چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
۲ |
۰
دربی ۱۰۱ بازی آخر ساپینتو در استقلال خواهد بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو در مصاحبه پیش از بازی به بازیکنان تیم و هم چنین تماشاگران تیم پیام داد که ممکن است، دربی حذفی آخرین حضورش در اردوی تیم آبی باشد.

نه فقط برای ریکاردو ساپینتو بلکه ممکن است برای برخی از بازیکنان استقلال هم فردا آخرین حضور در ترکیب تیم آبی باشد.

باشگاه استقلال اعلام کرده که می‌خواهد قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند اما هنوز قرارداد رسمی میان دو طرف امضاء نشده است و یک پای مذاکرات می‌تواند نتیجه منفی به دنبال داشته باشد.

ریکاردو ساپینتو در بخشی از مصاحبه‌اش گفت: «همه آن شور و علاقه و شخصیتی که داریم و قلبمان را برای این بازی بگذاریم. باید این دربی را طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی عمرمان است و من احساس می‌کنم تیمم اینگونه است. بازیکنان منتظر این دیدار هستند.»

ساپینتو این موضوع را به این خاطر به شاگردانش می‌گوید و در کنفرانس خبری پیش از بازی روی آن تاکید کرد که ممکن است به حقیقیت بپیوندد و اگر قرار است حقیقی شود، پس چه بهتر است آنها با قهرمانی اردوی تیم را ترک کنند.

این وعده‌ای است که همه استقلالی ها به خود داده‌اند. باید بازی چهارشنبه شب را ببریم و قهرمان شویم چون ممکن است این آخرین حضورمان در اردوی تیم آبی باشد.

مشروح کنفرانس خبری ساپینتو را بخوانید: ساپینتو: دربی رفت ما باید برنده می‌شدیم اما در برگشت نه!/ نظرم برخلاف گل‌محمدی است و این بازیکن پرسپولیس را دوست دارم اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هواداران مظلوم استقلال IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    خدایا ببین چه بلایی سر این تیم بااصالت که دارای قدمت ۷۸ساله است به نوعی پدر فوتبال کشورمان است نیم ریشه دار چگونه یک عده ایی عقده ایی به خاطر سوگلی سرخ قصد تضعیف یا زدن ریشه این تیم با اصالت هستند واقعا تعجب آوره که چرا وزارت ورزش وجوانان که متولی این تیم هست اهمیتی نمی دهد یا تلاشی نمی کند تا این تیم ریشه دار وبا اصالت سر بلند باشد بنده خدا ساپینتو با معرفت به هر زبانی گفت این تیم وهواداران را دوست دارم اما انگاري مسولین کشور جوانان برایشان مهم نیست بخش عظیمی از این طرفدا ران این تیم جوانان تشکیل می دهند اگر واقعا استقلال را دوست دارید حداقل مساوات را بین استقلال وپرسپولیس برقرار نمایید وبه طور مساوی به هردو نگاه کنید طرفدار استقلال هم مال این کشور است تیمش را دوست دارد خواهش می کنیم اهمیت بدهید واینقدر طرفداران را زجر ندهید دعا کردیم سلطانی فر برود وضعیت درست می شود ولی انگاري این شب طولانی طلوع صبح را نخواهد دید باز هم ازخدا مدد می خواهیم
  • اولاد علی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    خدایا تورا به چهارده معصوم علیه السلام قسم می دهیم استقلال را پیروز این مسابقه دربی بگردان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی