نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تلاش‌های آخر شیخ قطری برای تصاحب منچستریونایتد/ مالک بعدی به زودی اعلام می‌شود
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالیکه سر جیم رتکلیف به خرید یونایتد نزدیک‌تر شده، شیخ قطری هم ساکت نمانده و پیشنهاد جدیدی ارائه کرده است.

شیخ جاسم آخرین پیشنهاد خود را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده است. با وجود اینکه پیشنهاد سر جیم رتکلیف فعلا گزینه منتخب گلیزرهاست اما شیخ قطری حاضر به عقب‌نشینی نیست و برای آخرین بار پیشنهاد بزرگی ارائه داده است.

در صورت برنده شدن رتکلیف در این رقابت، اینئوس اکثریت سهام یونایتد را خریداری می‌کند و گلیزرها به عنوان سهامداران اقلیت باقی می‌مانند، که این موضوع خوشایند طرفداران نیست. اما شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی می‌خواهد کل باشگاه را بخرد. و او به طور قابل توجهی پیشنهاد خود را بهبود بخشیده است، می‌خواهد بدهی باشگاه را تسویه کند و بودجه جداگانه‌ای برای باشگاه و جامعه اختصاص دهد. اما همچنان گفته می‌شود که یونایتد را با قیمت کمتری نسبت به رتکلیف خواهد خرید.

تایمز ادعا می‌کند که پیشنهاد جدید شیخ قطری کمتر از ارزش‌گذاری رتکلیف است که می‌تواند نزدیک به ۶ میلیارد پوند باشد. اما شیخ جاسم اکنون پیشنهاد خرید ۱۰۰ درصدی باشگاه را با قیمتی نزدیک به ۵ میلیارد پوند ارائه داده است. و اگر شیخ جاسم برنده شود، نیمار اسطوره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن همچنان هدف جدی باشگاه خواهد بود.

آخرین پیشنهاد شیخ جاسم پس از خروج آورام گلیزر از هتلی که متعلق به پدر شیخ قطری است، ارائه شد. تصاویر منتشر شده توسط نشریه «میرِر» نشان می‌دهد که اورام گلیزر هتل کلاریج را ترک می‌کند. این هتل متعلق به پدر شیخ جاسم، حمد بن جاسم بن جابر آل‌ثانی است.

انتظار می‌رود که معامله‌گران منتخب گلیزرها، گروه راین مستقر در ایالات متحده، برنده رقابت برای تصاحب منچستریونایتد را ظرف چند روز آینده اعلام کنند.

این مطلب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی