نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
اقدام عجیب سرمربی تیم ملی/ همه پرسپولیسی‌ها خط خوردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان با اینکه یک پرسپولیسی تمام عیار است در انتخاب لیست نهایی این تیم هیچ بازیکن پرسپولیسی را انتخاب نکرده است!

تیم ملی نوجوانان به زودی با هدایت حسین عبدی در مسابقات جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند حاضر می‌شود و در صورت صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها به مسابقات جام جهانی نوجوانان راه پیدا می‌کند.

حسین عبدی با وجود اینکه سال‌های سال برای پرسپولیس بازی کرده هیچ بازیکنی را از تیم پرسپولیس برای حضور در لیست نهایی تیم ملی نوجوانان انتخاب نکرده است.

او امروز نام ۲۳ بازیکن را برای همراهی تیم ملی نوجوانان در سفر به تایلند لیست کرده که نام هیچ بازیکنی از تیم نوجوانان پرسپولیس در آن به چشم نمی‌خورد.

حسین عبدی در پاسخ به این سوال گفت: من تمام عمر فوتبالی ام را در پرسپولیس گذراندم و از نوجوانی تا زمانی که خداحافظی کنم، در این بازی کردم. این تیم یا هر تیم ملی دیگر رنگی نیستند. خودم آرزو داشتم که بازیکنان توانمندی اگر در استقلال و پرسپولیس یا هر تیم دیگری بود در تیم ملی حضور داشته باشد. این بازیکنان را از میان ۱۶، ۱۷ هزار نفر دیدم و انتخاب کردم. اگر کسی از سرخابی‌ها هم خوب بود انتخاب می‌شد، در نهایت امیدوارم وقتی این بازیکنان بازی می‌کنند، همه لذت ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بی جهت کلاس مردانگی نذار... اولا از این به بعد هیچ تیم ایرانی چه در رده ملی و باشگاهی رنگ سکو را نخواهد دید.. نمونه اش لیگ عربستان بنزما رونالدو... و ایین نامه ریال به جای دلار در لیگ ما!!!!!!!!!!!! دوما زیر ساخت ورزشی نداریم. سوما مدیر نداریم . چهارما.. اسپانسر نداریم... پنجما حق پخش نداریم.. ششما.. وی ای ار.. هفتما فوتبال ایران وارد سیرک بزرگ شده...... بازیکن سپاهان بوقچی استقلال شده. مربی فلان تیم برای استقلال مفسر شده ارزوی پیروزی......
  • سرخ و آبی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    دمش گرم
  • حسین IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    مطمئن باش اگر سرمربی بزرگسالان بود همه لنگیها را به تیم ملی می برد نوجوانان معلوم نیست در آینده به پرسپولیس می روند یا استقلال پس نگو که رنگی نیستم وقلعه نویی را گول نزن
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    دستور قلعه نوعی هست.پدیده جدید کیروش پروری و ارباب کیروشی
  • زرد قناری IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    زیر سر مافیای فوتبال قلعه نوعی هست اون از عنایتی و....امثال قلعه نوعی وعنایتی تیم وبه نابودی می کشند ودر خد تیم‌های ملی نیستند باید از مربیان خارجی با دانش استفاده کنیم
  • رحیمی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    تیم ملی جای بهترینهاست هیچ تیمی از قبل سهمیه ای ندارد حتی پرسپولیس
  • ع IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    یک‌مافیای‌فوتبال‌را‌سر‌مربی‌تیم‌ملی‌کردید‌بعدا‌خواهید‌دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی