لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر لیونل مسی به خوان لاپورتا گفته که عربستانی‌ها برای گرفتن جواب پیشنهادشان ۷۲ ساعت به آن‌ها فرصت داده‌اند.

خورخه مسی روز دوشنبه به ملاقات خوان لاپورتا رفت تا درباره آینده پسرش لیونل مسی با رئیس باشگاه بارسلونا مذاکره کند.

در همین راستا، لیونل مسی علاوه بر پیشنهاد بارسلونا که به نظر می‌رسد به زودی رسمی خواهد شد، پیشنهادهایی وسوسه‌انگیز از الهلال عربستان و اینترمیامی آمریکا دارد. حتی گفته شده پیشنهاد الهلال با مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو برای هر سال و در مجموع ۶۰۰ میلیون یورو برای دو سال است.

اما خورخه مدیربرنامه‌های مسی در صحبت‌هایی که با لاپورتا داشته به او گفته زودتر تکلیف پیشنهاد را مشخص کنند، چرا که باشگاه الهلال ۷۲ ساعت فرصت داده تا به پیشنهادشان پاسخ بدهند. البته پدر مسی مدت زمان بیشتری از عربستانی‌ها درخواست کرده است.

در این راستا، جرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی مدعی شده که احتمال دارد این ادعا استراتژی و به نوعی بلوف خورخه مسی باشد تا فشار روی بارسلونا را بیشتر کند. باشگاه بارسلونا هنوز هم مشخص نیست که بتواند مسی را به خدمت بگیرد و باید تأییدیه رسمی سازمان لیگ اسپانیا را بگیرد. باشگاه بارسلونا در تلاش است هرچه زودتر برخی بازیکنانش را بفروشد تا از لحاظ مالی برای بازگرداندن مسی در تنگنا نباشد.

لیونل مسی ۳۵ ساله ۲ سال پیش از بارسلونا جدا شد تا راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. فوق‌ستاره آرژانتینی که ۳۴ قهرمانی همراه بارسلونا داشت، ۲ مرتبه همراه پاریسی‌ها در لیگ فرانسه قهرمانی را جشن گرفت.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی