نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رویای گران‌قیمت امباپه برای پاری‌سن‌ژرمن/ مسی برود و چه کسی بیاید؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن حق رای دارد و از آنجایی که بعد از خروج لیونل مسی بازیکن برتر باشگاه خواهد بود، همه چیز حول محور او خواهد چرخید.

پاری‌سن‌ژرمن در آستانه قهرمانی مجدد در لیگ قرار دارد و کم کم افکار به سمت چیدمان تیم برای فصل آینده معطوف می‌شود. لیونل مسی به احتمال زیاد از باشگاه خواهد رفت و کیلیان امباپه به مرد برتر باشگاه تبدیل خواهد شد و همه چیز حول محور او خواهد چرخید. ملی‌پوش فرانسوی در حال حاضر یک شخصیت تأثیرگذار در باشگاه است و این وضعیت در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت. باشگاه برای حفظ او و راضی نگه داشتن او نهایت تلاشش را می‌کند.

در لیست آرزوهای امباپه این است که پاری‌سن‌ژرمن یک شماره ۹ واقعی را به خدمت بگیرد، مهاجمی که می‌تواند طوری بازی کند تا آزادی بیشتری در حمله به او بدهد و در عین حال او را در گلزنی آزادتر بگذارد. البته مشکل این است که به خدمت گرفتن چنین بازیکنی ارزان تمام نخواهد شد.

گزینه شماره یک بدون توجه به قیمت، ویکتور اوسیمن از ناپولی خواهد بود که با عملکرد خوب خود در این فصل چشم تمام اروپا را به خود خیره کرده است. او احتمالاً حدود ۱۵۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت. گزینه اقتصادی‌تر می‌تواند هری کین با مبلغ نسبتاً متوسط ۱۰۰ میلیون یورو باشد. شاید مهلت پایان قرارداد او (۲۰۲۴) تاتنهام را مجبور کند که پیشنهاد کمتری را نیز بپذیرد.

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، تابستان شلوغی را در پیش دارد و خروج احتمالی نیمار نیز می‌تواند در دستور کار او قرار داده شود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    باید مسی نرود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی