نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دشمن زیاد داشتم و با چشمانم دیدم چه اتفاقاتی در پرسپولیس افتاد/ بعد از قهرمانی لیگ حالا از بازیکنان یک خواهش دارم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: دشمن زیاد داشتم اما مخلص همه ما هستم.

افشین پیروانی در جمع اعضای این تیم در رختکن به عوامل موفقیت این تیم اشاره کرد. سرپرست پرسپولیس خطاب به بازیکنان گفت: برای موفقیت، بزرگی و قهرمانی، چند فرد کنار هم قرار می‌گیرند تا یک گروه تشکیل شود. گروه‌های مختلف برای این قهرمانی بخصوص بازیکنان تلاش کردند. گروه پزشکی، تدارکات و فنی که من با چشمانم دیدم چقدر تلاش کردند تا این قهرمانی با کمک بازیکنان رقم بخورد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بگذارید یک موضوع جالب را بگویم. آقای گل محمدی هر صبح فرزندش را مدرسه می‌گذاشت و خودش می آمد اینجا (ورزشگاه شهید کاظمی) که برای تمرین بعد از ظهر تیم را آماده کند. واقعا کار کردند. من با مربیان زیادی کار کردم اما یحیی که برادر و عزیز من است واقعا زحمت کشید و نتیجه‌ای که به دست آمد حاصل زحمت و تلاش بود.

پیروانی ادامه داد: من هم به نوبه خودم از شما و هواداران ممنونم. از آنها بخصوص در بازی‌های آخر که خیلی کمک کردند تشکر می‌کنم. این دو سه روزه نمی‌دانید چقدر خوشحالم. روی خودم هم خیلی فشار بود. سعی کردم آن را به تیم منتقل نکنم. دشمن زیاد داشتم اما مخلص همه ما هستم. شما عزیز من هستید.

او نسبت به حساسیت قهرمانی در جام حذفی تاکید کرد: من هم مثل آقا یحیی خواهشی دارم. لذت دبل قهرمانی نمی‌دانید چقدر شیرین است. شاید الان بدنتان گرم است و ندانید. اما سال‌های آینده با افتخار می‌گویید سالی که خیلی دشمن و کمبود داشتیم قهرمان شدیم. از شما خواهش می‌کنم این چند روز هم تلاش کنید تا جامی دیگر رقم بزنیم.

در همین ارتباط:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • 63636366666 IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    واقعا خجالت بکش تو دشمن داشتی تو که ابر باد مه خورشید وفلک همه باهات بودند چرا خودتو گول میزنی توچه مشکلی داشتی باحرفهای گول زن وبا دلالی ورابطه بازی تیمتو قهرمان کردند الان حرف مفت مزنی
  • بتمن IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    آقای پیروانی یادن کیشوت شمادر فوتبال کجای آن هستین؟این همه تیم فوتبال دردنیا است مثلا سرپرست چقدر مهم است که شماخودرامهم می دانید؟مسخره نمی کنم کلی درموفقیت هرتیمی فقط عناصراصلی آن اسپانسرخوب وبازیکنان وسرمربی رامی شناسند این قدرحودراگنده نکنین شمامثلا چه کاری کردین رزرو هتل یابلیط هواپیما یاشرکت درجلسه هماهنگی چه نقشی درقهرمانی دارد هربچه ای هم این کارها رابلد است می‌گویند مسولیت شمارادر یه تیم سرشناس هلندی یه دختر جوان انجام می دهد
  • آریا US ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    افشین با تعصب❤ ۱ پرسپولیسی ۲ آتیشه❤ این قهرمانی پرسپولیس خیلی هارو سوزوند😂 زحمات تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان با غیرت این تیم؛ تبدیل شد به دبل هتریک در لیگ برتر!
  • باقر آرین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    ببینم اقای پیروانی اصلا معنی این جمله را میدونی . فرق بین یک تیم که ازش ده امتیار گرفتن باتیمی که ازش امتیاز نگرفتن وتازه بهش هشت امتیاز کمک کردند چیه لطفا خودتو به …….نزن مردم خوب فوتبال میفهمن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی