرمربی فعلی آماری بدتر از سرمربی اخراجی دارد/ وقتی می‌بازی انتقادپذیر باش!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسطوره منچستریونایتد معتقد است که تن‌هاخ نسبت به سولشائر آمار بدتری داشت و باشگاه باید هوشیار باشد.

دوایت یورک پیشرفت منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ را زیر سوال برده و گفته که رکورد مربی هلندی در لیگ برتر به اندازه کافی خوب نبوده است. یورک ۵۱ ساله همچنین اشاره کرد که شیاطین سرخ در این فصل در ۹ بازی لیگ شکست خورده‌اند که بیشتر از فصول کامل سرمربی سابق اوله‌گنار سولشائر (هشت بازی در ۲۰-۲۰۱۹ و ۶ بازی در ۲۱-۲۰۲۰) است.

مهاجم سابق که اکنون مربیگری می‌کند، در جریان سه‌گانه معروف این باشگاه در سال ۱۹۹۹ با سولشائر هم‌تیمی بود. یورک گفت: «شکست اریک تن‌هاخ در ۹ بازی لیگ برتر مشکل‌ساز است. اگر سرمربی منچستریونایتد باشید برای هر نکته کوچکی زیر ذره‌بین خواهید بود. جایی برای پنهان شدن نیست. اوله‌گنار سولشائر در دو فصل کامل مدیریت باشگاه، رکورد بهتری نسبت به تن‌هاخ داشت، مردم در مورد پیشرفت ما و سبک بهتر بازی کردنمان صحبت می‌کنند. منچستریونایتد به فینال جام حذفی رسیده، جام کارابائو را برده و در لیگ اروپا هم پیشرفت کرده، اما تن‌هاخ بازی‌های بیشتری را نسبت به سولشائر در لیگ برتر از دست داده است. نتایج این فصل به اندازه کافی خوب نبوده است، منچستریونایتد به شدت در تلاش است تا جایگاه چهارم را حفظ کند، این جایگاهی نیست که باشگاه باید داشته باشد. تن‌هاخ زمانی که تیم خوب بازی می‌کند مورد تمجید قرار می‌گیرد، او وقتی اشتباه می‌کند هم باید انتقادپذیر باشد.»

دوایت یورک

در حالی که یورک می‌گوید تن‌هاخ در این فصل نسبت به دو فصل کامل سولشائر شکست‌های بیشتری در لیگ داشت، اما مقایسه ۳۴ بازی اول آنها در لیگ، داستان متفاوتی را بیان می‌کند.

هر دو سرمربی در ۹ بازی لیگ شکست خوردند، در حالی که اریک تن‌هاخ سه برد بیشتر (۱۹) نسبت به سولشائر (۱۶) کسب کرد. با این حال، این تیم ۴۹ گل به ثمر رسانده است، شش گل کمتر از زمان سولشائر، و ۴۱ گل دریافت کرده، یک گل بیشتر از سرمربی اخراجی. اما تعداد کلین‌شیت‌های تیم تن‌هاخ (۱۵) بیش از دو برابر تعداد کلین‌شیت‌های تیم سولشائر (۷) بوده است.

در مجموع، تن‌هاخ از زمان انتصاب در تابستان گذشته، در ۵۷ مسابقه تحت نظر خود در تمام رقابت‌ها ۳۷ برد، ۹ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است. این آمار به مراتب بهتر از همتای نرورژی او در همین مدت زمان است. در ۵۷ بازی اول سولشائر، این تیم تنها ۲۹ برد، ۱۳ تساوی و ۱۵ باخت داشت.

تن‌هاخ همچنین تیم را به قهرمانی در جام اتحادیه و فینال جام حذفی رسانده است. با این حال، این باشگاه به طرز ناامیدکننده‌ای از لیگ اروپا خارج شد و هنوز نتوانست جایگاه خود را در لیگ قهرمانان فصل آینده تضمین کند. لیورپول تنها یک امتیاز عقب‌تر از شیاطین سرخ است و در شرایط بهتری قرار دارد. همچنین با شکست‌های سنگین از لیورپول و برنتفورد و همچنین شکست از برایتون و وستهم در این ماه زنگ خطر به صدا درآمده است.

سولشائر توانست این باشگاه را به مقام‌های سوم و دوم و همچنین فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۲۱ برساند. اما به دلیل سبک بازی تیمش به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در نهایت در نوامبر ۲۰۲۱ پس از شروع ضعیف فصل و کسب تنها ۱۷ امتیاز در ۱۲ بازی، اخراج شد.

ادعای اشتباه اسطوره قرمزها؛ سرمربی فعلی آماری بدتر از سرمربی اخراجی دارد/ وقتی می‌بازی انتقادپذیر باش!

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نیازی IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    نمیخوام از هیچکدوم طرفداری کنم، ولی شما متوجه حرف یورک نشدین، یورک گفت فصل کامل، نه ۳۴ بازی اول، سولشر از وسط فصل اومد، منظور یورک فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی