نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ستاره و سرمربی پیشین شیاطین‌سرخ با رونالدو موافق است/ امکانات این باشگاه زیر سؤال رفت
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر هم درست مانند کریستیانو رونالدو معتقد است که عدم سرمایه‌گذاری در امکانات باشگاه باعث عقب ماندن آنهاست.

اوله‌گنار سولشائر، سرمربی سابق منچستریونایتد، خانواده گلیزر را به دلیل بی‌توجهی به پایگاه تمرینی کارینگتون منچستریونایتد و اولدترافورد مورد انتقاد قرار داد.

گلیزرها از سال ۲۰۰۵ مالکیت یونایتد را در دست گرفتند، اما این مالکان نامحبوب سرانجام به فروش باشگاه رضایت دادند و این باشگاه عملاً در ماه نوامبر وارد بازار شد و به زودی تکلیف مالکان جدید مشخص می‌شود. اکنون گمان می‌رود که سر جیم رتکلیف در موقعیت بهتری قرار دارد، با این حال، گفته می‌شود که شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی در حال ارائه پیشنهادی باورنکردنی است تا در آخرین تلاشش رقیب را از سد راه بردارد.

هرکسی که مالک منچستریونایتد شود کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. اریک تن‌هاخ انتظار دارد در بازار نقل و انتقالات مورد حمایت قرار گیرد و سر و صدا و درخواست‌ها برای بازسازی استادیوم اولدترافورد در حال افزایش است.

سولشائر تقریباً سه سال در راس کار بود تا اینکه در نوامبر ۲۰۲۱ باشگاه را ترک کرد. این مربی محبوب نروژی در طول دوران تصدی خود نسبت به مالکان نامحبوب باشگاه با سیاست رفتار می‌کرد، اما این هفته هنگام بازدید از باشگاه نظرات و احساسات خود را به وضوح بیان کرد.

او درباره تصاحب باشگاه گفت: «این کار باید انجام شود. اولدترافورد نادیده گرفته شده، زمین تمرینی نادیده گرفته شده. ما باید همگام با سایر تیم‌ها پیش برویم.» نظر سولشائر در مورد زیرساخت‌های باشگاه مشابه نظرات وحشیانه کریستیانو رونالدو قبل از خروجش از اولدترافورد است. رونالدو در مصاحبه تلویزیونی با پیرز مورگان شرکت کرد و افراد مختلفی از جمله تن‌هاخ و گلیزرها را مورد انتقاد قرار داد.

و یکی از نظراتی که تأثیر ماندگاری بر روی هواداران یونایتد گذاشت، تعجب رونالدو در مورد عدم پیشرفت امکانات باشگاه از زمان جدایی اولیه او در سال ۲۰۰۹ بود. رونالدو در ماه نوامبر در این مصاحبه گفته بود: «استخر، جکوزی، حتی سالن بدنسازی، حتی برخی از فناوری‌ها. حتی سرآشپزهای دوست داشتنی که من از آنها قدردانی می‌کنم. فکر می‌کردم تکنولوژی و زیرساخت‌های جدیدی ببینم. اما همه چیز مانند ۲۰، ۲۱ و ۲۳ سالگی‌ام بود.»

شیخ جاسم قول داده بود که در صورت به دست آوردن مالکیت منچستریونایتد هزینه تعمیر و بازسازی کارینگتون و اولدترافورد را بپردازد. باید دید که آیا رتکلیف هم برنامه خاصی برای اولدترافورد یا سایر امکانات باشگاه دارد یا خیر. پیش‌بینی می‌شود که مناقصه برگزیده به زودی اعلام شود و مالک بعدی شیاطین سرخ مشخص شود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی