نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوست دارم گل قهرمانی پرسپولیس را بزنم/ تا حد مرگ برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم جوان پرسپولیس گفت: من و بقیه همبازیانم تا حد مرگ برای پیروزی و قهرمانی پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.

مهدی عبدی بازیکن قائمشهری تیم پرسپولیس معتقد است که این تیم بیشتر از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک است. او از سبقه جام بالا بردن در زادگاهش صحبت می‌کند اما بر این نکته تأکید می‌کند که این بار دوست دارد جام قهرمانی را با پیراهن پرسپولیس در شهر زادگاهش بالا ببرد. در رابطه با موارد مختلف دیدار پرسپولیس مقابل نساجی گفت و گویی با مهدی عبدی داشتیم.

در خصوص بازی مقابل نساجی که به نوعی مهم ترین بازی فصل‌تان برای کسب عنوان قهرمانی است چه صحبتی داری؟

 بازی آخر حساس‌ترین بازی فصل ما است اما بازهم دنبال این هستیم که به دور از حاشیه و هیاهو مانند سایر بازی‌های اخیرمان تلاش کنیم و با پیروزی قهرمانی دیگری را کسب کنیم.

دوست داشتی بازی آخرتان در ورزشگاه آزادی باشد تا با حضور هواداران جشن قهرمانی بگیرید؟

به هر حال و از روی شانس، بازی آخر و سرنوشت‌سازمان در ورزشگاه وطنی افتاد و ما باید از سد تیم نساجی در خانه بگذریم اما در این بین تیم نساجی تیم خوب و قابل احترامی است که من خودم از کوچکی آرزوی بازی در آن را داشتم و به دلیل علاقه‌ای که به این تیم داشتم تمام بازی‌هایش را در ورزشگاه تماشا می کردم و حالا هم افتخارم این است که به عنوان یک قائمشهری در پرسپولیس هستم. اما در خصوص بازی مقابل نساجی باید بگویم که ما روند خوبی داشته و داریم و ان‌شاءالله این روند را مقابل نساجی هم ادامه داده و فصل را با قهرمانی به پایان خواهیم رساند. البته خیلی مهم است که ما به نکات فنی گوش بدهیم و قهرمانی را تقدیم هواداران‌مان سازیم.

به عنوان مهاجم پرسپولیس فکر می‌کنی شانس بازی به تو می‌رسد، چقدر دوست داری گل قهرمانی را بزنی و آیا شادی بعد از گل هم مقابل تیم سابقت خواهی داشت؟

شاید قرعه گلزنی به نام من بیفتد و حقیقتاً خودم هم دوست دارم گل قهرمانی را بزنم. شادی گل هم به همان لحظه بستگی دارد اما اگر گل بزنم و بخواهم شادی داشته باشم، به گونه‌ای شادی خواهم کرد که به هواداران نساجی بی‌احترامی نباشد. در هر تیمی که بودم با همه وجودم برای پیروزی آن تیم تلاش کردم. این بار هم در پرسپولیس، من و بقیه همبازیانم تا حد مرگ برای پیروزی و قهرمانی تیم‌مان تلاش خواهیم کرد.

اما با وجود درخشش عیسی و ترابی شاید باز هم نیمکت‌نشین باشی؟

همه چیز به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. در تیم پرسپولیس بزرگانی مانند عالیشاه و کمال و دیگران هم روی نیمکت می‌نشینند، به همین دلیل وقتی چنین بازیکنان بزرگی روی نیمکت هستند من هم اگر نیمکت‌نشین شوم باید از تصمیم گرفته شده تمکین کنم.

چمن ورزشگاه شهید وطنی مانند ورزشگاه آزادی نیست، این نکته روی بازی تیم‌تان تأثیرمنفی نخواهد گذاشت؟

هیچ مسأله‌ای برای ما مهم نیست و تنها مسأله‌ای که تمام فکر و ذهن ما به آن معطوف است به این نکته بازمی‌گردد که یک فینال تمام عیار را برگزار کنیم و تمام تمرکزمان را معطوف این نکته سازیم که برنده شده و قهرمان شویم.

تعداد هوادار برای پرسپولیس فقط ۶۰۰ نفر تعیین شده، این تعداد برای حمایت در بازی که شاید منجر به قهرمانی شود کم نیست؟

چه ۶۰۰ هوادار بیاید چه ۶۰ هزار، برای ما فرقی ندارد چون ما باید کار خودمان و مأموریت اصلی‌مان را درست انجام دهیم، که آن هم پیروزی و تعیین قهرمانی است و برای این مهم با جان و دل تلاش خواهیم کرد.

در قائمشهر؛ شهر زادگاهت تا کنون جامی را بالای سر برده‌ای؟

بله در رده نوجوانان و جوانان در استانی و کشوری در شهرم جام بالا برده‌ام اما حالا دوست دارم در شهر زادگاهم جام قهرمانی لیگ برتر را بالا ببرم.

به دلیل حساسیت بالا شاهد مشکلی بین هواداران نساجی و پرسپولیس روی سکوها نخواهیم بود؟

تا جایی که من می‌دانم هواداران نساجی جزو با فرهنگ‌ترین هواداران فوتبال در کشورمان هستند، از این رو هیچ زمانی به هواداران تیم میهمان خودشان بی‌احترامی نمی‌کنند و هواداران دو تیم هر کدام فقط بازیکنان تیم خودشان را تشویق خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • 63636366666 IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    جناب قهرمانی شما مثل انتخابات دوسال پیش ریاست جمهوری بود که از اول مشخص بود که رییسی رییس جمهوره الان هم شما از چهر هفته پیش مشخصبود که قهرمانتون میکنند
  • 4444 IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    واسه چی وقتی با تیم مقابل هماهنگ کردن و داورا رو هم باخودتون به قائم شهر میبرین خوب چرا تا حد مرگ شما قهرمان هستید همینجوری پنالتی که براتون بیرون محوطه جریمه گرفتند از اون موقع به بعد شما قهرمان شدید
  • رها IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    نذرم راهدیه کردم به سه فرزندیتیم یازهرامددی نذرم راقبول کن پیروزی پرسپولیس خیلی مهمه میلیونهانفرچشم انتظارهستنندنامیدمان نکن مولاعلی یاحق
  • پاک ترین IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    ایشالا که با گلای عبدی قهرمان میشیم من که وقتی عبدی گلزنی میکنه خداوکیلی خیلی کیف میکنم انصافا گلای قشنگ و شیکی میزنه فقط حیف که یحیی کم ازش استفاده میکنه
  • ناشناس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    چطور وقتی کیسه قهرمان میشه با زحمات خودشون قهرمان شدن اونوقت ما که قهرمان میشیمبا تیم مقابل هماهنگ شده؟؟؟ بسه دیگه ی چیزی بگید ادم بتونه قبول کنه پرسپولیس زحمت کشیده داره مزد زحماتش هم میبینه اینکه سرمربی تون کاری از دستش برنمیاد تقصیر ما نیست
    • محمد از کرج(عاشق تاج) IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      چون در زمان قهرمانی لنگ شواهد ومصداق های بارز ومشخص در جهت قهرمانی تون وجود داره.بطور مصداق؛ ۱- چه لزومی داشت قربان زاده در اوج و کوران مسابقات بیاد و حساب های مالی استقلال را در تلوزیون عنوان و شبانه فتح اله زاده را اخراج و این حواشی و تضعییف روحیه برای استقلال درست بشه ودربی رو از دست بده؟۲-چرا باید تغییر ورزشگاهها به راحتی وبا دستور باشگاه لنگ انجام بشه؟۳- چطور بیش از ۱۰ هفته داوران به کمک شما بیایند و با پنالتی و گل آفساید خطاهای بی خود به نفع لنگ بازی رو از حرکت بندازن .؟؟۴- مگر در زمان مدیران عامل قبلی لنگ مثل رسول پناه هدایتی عادینی سیاسی رویانیان و.مفسده نالی در لنگ نبود ؟ ۵-چرا یه بار یه بازرس و مامور و..مثل قربان زاده نیومد علیه لنگ افشا گری کنه؟ ۵- نقش رسانه و تلوزیون و مجریان طرفدار لنگ‌را در موفقیت تیم ها انگار می کنید؟ ۶- وقتی مجریان دست نشانده ورسانه های جمعی همگی دست به دست هم در قلم زدن تبعیض و ناعدالتی میکنن برای شور و وفاق ملی! ۸-افشاریان برای یه پنالتی لنگ ادعا میکنه جامعه فوتبال یه پنالتی به لنگ بدهکاره این یعنی چه؟ دیگه طرفدار از لنگ علنی تر تز این داریم؟
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    عبدی و مرتضی میزنن ومیلادسرلک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی