عکس| تاثیر کریستیانو رونالدو بر هالند/ تقلید عجیب ترمیناتور از الگویش!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در عکس دسته‌جمعی سیتی پیش از دیدار با رئال مادرید، هواداران متوجه شدند که هالند هم مانند کریستیانو رونالدو روی انگشتان پایش ایستاده است.

هواداران فوتبال شباهت جالبی بین عادات قبل از بازی ارلینگ هالند و کریستیانو رونالدو پیدا کردند.

مهاجم ۲۲ ساله نروژی پیش از دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، در کنار هم‌تیمی‌هایش عکس گرفت. و زمانی که این تصویر منتشر شد برخی از طرفداران با چشم‌های تیزشان به سرعت متوجه شدند که هالند در خیلی از موارد راه رونالدو را دنبال می‌کند. بارها و بارها دیده شده که کریستیانو رونالدو در عکس‌های دسته‌جمعی روی نوک انگشتانش می‌ایستد. هالند نیز در کنار ادرسون روی نوک انگشتانش ایستاد و عکس گرفت. با توجه به اینکه هر دو بازیکن قد بالای ۱۸۰ سانتیمتر دارند، این عادت روی انگشت ایستادن کمی عجیب به نظر می‌رسد.

عکس| تاثیر کریستیانو رونالدو بر هالند/ تقلید عجیب ترمیناتور از الگویش!

یکی از هواداران با اشاره به این موضوع در اینستاگرام نوشت: «تو همین الان هم از همه در تیم قد بلندتر هستی.» یکی دیگر نوشت: «سعی دارد مانند الگویش کریستیانو باشد.» دیگری افزود: «او در همه موارد از رونالدو تقلید می‌کند.» نفر بعدی خاطرنشان کرد: «این به وضوح تاثیر CR7 را نشان می‌دهد.» دیگران برای مقایسه به توییتر مراجعه کردند.

بارها گفته شده که رونالدو به این دلیل روی انگشتان پا می‌ایستد تا بتواند خود را از همه قد بلندتر نشان بدهد. فوق‌ستاره سابق رئال مادرید به دلیل انجام این کار در طول دوران حرفه‌ای خود مورد انتقاد قرار گرفت و حرف و حدیث در مورد او زیاد بود. برخی از هواداران هم نگاه انتقادی نداشتند و معتقد هستند که در فوتبال، این حرکت نشانه آمادگی برای کار پیش رو است.

عکس| تاثیر کریستیانو رونالدو بر هالند/ تقلید عجیب ترمیناتور از الگویش!

بر کسی پوشیده نیست که هالند برنده ۵ توپ طلا را شدیدا تحسین می‌کند و رونالدو بازیکن مورد علاقه اوست. بنابراین شاید این حرکت ناخودآگاه بوده است.

در هر صورت، هالند تلاش خواهد کرد تا از عملکرد رونالدو در فینال‌های اروپایی تقلید کند، زیرا سیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و در تاریخ ۱۰ ژوئن به مصاف اینتر خواهند رفت.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی