چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
۲ |
۰
ستاره استقلال، منجی مهاجم گران‌قیمت آبی‌ها شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جمع پر تعداد مهاجمان استقلال یکی از خریدهای این فصل بالاخره توانست تاثیرگذاری‌اش را روی یک گل نشان بدهد.

سجاد شهباززاده مهاجم ۳۳ ساله تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری از باشگاه سپاهان به استقلال پیوست پس از ۴ سال حضور موفق در تیم اصفهانی با قراردادی قابل توجه به تیم سابق خودش برگشت.

از جمله اتفاقات جالب در تابستان سال ۱۴۰۱ اعطای پیراهن شماره ۱۰ به سجاد شهباززاده بود تا به نظر برسد این تیم با در اختیار داشتن آقای گل لیگ برتر بیستم تحول بسزایی در خط حمله اش ایجاد کند.

شهباززاده که در هفته های اول به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم استقلال به میدان می رفت به قدری ضعیف ظاهر شد که کم کم به نیمکت دوخته شد و حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم در ترکیب تیم استقلال به میدان نمی رفت. اما او در طول فصل فوتبالی جاری در هیچ یک از رقابتهای حذفی، سوپرجام یا لیگ برتر نه گل زد، نه پنالتی گرفت و نه حتی پاس گل داد!

سجاد شهباززاده سرانجام در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی در دقیقه ۶۵ به جای صالح حردانی به به میدان آمد و توانست پاس گل چهارم استقلال را برای محمد محبی ارسال کند تا سرانجام در این فصل روی یک گل اثرگذار بوده باشد.

ناکامی مطلق شهباززاده در لیگی اتفاق افتاد که استقلال لیگ برتر بیست و دوم را با به ثمر رساندن ۵۲ گل و کسب عنوان بهترین خط حمله به پایان رسانده بود!

به نظر می‌رسد محمد محبی با به ثمر رساندن گل فنی اش به حقیقی مانع از این شد که شهباززاده این فصل را با ناکامی مطلق به پایان برساند و بخشی از قرارداد سنگینش با استقلال را جبران کند. هرچند که گل محمد محبی تاثیر مستقیمی در برد این تیم نداشت و پیش از آنئ نساجی با دریافت سه گل کاملا تسلیم استقلال بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    واقعا که... نمیدونم قراردادش چقدره ولی ترجیح میدادم بجای اینکه شهباززاده رو میلیاردی بدن تا توی کل فصل لیگ برتر و حذفی یه پاس گل بده، یه بازیکن کمتر میگرفتن و پول قراردادشو خرج آکادمی باشگاه میکردن و تا خرج چهارتا جوون میشد... کلا توی استقلال و پیروزی از این دست بازیکنانی که میلیاردی میگیرن تا روی نیمکت بشینن زیادن... واقعا خوش به سعادتشون... من حقوق یکسالم بعد بیست سال کار کردن و ارشد مهندسی فناوری گرفتن به صدو بیست میلیون نمیرسه ولی طرف بهترین عشق و حالو میکنه و فقط بخاطر روی نیمکت نشستن اونم توی یک فصل فوتبالی بیست میلیارد میگیره مثلا.... خدایا... بیشتر بده بهشون ولی چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کلنگلیس IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    سجاد باسبک بازی تیم ساپینتو تاستقلال موفق نخواهد شد درتیم ساپی مهاجمی بالا خواهد آمد که سرعتی وتکنیکی باشه نه فقط تمام کننده وکند وایستا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی