نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سرمربی تیم ملی رنگ موردعلاقه‌اش را لو داد؛ از برد پرسپولیس و یحیی خوشحال شدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم‌ ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم پرسپولیس با ادامه این روند در هفته پایانی به جام برسد و همه علاقه‌مندانش را خوشحال کند.

حدود ۸-۷ دقیقه مانده به سوت پایان، یک چهره آشنا مشغول خروج از ورزشگاه آزادی بود؛ بهروز عطایی سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران از میهمانان ویژه بازی پرسپولیس و گل‌گهر بود.

عطایی در خصوص حضورش در این مسابقه گفت: در مجموعه آزادی بودم و وقت آزاد داشتم. با خودم گفتم بد نیست این بازی حساس را از نزدیک ببینم.

عطایی در مورد کیفیت و جذابیت بازی گفت: به نظرم جزو مسابقات خوب و زیبایی بود که در آزادی تماشا کردم. بازی پرهیجانی شد چون گل‌های زیادی داشت و جدول لیگ هم باعث حساسیت بیشتر این مسابقه شده بود.

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران درخصوص گرایش رنگی‌اش به پرسپولیس و استقلال این‌گونه با خنده پاسخ داد: طبیعتا من هم مثل هر انسانی علاقه‌مند به یک تیم باشگاهی هستم. از آن‌جا که قبلاً با لباس پرسپولیس بازی کردم، به این تیم علاقه‌مندم و از برد یحیی و پرسپولیس خوشحال شدم. امیدوارم پرسپولیس با ادامه این روند در هفته پایانی به جام برسد و همه علاقه‌مندانش را خوشحال کند.

گفت‌وگوی خبرورزشی با بهروز عطایی را بخوانید: اسم فیلمم را سختی‌های بهروز بگذارید/ این منم‌؛ جدی، سخت و مغرور/ سبک گواردیولا را می‌پسندم اما دوست دارم جای فیل جکسون بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زهرا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    زنده باد آقای بهروز عطایی خوب و دوست داشتنی و زنده باد آقا یحیی امپراطور و زنده باد پرسپولیس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان محبوب و مظلوم و غریب انشاالله تعالی
    • اکبر IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      پرسپولیس که نامیست یونانی و توسط متجاوزین مقدونی که اولین سلسله اریایی هارا ازبین بردند باب شد حالا چطور شو تیم مردمی اریایی!!؟؟
  • لوک خوش شانس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    ماشاالله آقا بهروز دوست داشتنی و کار بلد . قطعا بهترین سرمربی والیبال ایرانی ❤️
  • ابکنار IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    از اسم زیبای پرسپولیس کهیر نزنی، با اسم تیم ما و لگوی ما کلا دارید حسادت میکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی