پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
۵ |
۰
کلوب| ناکام‌ترین در فینال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسیدن به فینال و یک شکست بد و از دست دادن قهرمانی تلخ، شده عادت بد این فصل‌های اخیر استقلال در جام حذفی.

هرچند استقلال خود پرافتخارترین تیم در کسب قهرمانی در این جام است اما در پنج فصل اخیر و از دست دادن ۳ جام در فینال از سخت ترین و تلخ ترین خاطره آبی‌های پایتخت در چند فصل گذشته بوده است.

پس از شکست برابر تراکتور و فصل بعد برابر فولاد، با یک فصل فاصله این شکست تلخ برابر پرسپولیس در فینال‌های جام حذفی باعث شده که لقب ناکام ترین تیم در جام حذفی بنام استقلال زده بشود.

قهرمانی و کسب جام در دربی فینال حذفی می‌توانست حداقل خاطره تلخ دو فینال گذشته را برای آبی پوشان بطور کلی از ذهن‌ها پاک کند و آنها را به هشتمین قهرمانی حذفی برساند اما...

اما باز فینال‌های بد گریبان آنها را گرفت هر چقدر که خودشان را به سختی به فینال رساندند و طعم شیرین فینالیست شدن را چشیدند اما در فینال هرگز رنگ و بوی آن تیم مقتدر و قدرتمند را نداشته و با یک شکست بد تمام تلاش‌های یک فصل را بر باد دادند.

هرگز دوست نداشتیم که لقب ناکام ترین تیم را به استقلالی بدهیم که پس از از دست دادن لیگ، تمام امیدشان را به جامی می‌دهند که خود در قهرمانی‌هایش سرآمد همه تیم‌ها بوده اند.

اگر آبی پوشان ۳ فینال گذشته را با موفقیت پشت سر می‌گذاشتند حال با ۱۰ قهرمانی با اختلاف به عنوان پرافتخارترین تیم جام حذفی لقب می‌گرفتند اما حیف تنها افسوس و حسرت تمام سهم آبی پوشان پایتخت در سه فصل گذشته جام حذفی و فینال‌های تلخ آنها بوده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آبی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    این تیم جلو تیم های بزرگ میبازه به نظرتون چرا؟ چون زورش رو نداره ابزارش رو نداره ... لنگ 80 درصد بازیکناش تیم ملین بعد ما با امثال جعفر سلمانی و مهری و رضاوند و حسینی و ...اومدیم قهرمان شیم ... باید قبول کرد با این بازیکنا نمیشه با تیمایی مثل لنگ و سپاهان مبارزه کرد
  • محسن IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    از مسولین خبرورزشی تقاضا دارم یه حال احوالی از محمد نوری پستکسوت استقلال بگیرن بدجوری دلم برا مصاحبه های طنزش تنگ شده با تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی