نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پشت پرده برکناری مدیر استقلال فاش شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در هفته گذشته شاهد تحولات مدیریتی زیادی بود.

در هفته‌ای که گذشت تعداد زیادی از مدیرانی که در دوره آجورلو و فتح‌الله‌زاده حکم گرفته بودند، سمت خود را  از دست دادند و حجت الله کریمی با هماهنگی هیئت مدیره ترجیح داد افراد دیگری را سرکار بیاورد.

یکی از مدیران عزل شده فرشید سمیعی بود، مردی که علاوه بر معاونت حقوقی، سمت سخنگو در باشگاه استقلال و نیز بر عهده داشت. فردی که از دوران آجورلو این سمت را برعهده داشت و در دوره  فتح‌الله‌زاده هم ابقا شد اما حالا دیگر سمتی در استقلال ندارد.

در ارتباط با عوض شدن معاون حقوقی باشگاه استقلال خبردار شدیم اعضای هیئت مدیره با سخنگو بودن فرشید سمیعی مشکلی نداشتند اما دلیل اصلی کنار گذاشته شدن او از چارت مدیریت این باشگاه، نارضایتی مدیران در پرونده شکایت های مطرح شده علیه باشگاه بود. آنها اعتقاد داشتند طی یک سال گذشته باشگاه استقلال در اغلب  پرونده‌هایی که علیه اش تشکیل شد،  نتوانست آنطور که باید به پیروزی برسد و این مسئله به ویژه پیرامون اتفاقاتی که برای ریکاردو ساپینتو  اتفاق افتاد،  کاملا واضح بود به همین خاطر ترجیح دادند با فرد دیگری به عنوان معاون حقوقی کار کنند. استقلالی‌ها همچنین معتقدند شکایت باشگاه از گل گهر سیرجان  در فصل گذشته بابت اریک بایناما و پیروزی در در آن پرونده فصل قبل هم در واقع به خاطر پیگیری مستمر پلیس فتا برای افشای حقیقت بود که مستنداتش را در اختیار ارکان قضایی فدراسیون قرار داد و در نهایت حکم به نفع استقلال و علیه گل گهر سیرجان صادر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع‌ IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    تیم‌پرسپولیس‌مقصر‌جدایی این‌اقاست
  • ا۷یم IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    مخص این ها هم پرسپلیس هست رفتن فتل جریمه استراچونی؟ همه و همه حذف از آسیا دیوار هوچی گری بلند هست ۷جالت نکشید چه سوزشی دارد نام پرسپلیس
  • ع ق QA ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    چون خیلی دروغ می گفت و جر می زد شاید هم غنیمت گرفته بود از حاجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی