شانس رئال‌مادرید برای ترکاندن یک بمب جدید/ او را به تیم رقیب نمی‌فروشیم
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاتنهام مشتاق است تا هری کین را به رئال مادرید بفروشد تا از فرستادن او به تیم رقیب خودداری کند.

هری کین به رئال مادرید پیشنهاد شده زیرا تاتنهام قصد دارد گزینه انتقال او به منچستریونایتد را خط بزند. یک سال از قرارداد این مهاجم ۲۹ ساله باقی مانده و می‌تواند تابستان امسال از تیم برود.

منچستریونایتد که به دنبال یک مهاجم می‌گردد، یکی از علاقه‌مندان برای دریافت امضای او در تابستان امسال است. اما موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که اسپرز به طور فعال به دنبال رئال مادرید بوده است تا از فروش ستاره به رقیب داخلی خودداری کند. این روزنامه اسپانیایی مدعی است که رئال مادرید به طور جدی در حال بررسی پیشنهاد به کین است زیرا آنها به دنبال یک شماره ۹ برای رقابت با کریم بنزما هستند. کین قبلا به این باشگاه مرتبط بوده، اما از زمان حضور در آکادمی جوانان اسپرز در سال ۲۰۱۴، در شمال لندن باقی مانده است.

کین علیرغم ناکامی در کسب جام‌های مهم با این باشگاه، خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان معرفی کرده است. اسپرز همچنین می‌تواند از هرگونه انتقال احتمالی کین به پایتخت اسپانیا منفعت ببرد. این گزارش می‌افزاید که ادن آزار می‌تواند در مذاکرات برای کمک به کاهش قیمت شرکت کند و با کین جابجا شود.

ستاره سابق چلسی زمانی در لیگ برتر می‌درخشید، اما از زمان انتقال رویایی خود به رئال مادرید در سال ۲۰۱۹، کابوس بزرگی را تجربه کرد. اعتقاد بر این است که مادرید مشتاق است تا این بازیکن ۳۲ ساله مستعد آسیب‌دیدگی، که پردرآمدترین باشگاه است، را از فهرست خود حذف کند.

منچستریونایتد احتمالا برای آوردن کین به اولدترافورد با چنگ و دندان مبارزه خواهد کرد. باشگاه تمام تلاش خود را برای یافتن یک مهاجم در تابستان امسال انجام خواهد داد و اگر کین دست‌نیافتنی باشد، شیاطین سرخ چشم خود را به ویکتور اوسیمن ستاره ناپولی و دوشان ولاهوویچ، بازیکن یوونتوس، می‌دوزند.

این مطلب را هم بخوانید: اتفاق هیجان‌انگیز در نقل‌وانتقالات تابستانی/ پروژه کهکشانی‌های ۲ در انگلیس کلید خورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی