نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خط و نشان استقلال برای پرسپولیس در دربی با یک رکورد خاص
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال اگر چه این فصل قهرمان لیگ برتر نشد اما در فاز تهاجمی بهترین تیم لیگ برتر بود، به این خاطر که ۵۲ گل در ۳۰ بازی به ثمر رساند که بالاترین آمار است.

عنوان بهترین تیم تهاجمی در فصل جاری لیگ برتر در حالی به آبی‌ها رسید که استقلال در دور رفت در ۱۵ بازی تنها ۱۵ گل زده بود و معدل گل زده این تیم در هر بازی یک گل بود! شاگردان ریکاردو ساپینتو در دور برگشت ۳۷ گل زدند و معدل گل زده آنها در هر بازی از ۱ به ۲.۴۶ رسید و آمار فصل آنها هم از ۱ به ۱.۷۳ افزایش پیدا کرد. ۵۲ گل در ۳۰ بازی البته با از دست دادن موقعیت‌های زیادی هم همراه بود. بدین معنی که بازیکنان استقلال در صورتی که قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند، حتی می‌توانستند شمار گل‌های زده خود را از ۵۲ فراتر ببرند.

اما بر اساس داده‌های یک سایت آنالیز استقلال در بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی یک رکورد جالب توجه دیگر از خود به جا گذاشت. تیم استقلال در بازی نیمه‌نهایی جام‌حذفی مقابل نساجی به امید گل ۴.۳۱ رسید که یک رقم عالی و یکی از بالاترین رکوردهای این فصل محسوب می‌شود. در طول فصل جاری و در همه بازی‌های لیگ و حذفی، فقط ۵بار امید گل یک تیم بالاتر از ۴بوده که ۳مورد متعلق به استقلال است و ۲مورد آن مقابل نساجی رقم خورده! استقلال هم چنین در بازی حذفی مقابل نساجی به رکورد ۳۶شوت رسید. این بالاترین تعداد شوتی است که تاکنون در یک بازی ۹۰دقیقه‌ای در ایران به ثبت رسیده است. از این ۳۶شوت فقط ۵ضربه داخل چهارچوب قرار گرفت اما از این ۵ضربه، ۴ضربه تبدیل به گل شدند. استقلال همچنین با اختلاف ۶۵ به ۳۵ مالک توپ بود و بازی‌اش را بر تیم نساجی تحمیل کرد.

به واسطه سبک بازی تهاجمی که استقلال ارایه می دهد، ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم به محبوبیت قابل توجهی نزد تماشاگران دست پیدا کرده، بطوریکه در بازی با نساجی شاهد طرح موزاییکی ساپی از سوی تماشاگران استقلال در استادیوم آزادی بودیم. رفتاری که ریکاردو ساپینتو را به وجد آورد و موجب شد، در مصاحبه بعد از بازی و هم چنین یک پست اینستاگرامی از تماشاگران استقلال تشکر کند. او خود را لایق این محبت ندانست و ابراز امیدواری کرد، در روز چهارشنبه بتواند دومین جام قهرمانی را به طرفداران تیم استقلال تقدیم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    فقط به پرسپولیس تیمهای حرفه ای نتونسته گل بزنه
    • میلاد IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      بازی با هوادار و تراکتور رو ازش کم کنی میفهمی که بهترین حمله یه جورایی بوداره
  • کی 3 IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    تودربی معلوم میشه آنچنان بسوزنمیتون تا دیگه حرف زدن از یادتان بره
  • ......! IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    و خط و نشان پرسپولیس با کمترین گل خورده دارای رکورد خاص! نشان دهنده عدم گل مفت خوری!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی