نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دردسر تازه برای آبی‌ها؛ مذاکرات مخفیانه قطری‌ها برای جدا کردن ستاره استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در پایان فصل برای حفظ ستارگان خود به‌خصوص بازیکنی مثل محمد محبی دردسر زیادی دارد.

مشکلات مالی فراوان باشگاه استقلال موجب شده تا بحث های زیادی پیرامون جدایی احتمالی بازیکنان بزرگ این تیم در پایان فصل مطرح شود و عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم قطعاً مزید بر علت می‌شود تا برخی بازیکنان انگیزه کمتری برای ماندن داشته باشند.

در این میان محمد محبی باید بلافاصله پس از خاتمه رقابت های جام حذفی تکلیف خود را با باشگاه سانتاکلارا پرتغال مشخص کند چون بازیکن این تیم محسوب می‌شود و استقلال نمیداند که فصل آینده هم می‌تواند حضور قرضی محبی در جمع نفرات خود را تمدید کند یا خیر؟

دغدغه استقلال فقط مذاکره با سانتاکلارا جهت راضی کردن آنها برای ماندن محبی نیست و یک رقیب دیگر هم برای آبی‌ها در رابطه با پرونده محبی پیدا شده است. از قرار معلوم یک باشگاه قطری به طور جدی پیگیر روند جذب کردن محبی است و ظاهراً مذاکراتی را هم با سانتاکلارا انجام داده تا اگر کار به توافق ابتدایی رسید با خود محبی هم گفت‌وگو صورت بگیرد. اگر قضیه جدی شود و قطری‌ها عقب نشینی نکنند، استقلال برای نگه داشتن محمد محبی عملاً باید در دو جبهه بجنگد و علاوه بر سانتاکلارا پرتغال به نوعی در مصاف با مشتری قطری این بازیکن هم پیروز شود.

البته محبی تا انتهای جام حذفی بازیکن استقلال است و شاید دوباره فرصت بازی در دربی را هم پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال آبی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    چقدر بدشانسه استقلال
  • فوتبال پاک IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    نمی‌دونم چرا تیم های عربی در ایران فقط بازی های استقلال 💙👑👑💙 رو می بینند دقت کردین هر وقت لیگ تمام میشه همه تیم‌ها عربی شروع به جذب بازیکنان استقلال رو می‌کنند صد درصد می ترسند اگه با این ستاره‌های به آسیا بیاد 🌟 ستاره سوم رو خواهد گرفت این برنامه سال‌هاست که اجرا شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی