نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
افشاگری سولشائر پس از لو رفتن مکالمه حبیب نورماگمادوف/ فرگوسن از من عذرخواهی کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله گنار سولشائر، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که الکس فرگوسن بعد از انتشار یک ویدئوی جنجالی از او عذرخواهی کرده است.

 اوله گنار سولشائر فاش کرد که سر الکس فرگوسن پس از انتشار ویدئوی جنجالی که در آن او را به باد انتقاد گرفته بود از این مربی نروژی عذرخواهی کرده است.

کریستیانو رونالدو با وجود زدن ۵ گل در ۶ بازی با تصمیم عجیب سولشائر مقابل اورتون در ترکیب اصلی حضور نداشت و در دقیقه ۵۷ به زمین آمد؛ این اتفاق در سال ۲۰۲۱ رخ داد و نارضایتی شدید سر الکس فرگوسن را به همراه داشت.

در ویدیویی که از گفت و گوی فرگوسن با حببیب نورماگومدوف، اسطوره UFC، منتشر شده بود او پی برده این تصمیم سرمربی وقت یونایتد را مورد انتقاد قرار داده بود.

سولشائر در گفت و گوی اخیر خود با اتلتیک فاش کرد که فرگوسن مدت کوتاه پس از انتشار آن ویدئوی جنجالی با او تماس گرفته و بابت اظهاراتی که انجام داده بود عذرخواهی کرده است: این اولین باری بود که سر الکس از من عذرخواهی کرد. بعد از آن ویدئو او با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد چون می دانست که چقدر شرایط سختی بود.

افشاگری سولشائر پس از لو رفتن مکالمه حبیب نورماگمادوف/ فرگوسن از من عذرخواهی کرد!

سولشائر، اسطوره شیاطین سرخ، در کسوت سرمربی روزهای خوبی در اولدترافورد نداشت. او در نوامبر ۲۰۲۱ پس از شکست ۴-۱ مقابل واتفورد از سمت خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد برکنار شد. او در ۷ بازی از ۱۳ بازی آخر خود روی نیمکت یونایتد شکست خورد و باشگاه را مجبور به قطع همکاری کرد.

حرف‌های سولشائر درباره پیشنهاد جذب هالند به منچستریونایتد را بخوانید: افشاگری درباره سوپراستار فوتبال دنیا/ او می‌توانست به جای آبی، قرمز بپوشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی