نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تصویری کم‌نظیر در دربی؛ پرچم‌های استقلال و پرسپولیس کنار هم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران تیمهای استقلال و پرسپولیس در آستانه برگزاری دیدار دربی پارچه‌های بزرگی را روبروی جایگاه اصلی ورزشگاه آزادی روی سکوها پهن کردند.

در فاصله اندک باقی مانده تا شروع مسابقه استقلال و پرسپولیس طوفان بعدازظهر تهران شرایط سختی را برای هوادارانی که در استادیوم آزادی حضور پیدا کرده‌اند به وجود آورده است. با این همه گروهی از مشوقین تیم‌های استقلال و پرسپولیس پارچه‌های بزرگی را روبروی جایگاه اصلی ورزشگاه آزادی روی سکوها پهن کرده‌اند.

استقلالی‌ها تصویر پیراهن استقلال با نوشته رضا را به آزادی برده‌اند که به مناسبت ولادت امام هشتم علیه السلام این نام روی آن نقش بسته است. در کنار آن نیز طرفداران تیم پرسپولیس با پهن کردن پارچه بزرگی که لوگوی باشگاه پرسپولیس روی آن نقش بسته حمایتشان از تیم محبوبشان را از این طریق اعلام کردند. جالب این بود که گروهی از طرفداران دو تیم و دست اندرکاران برگزاری بازی معتقد بودند کنار هم قرار گرفتن این دو پارچه بزرگ مثل این است که هر دو تیم با هم داداش شده‌اند و کنار هم نشسته‌اند!

تصویری کم‌نظیر در دربی؛ پرچم‌های استقلال و پرسپولیس کنار هم!

یادآور می شود؛ دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تا ساعتی دیگر در چارچوب به فینال جام حذفی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و هواداران دو تیم همچنان اندک اندک خودشان را به استادیوم آزادی می‌رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کلنگلیس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    پهلوی پرچم پرافتخارترین تیم آسیادرایران لنگ پهن کردن 💙🥈🥈🥈🥈🥇🥇🏆🏆💔🤮🤮🤮🤮
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      بله لنگ پهن کردن که حسینی برای ترابی کیسه بکشه
  • ف دال IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    ببینید شماها دیگه چی و کی هستید که ضامن آهو (حضرت ثامن‌الأئمه علیه‌السلام، جانم به فداءاش) هم شماها رو بقول جوون‌ترها و امروزی‌ها دایورت‌تون کرد! شماها البته چندان نومید و مأیوس و نگران نباشید؛ بخت درب منزل‌تون رو زده و "با" یا "بی" گارانتی، مشمول گارانتیِ اصطلاحاً «لایو» یا همون مادام‌العمر «پرسپولیس» هستید و گارانتی‌کننده بی حرف پیش و بهونه و و و و.. همواره و تحت هر شرایطی تضمین می‌کنه که سرویس‌تون کنه، اساسی هم سرویس‌تون کنه، شما استقلالی‌ها و اون تیم حکومتی‌تون رو. حالا عجالتا برید تا سرویس بعدی. یاهو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی