نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دانلود قسمت ۱۴ سریال رهایم کن نسخه کامل (رهایم کن قسمت 14 چهاردهم) با حجم نیم بها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دانلود قسمت ۱۴ سریال رهایم کن با حجم نیم بها در ادامه مطلب. دانلود رهایم کن قسمت 14، دانلود قسمت چهاردهم سریال رهایم کن، خرید قانونی قسمت ۱۴ سریال رهایم کن، دانلود قسمت جدید سریال رهایم کن در ادامه مطلب امکانپذیر است.

قسمت ۱۴ سریال رهایم کن قسمت چهاردهم در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود سریال رهایم کن قسمت 14 در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم این اپیزود از این درامِ عاشقانه را از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد.

********************************

برای دانلود قسمت چهاردهم سریال رهایم کن روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 14 سریال رهایم کن

دانلود قسمت ۱۴ سریال رهایم کن نسخه کامل (رهایم کن قسمت 14 چهاردهم) با حجم نیم بها

********************************

درباره قسمت ۱۴ سریال رهایم کن

قسمت 14 سریال رهایم کن ساخته شهرام شاه حسینی منتشر شد. پیش از بررسی و دانلود قسمت چهاردهم سریال رهایم کن بد نیست نگاهی بیندازیم به آنچه تاکنون در این سریال اتفاق افتاده است.

در قسمت‌های گذشته سریال مشاهده کردید که حاتم به کمک ناصر جمعی را تدارک می‌ببیند تا در حضور همگان راز دل خود را فاش کرده و ماجرای مارال و هاتف را برای همیشه تمام کند اما ماجرا آنطور که انتظار داشت پیش نمی‌رود. از سوی دیگر هاتف، مارال را از اتفاقاتی در گذشته آگاه می‌کند. این قضیه مارال را وارد ملاقاتی می‌کند که باعث فاجعه‌ای غیر قابل بازگشت در رابطه با حاتم می‌شود.

وسواس شهرام شاه‌حسینی در فضاسازی‌، طراحی و رنگ آمیزی صحنه‌ها بیش از همه آنجایی خودنمایی می‌کند. به‌جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، درام و داستان هیجان‌انگیز آن دیگر امتیاز قابل توجه «رهایم کن» به شمار می‌آید. 

سریال رهایم کن یک درامِ عاشقانه تاریخی است و داستان دو برادر به نام‌های هاتف و حاتم را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه و پیچیده می‌شوند. داستان سریال در فضای دهه 50 روایت می‌شود.درامی با درون مایه‌های عاشقانه که داستانش حول خاندان نایب سرخی‌ها می‌گذرد و در داستانک‌های پیوسته به هم پیوند می‌خورد. در واقع هر یک از اعضای این خانواده، قصه جداگانه خود را دارد که در کلیت درام به هم گره خورده و از مجموعه خرده داستان‌ها، روایت کلی و کلان شکل می‌گیرد.

برای دانلود قسمت ۱۴ رهایم کن روی لینک دانلود در ابتدای صفحه کلیک کرده و کیفیت دلخواه خود را با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

عوامل و بازیگران سریال رهایم کن

  • بازیگران:  محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، یوسف تیموری، آزاده صمدی، حسن معجونی، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی
  • کارگردان: شهرام شاه حسینی
  • تهیه‌کننده: مجید مولایی
  • نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی
  • طراح صحنه: سهیل دانش اشراقی
  • مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی
  • آهنگساز: بامداد افشار

چهاردهم رهایم کن ۱۴

زمان پخش قسمت چهاردهم رهایم کن ۱۴

اگر سوالاتی از قبیل «قسمت ۱۴ سریال رهایم کن کی پخش می شود» یا «قسمت 14 رهایم کن را از کجا ببینیم» در ذهن‌تان نقش بسته، در پاسخ باید گفت که قسمت 14 سریال رهایم کن در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت‌هایی چون فیلیمو و سریالینو منتشر می‌شود. برای دانلود و تماشای این قسمت روی لینک ابتدای صفحه کلیک کرده و آن را در کیفیت دلخواه و با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

گفتنی است علاوه بر این قسمت، می‌توانید با مراجعه به سایت سریالینو، نسخه کامل هر کدام از قسمت‌های سریال رهایم کن (قسمت 1 تا 14)  که مدنظر دارید را با ترافیک نیم‌بها و با سرعت بسیار بالا دریافت نمایید.

دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه

علاوه بر سریال رهایم کن، سریال‌های بسیار جذاب و پرطرفدار دیگری در شبکه نمایش خانگی در حال پخش هستند. مجموعه‌هایی از جمله آکتور، سیاه چاله، سرگیجه، نیوکمپ، منتالیست، مهمونی، ناتو و ...

شما می‌توانید برای دانلود سریال و فیلم مدنظر خود از میان این سریال‌ها و ده‌ها فیلم و سریال جذاب دیگر به سریالینو مراجعه نمایید و فیلم یا سریال مدنظر خود را با ترافیک نیم‌بها، لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید.

چهاردهم رهایم کن ۱۴

اگر به سریال‌های درامِ ایرانی همچون رهایم کن علاقه‌مند هستید، سریال درام و راز آلود سرگیجه نیز بدون شک موردتوجه‌تان قرار خواهد گرفت. این سریال پربازیگر که این روزها به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های نمایش خانگی بدل شده، حالا به اپیزود نوزدهم رسیده است.

در سریال سرگیجه بازیگران نام آشنایی چون حامد بهداد، هادی حجازی‌فر، رعنا ‌آزادی‌ور، شبنم مقدمی، هومن سیدی و مهراوه شریفی‌نیا نقش‌آفرینی می‌کنند. درامی خانوادگی که با تعلیق‌های داستانی جذاب مخاطب را نه تنها جذب می‌کند بلکه پیش‌بینی‌های او را بارها و بارها ناکام گذاشته و به قول معروف به تماشاگر رو دست می‌زند!.

برای دانلود قسمت جدید (و همچنین قسمت‌های قبلی) سریال سرگیجه روی لینک زیر کلیک کنید.

********************************

برای دانلود قسمت نوزدهم سریال سرگیجه روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت ۱۹ سریال سرگیجه

********************************

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی