نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ناکامی استقلالی‌ها از ۲۰۰۰ روز می‌گذرد/ فاجعه بزرگ آبی‌ها در دربی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها مدت زیادی است که نتوانستند دربی را ببرند.

یکی از مواردی که همیشه هواداران استقلال در کری با پرسپولیسی‌ها مطرح می کردند،این بود که تیمشان در مجموع دیدارهای دربی تعداد برد بیشتری کسب کرده است. این آمار سال‌ها در اختیار استقلال بود ولی دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس در بازی برگشت لیگ امسال و همچنین فینال جام حذفی باعث شد تا این آمار برای آبی‌ها از بین برود و حالا پرسپولیسی‌ها دست بالاتر را دارند و تعداد بردهای بیشتری از رقیب سنتی کسب کردند.

استقلال برای آخرین بار در دربی برگشت لیگ هفدهم و در حالی که وینفرد شفر آلمانی سرمربی این تیم بود توانست در وقت‌های قانونی بر رقیب سنتی خود چیره شود. بردی که در دهم اسفند ماه ۱۳۹۶ رقم خورد و آبی‌ها با تک گل وریا غفوری، حریفشان را شکست دادند.

اگرچه استقلال بعد از آن برد دو پیروزی دیگر در برابر پرسپولیس به دست آوره اما هر دوی آنها خارج از وقت‌های قانونی و در ضربات پنالتی به دست آمد و به همین سبب، در آمار، برد محسوب نمی‌شود.

 آبی‌ها که بعد از دربی ۸۷ در ۱۴ بازی دیگر در رقابت‌های مختلف به مصاف پرسپولیس رفته‌اند، ۸ مساوی و ۶ شکست را مقابل رقیب سنتی تجربه کردند.دو تیم در تعداد برد تا قبل از فینال جام حذفی در عدد ۲۶ برابر بودند ولی برتری قرمزها در آخرین بازی فصل فوتبالی در ایران باعث شد تا پرسپولیس به بیست و هفتمین برد خود در تاریخ دربی برسد و از این حیث از استقلال پیشی بگیرد.

استقلالی‌ها در این سال‌ها آماری فاجعه بار در دربی‌ها داشتند و ناکامی مطلق آن‌ها در کسب برد مقابل استقلال در جریان بازی به نزدیک ۲۰۰۰ روز می رسد. اتفاقی که با توجه زمان باقی مانده تا شروع فصل آینده و زمان برگزاری اولین دربی فصل از ۲۰۰۰ روز هم می گذرد که در نوع خودش بی سابقه است. به نظر می رسد استقلالی‌ها با پیروزی در دربی قهر کردند و فعلا این موضوع تا اولین دربی فصل بعد ادامه خواهد داشت و هواداران این تیم برای طلسم شکنی باید فعلا منتظر بمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • کیسه کشا دستا بالا IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    این حرفها چیزی از ارزش های کیسه کم نمیکنه ، جووونم ساپینتو 🤣🤣
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      پیروزی حکومتی 7 سال نتونسته بود استقلال رو ببره اما این 2000 روز رو شما نباید حساب کنی چون اکثر بازی ها مهندسی شده بود مثل دربی 100 و 101 . ضمنا استقلال در 5 شهریور 1399 پیروزی حکومتی رو مقابل چشم 50 میلیون ببیننده تلویزیونی 6 تایی کرد و اینکه 2000 روز نبرده منتفیه
    • شادی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      دوست عزیز میدونم که ناراحتی! ولی تورو خدا دیگه این رو باسه کوری استفده نکن! اگه به پنالتی باشه که الان پرسپولیسی ها 6 که هیچ میره میرسه به 8،9،10 حدقل مثال بهتر بزن! اگه پنالتی رو جز بازی و برد باخت بیاری که کار به جاهای باریک میکشه پسر جون!
    • یوسف IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      ۴ تااز بردهای استقلال حکومتی بوده که طبق دستور مقامات ۳ بر صفر زدن ‌ یعنی باید ۴ تا از بردها و ۱۲ گل ازشون کم بشه
  • ع ق QA ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    برای سال بعد ساکت الهامی را قاب کنن به پرسپولیس تا راه را برای شش گل باز کنه
  • قرمز IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    همش داوره همش تبانیه؟؟؟
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      داور و تبانی فقط قهرمانی استقلال تو فصل قبل بود.
  • مهدی خاکزاد..لر..یاسوج DE ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    البته ۳ تا از بردهای نادی الکیسه رای فدراسیون بوده
  • مهدی خاکزاد..لر..یاسوج DE ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    البته ۳ تا از بردهای نادی الکیسه رای فدراسیون بوده
    • ساوالان IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      البته لنگیا فرار کرده بودند که شکست سنگین نخورند ولی استقلال شاید باخته باشه ولی مثل بزدلها فرار نکرده است
  • علی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    یکی پیدا بشه معما های اخراج ساپینتو رو و پنالتی خارج محوطه جریمه و پنالتی بازکن پیکان و غیره را که تا کنون حتی کارشناسان دلیلی براش پیدا نکردند رو حل کنه
  • شادی پرسپولیسی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    استقلال بیش از ده سال است که از به کار گیری مدیران نالایق که به جای تخصص،ابعاد ریش و جای مهره روی پیشانی ملاک است استفاده شده و از اون بدتر بعد از هر ناکامی برای فرار از پاسخ گویی به هوادار آدرس غلت میدن! و این جوی که هر سال داره تکرار میشه کار به جایی رسیده آخر فصل هوادار رو بفرستند جلو تا برای خود سپر امن درست کنند! بچه های استقلالی عزیز تورو به خدا برای یه بار هم که شده سرتون رو به سمت مدیران نالایق بچرخونید، تیمی که بیشترین امکانات و تجهیزات وزین و املاک در آسیا داشت! که پله بزرگ وقتی به ایران آمد دهنش باز شد! الان چی داره! کجا رفت!به کی رسید
  • 6 IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    بسوز و بساز
  • رامین تاج IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    دقیقا از وقتی حسینی شد شماره یک استقلال
  • بیمار لنگیسم دار IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    یحیی و پیروانی فقط تو ایران زرنگن چون داور و کمک داور باهاشون مراعات میکنه فدراسیون مراعات افشاریان مراعات میثاقی مراعات وزیر مراعات سفیر مراعات ولی آسیا دیگه از این خبرا نیست همین عربا لنگو جر میدن میگی نه بشین ببین چه خبره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی