نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
طعنه کارلتو به لالیگایی‌ها؛ محکوم کردن کافی نیست خیلی وقت پیش این کار را انجام داده‌ایم/ اینجا انگار داری وارد جنگ می‌شوی!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی درباره نژادپرستی در اسپانیا صحبت کرد و اقدامات انگلیسی‌ها برای حل کردن این معضل بزرگ را تحسین کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، با تجربه حضور در انگلیس به واسطه چلسی و اورتون، به شدت از نژادپرستی در اسپانیا انتقاد کرد و آن را با رقابت در انگلیس مقایسه کرد. او تمام سخنرانی خود را بر مبارزه با جرایم ناشی از نفرت در دنیای فوتبال متمرکز کرد و از عملکرد خوب لیگ برتر تمجید کرد که مدتی پیش اقدامات شدیدی انجام داد و نتایجش در زمین فوتبال کاملا مشهود است. این لیگی است که از درون سالم است، به فوتبالیست‌ها احترام می‌گذارد و صحنه‌های تأسف‌آوری را که وینیسیوس در مستایا تجربه کرده، پشت سر گذاشته است.

آنچلوتی گفت: «محکوم کردن کافی نیست، ما از مدت‌ها قبل محکوم کردن را شروع کردیم، اما پس از محکوم کردن باید عمل کرد و هنوز هیچ اقدامی برای پایان دادن به این مشکل صورت نگرفته است. این مشکل نژادپرستی و توهین است. کشورهایی هستند که به شما توهین نمی‌کنند. در انگلیس به شما توهین نمی‌کنند، زیرا از مدت‌ها پیش که تیم‌های انگلیسی در سال ۱۹۸۵ به مدت ۵ سال از مسابقات اروپایی محروم شدند، این مشکل را حل کردند. در آنجا موارد جداگانه نژادپرستی وجود دارد، اما هیچ توهینی صورت نمی‌گیرد. تا حدی که پلیس در مسابقات لیگ انگلیس وجود ندارد. اینجا به نظر می‌رسد که به جنگ می‌روید. یک ون جلوی شماست، یکی دیگر در عقب و دیگری در کنار. برای چه؟ خوشبختانه در انگلیس اقدامات بسیار شدیدی انجام دادند و موضوع را حل کردند.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی