واکنش دو قدرت بزرگ دنیای فوتبال به جنجال علیه ستاره برزیلی؛ مصاف غول‌ها با یک پوست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا بعد از جنجال‌های توهین نژادپرستانه به وینیسیوس یک بازی دوستانه برای کمک به مبارزه با نژادپرستی برگزار خواهند کرد.

روسای فدراسیونهای فوتبال اسپانیا و برزیل مشترکا اعلام کردند تیم‌های ملی فوتبال این دو کشور در یک بازی دوستانه با هدف کمک به مبارزه با نژادپرستی به میدان می‌روند. این مسابقه با شعار «همه با یک پوست» برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه مشترک دو فدراسیون فوتبال این بازی دوستانه در ماه مارس ۲۰۲۴ در خاک اسپانیا برگزار خواهد شد. دیدار بین دو قدرت بزرگ دنیای فوتبال توجه زیادی جلب خواهد کرد و فدراسیون فوتبال اسپانیا و برزیل امیدوارند از این طریق بتوانند پیام خود برای مبارزه با نژادپرستی در فوتبال و جدیت‌شان در این مورد را منتقل کنند.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، بعد از جنجالهای اخیر در این کشور متعاقب توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور اعلام کرد کارزاری با عنوان «نژادپرست‌ها جایی در فوتبال ندارند» توسط فدراسیون این کشور راه‌اندازی شده است. هدف این کارزار ریشه‌کن کردن رفتارهای نژادپرستانه در استادیوم‌ها و به حاشیه راندن هوادارانی که دست به چنین رفتارهایی می‌زنند اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه مشترک فدراسیون‌های فوتبال دو کشور دیدار دوستانه بین تیمهای ملی اسپانیا و برزیل با شعار «همه با یک پوست» برگزار می‌شود تا نشانه‌ای از پیوندهای فوتبالی دو کشور و تعهدشان به مبارزه با نژادپرستی باشد.

در همین رابطه: حمایت دنیای فوتبال از وینیسیوس در مبارزه با نژادپرستی؛ ما با تو هستیم برادر!/ پای رئیس جمهور هم به ماجرا باز شد؛ عادلانه نیست به یک جوان موفق حمله شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی