نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عجیب‌ترین اتفاق در باشگاه پرسپولیس؛ قرارداد شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات بعد از یک فصل تمام شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد سعید صادقی ستاره پرسپولیس پس از پایان فینال جام حذفی و برتری مقابل استقلال به پایان رسید!

پرسپولیسی ها به سرکردگی رضا درویش نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته را بسیار توفانی آغاز کردند. آن‌ها یکی پس از دیگری ستاره‌های موجود در بازار نقل وانتقالات را جذب می‌کردند و فرصت به هیچ رقیب دیگری در این زمینه نمی‌دادند. در شرایطی که استقلال و سپاهان روزهای به نسبت آرامی را سپری می‌کردند این رضا درویش و قرمزها بودند که در نقل و انتقالات جولان می دادند.

این تیم همان ابتدا دو لژیونر سرشناس را به تهران برگردانده و ۳ ستاره باشگاه سپاهان را هم خرید. با این حال، کار در این باشگاه تمام نشده و به نظر می‌رسید بمب واقعی پرسپولیس قرار است درآینده منفجر شود. سعید صادقی، ستاره‌ای که باشگاه‌های استقلال و سپاهان برای داشتن او حاضر بودند هزینه زیادی انجام دهند با یحیی توافق کرد و در نهایت به پرسپولیس پیوست.

در آن مقطع عنوان شد قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس دو ساله است درحالی که این قرارداد یک ساله بسته شده و سال دوم بر اساس توافق طرفین بود!

سعید صادقی اما در پرسپولیس به ویژه در نیم فصل دوم خوش درخشید و شاید یکی از دلایل موفقیت و قهرمانی پرسپولیس پس از لغزش ابتدای نیم فصل دوم بازگشت سعید صادقی بود.

آقای پاس گل فصل گذشته لیگ برتر از زمان بازگشت به ترکیب پرسپولیس گل های حساسی برای تیم یحیی گل محمدی زد و با همکاری مهدی ترابی ( دیگر ستاره اوج گرفته پرسپولیس) این تیم را به صدر جدول و قهرمانی رساندند.

سعید صادقی در قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی نیز نقشی اساسی داشت و حالا جدایی احتمالی اش می تواند لطمات جبران ناپذیری به این تیم بزند.

براساس اخبارواصله مبلغ قرارداد سعید صادقی در فصل گذشته 15 میلیارد تومان برای یک فصل بود که با آپشن قهرمانی و ... او را گران ترین بازیکن ایرانی تیم پرسپولیس جلوه می داد.

حالا با توجه به تعیین سقف بودجه 325 میلیارد تومانی برای پرسپولیس، حفظ و نگهداری سعید صادقی ستاره و اوج گرفته امر بسیار دشواری است.

جدایی احتمالی یحیی گل محمدی سرمربی مورد علاقه سعید صادقی نیز می تواند ماندن این ستاره ساروی در پرسپولیس را دشوارتر از گذشته کند.

باید منتظر ماند و دید رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس چه تدبیری برای حفظ و نگهداری سعید صادقی و ستاره های خود دارند که قرارداشان به اتمام رسیده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • .،.، IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    به نظرم فعلا کمی برای تصمیم گیری زود هستش.
    • محسن IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      یحیی که تو تیم میمونه این خبرا همش واسه جو سازی و حاشیه س سعید صادقی بازیکن خوبیه و باید حفظ بشه ولی بزرگترین کاری که پرسپولیس میتونه بکنه تو نقل و انتقالات خدافظی با دیاباته و فسخ با پریرا و حفظ همین تیم بعلاوه تقویت قطعی خط حمله حالا چه مهاجم داخلی چه خارجی هرچند که از خارجیا شانس نداریم از آنتونی استوکس و اوساگونا بگیر تا تمیروف و لوکادیا و پریرا و دیاباته و... و اینکه سعی نکنید این کیسه هارو متقاعد کنید اینا چند ساله بهونه شون همینه داوری ، فدراسیون و.... اینهمه بریز بپاش کردن اینقدر بازیکن گرفتن حتی نایب قهرمانم نشدن خوبه جدول اشتباهات داوری در اومد و بیشترین ضرر رو پرسپولیس کرده بود اینا همچنان یقه داورو گرفتن حتی تو دربی ۱۰۱ که پنالتی ای که تمام کارشناسا تایید کردن رو عیسی نگرفت داور وگرنه تو همون ۹۰ دیقه کارشون تموم بود بجای ریختو پاش واسه خرید بازیکن که به هیچ دردتون نخورد مسئولینتون بدهیارو پرداخت میکردن که لااقل از آسیا حذف نشید
  • اسنپ کاپ IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    شما گفتی 15 میلیارد ما هم باور کردیم، داداش من رقم خیلللللی بالاتر از این حرفاست، در ضمن زیاد به قهرمانیهاتون ننازید که همه عالم و آدم میدونن چطور و با کمک داورا قهرمان میشید، اون از لیگ اونم از جام حذفی،،،،،، حالا انشااله میرید آسیا اونجا عیارتون مشخص میشه
    • عیسی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      هرچی گرفته باشه حقشه حداقل 3گانه روبردن مثل گایدی خودتون نیست که 80میلیاردبرانتقال قرضی یکساله دادین یه لنگ کفش هم براتون نیورد
    • اسنپ کاپ IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      در جواب عیسی اولا ثابت کن 80 میلیارد گرفته، دوما هنوز شوزش دارید از لایی که میده به بازیکناتون، سوما اگر هم گرفته باشه نوووووش جونش بهترین بازیکنه، چهارما اگه کمیته داوران و فدراسیون و همه و همه دست به یکی نکنن استقلال و دیگر تیمها هم جام میارن نه اینکه فقط واسه لنگ قانون عوض بشه و پشت محوطه جریمه واستون پنالت بگیرن گل آفسایدتونو گل بگیرن و هزاران نامردیه دیگه، البته همه تیمهای قدرتمند از جمله سپاهان و تراکتور و فولاد هم به این وضعیت لیگ کثیف عادت کردن، ما که دعا میکنیم آسیا خودتونو نشون بدید نه اینجا با کمیته داوران و آقای افشاریان و دارودسته لنگیش که از فرط خوشحالی میان عکس یادگاری میگیرن
    • ... IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      اگه ما به کمک داورا قهرمان میشیم شما هم به کمک داورا سوم میشید!! جای شما ته جدوله بدبختا. دیگه اینجا نبینمتا.
    • سعید IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      نمیدونم چرا استقلال دوم هم نشد؟مگه فصل قبل بدون شکست قهرمان نشده بود؟!نکنه فصل قبل ..‌.
    • علیرضا IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      آقای اسنپی بیشترین امتیاز ازاشتباهات داوری را ایستیقلللال برده وسومی جاخوش کرد دردت چیه توحذفی معلوم شدداوری اگه به نفعتون نبود تکرار شیشتاییا میشد
    • ارتش سرخ IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      اونجا هم قهرمان میشویم ودیگر چه بهانه ای دارید
  • فرامرز هاشمی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    اقای اسنپ کاپ از غصه داری منفجر میشی .داداش هر وقت تو ۸سال ۷تا کاپ اوردی دهانتو باز کن .پس فعلا هیس
    • اسنپ کاپ IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      حرف خنده دار نزن عاموووووو جام هاتون تو ایران با کمک داورا بدرد خودتون میخوره هر وقت تونستید تو آسیا حرفی برا گفتن داشتید و قهرمان شدید بیا اینجا کل کل کن ما با لنگیایی که ستارشونم جعلیه حرفی نداریم البته چند دقیقه قهرمان آسیا بودین حواسم نبود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ، یه توصیه دیگه هم دارم برو جمله معروف فرگوسن رو درمورد قهرمانیهای پی در پی یه تیم بخون
    • مهسا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      اسنپ کاپ جون، خودتون تو آسیا چی شدینه، البته چهارجانبه امجدیه رو نمیگم، ورژن جدیدش رو میگم
  • ارتش سرخ آتشین IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    صادقی عشقه
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    هنوزم داوری بهانه جدید چیه توده سال فقط یه جام
  • پ مثل پرسپولیس. IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    ظاهرا کیسه کشها از قبرس اومدن وگرنه به آدم یه چیزی بگی میفهمه ولی این جماعت اصلا وابدا حالیشون نیست با اینها بحث کردن وقت تلف کردنه . شعور که نباشه جان در عذابه .
  • آتش سرخ IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    خدائی از این کیسه کشها پرروتر خدا نیآفریده، زمان برگزاری لیگ میگفتند آخر فصل با اختلاف اول میشیم که خدا خواست رویشان کم بشه حتی دوم هم نشدند گفتند تو جام حذفی چنین و چنان میکنیم باز خفت کشیدند وبا شانس و اقبال فقط 2 تا خوردند حالا باز میگن سال دیگه فلان کار رو میکنیم آخه باد کنک های آبی شما تنها باد خالی از نوع باد ورم معده هستید سال دیگه تون رو هم می بینیم پس زنده باد قهرمان سه گانه و شاید با قهرمانی آسیا 4 گانه ایران و آسیا { پرسپولیس زلزله محبوب هر چی دله} ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ عشق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی