رویای بزرگ ستاره پرسپولیس/ کاپیتان امروز رکورددار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان دوم قرمزها امروز می‌تواند ششمین قهرمانی خود را با پرسپولیس جشن بگیرد.

پرسپولیس فقط یک گام دیگر با قهرمانی فاصله دارد و شاگردان یحیی گل محمدی امروز در هفته پایانی لیگ می توانند با برتری مقابل نساجی جام قهرمانی را بالای سر ببرند. کمال کامیابی نیا کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل به همراه سید جلال حسینی و بوژیدار رادوشویچ تنها بازیکنانی هستند که در همه ۵ قهرمانی متوالی پرسپولیس حضور داشتند.

رادو از پرسپولیس جدا شده و حسینی هم از فوتبال خداحافظی کرده است. در این بین فقط کمال این فرصت را دارد که امروز ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر را با پرسپولیس جشن بگیرد.

در صورت وقوع این اتفاق، کامیابی نیا به تنها بازیکنی در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌شود که توانسته با یک تیم ۶ قهرمانی کسب کند. در صورت قهرمانی پرسپولیس کمال با ۶ قهرمانی بعد از سیدجلال که ۹ بار فاتح لیگ برتر شده، به دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپولیس عشق IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    ببین کیسه درسته شما طرفداراتون بیشتره ولی این نشون میده ما خاصیم چون خاص بودن خاصیت ما پرسپولیسیاست
    • میلاد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      بچه جان همه دنیا میدونن که پرسپولیسیها 55 درصد و استقلالیها حدود 28 درصد هستن همه امار ها اینو کاملا نشون میده، البته مشخصه که تازه وارد فضای مجازی شدی و بهتره بدونی اینکه خودتو طرفدار تیم رقیب نشون بدی و از تیم خودت تعریف کنی خیلی خز شده
    • پرسپولیس عشق IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      اون موقع که من پرسپولیسی بودم تو داشتی تازه میفهمیدی فوتبال چیه بعدشم این کری های چرت رو برو با هم سطح هات بخون من منطقیم و با شواهد میگم
    • پرسپولیسی شریف IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      مثل اینکه برخلاف پرسپولیسی بودن خودت، توی یک خانواده اسی بزرگ شدی و اونجا خیلی تنهایی. وگرنه هر کسی که از فوتبال ایران اطلاعات درستی داشته باشه میدونه که پرسپولیس با فاصله زیاد از اسی و بقیه تیمها، پر طرفدارترین تیم ایرانه.
    • پرسپولیس عشق IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      داداش من خودم پرسپولیسیم ولی اصلا ربطی نداره که نظر کورکورانه بدیم در این قضیه الان دورتموند تو المان پرطرفدارترین تیم المان محسوب میدونن چون همیشه پرتماشاگرترین تیم تو ورزشگاه منم بر اساس منطقم گفتم چون استقلال تو 10 سال اخیر 6 بار پرتماشاگرترین تیم اسیا شد و این نظرات دلیل بر استقلالی یا پرسپولیسی بودن کسی نیست چون خیلی از پرسپولیسی ها هم با من هم عقیده ان و این موضوع چیزی نیست الکی واسش حرص خورد همونطور که استقلالیا میدونن که ما پرافتخارترین تیم هستیم.
  • میلاد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    پس بعد از این ترتیب قهرمانهای لیگ برتر اینجوریه که 1- پرسپولیس 2- سیدجلال 3 - کمال کامیابی نیا 4 - استقلال و ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی