نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
الهلال به دنبال شکار یک ستاره دیگر/ بازیکن مغضوب بایرن راهی آسیا می‌شود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو باشگاه الهلال و نیوکاسل برای تقویت خط حمله خود نظرشان را معطوف به جذب بال سنگالی بایرن مونیخ کرده‌اند.

باشگاه الهلال که اخیراً عنوان شد نسبت به جذب لیونل مسی علاقه‌مند است و پیشنهاد دستمزد ۴۰۰ میلیون یورویی در سال را به این فوق‌ستاره آرژانتینی پیشنهاد داده، حالا به نظر می‌رسد نسبت به جذب سادیو مانه از بایرن مونیخ هم علاقه‌مند است. بر اساس گزارش پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه؛ باشگاه الهلال وضعیت مانه ۳۱ ساله را زیرنظر دارد و نسبت به جذب او علاقه‌مند است اما این بال سنگالی که فصل اول حضورش در بایرن مونیخ با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده، می‌خواهد در جمع باواریایی‌ها بماند و خودش را به اثبات برساند.

شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» هم در این خصوص گزارش داد؛ نیوکاسل هم وضعیت سادیو مانه را زیرنظر دارد اما در حال حاضر مذاکره‌ای جدی بین طرفین صورت نگرفته است. نیوکاسلی‌ها که با تساوی بدون گل شب گذشته (دوشنبه) مقابل لسترسیتی موفق شدند پس از ۲۱ سال سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنی باتجربه برای خط حمله خود به منظور حضور در این تورنمنت اروپایی هستند.

مهاجم پیشین لیورپول که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ با بایرن مونیخ قرارداد دارد، این فصل در ۳۸ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۲ گل‌زده و ۶ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: الهلال بیخیال ستاره ایرانی نشده است/ پیشنهاد جدید سعودی‌ها به مهدی طارمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی