نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
دنیا ما را دید؛ عملکردمان فوق‌العاده بود/ توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیمونه اینزاگی به تیمش افتخار کرد و گفت اینتر دوباره به فینال لیگ قهرمانان بازخواهد گشت.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، گفت که تیمش با نمایش شنبه شب مقابل منچسترسیتی، توانایی‌هایش را به دنیا نشان داد و ادعا کرد که تیمش بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان باز خواهد گشت.

 اینتر در حالی در فینال لیگ قهرمانان با یک گل مغلوب منچسترسیتی شد که پیش از بازی بسیاری شانس تیم انگلیسی را بیشتر از حریف می‌دانستند اما شاگردان اینزاگی در دیدار شنبه شب نمایش‌ درخشانی داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌های شان استفاده کنند و در نهایت بازی را به حریف واگذار کردند.

اینزاگی در پایان بازی گفت: ما بازی فوق العادهای ارائه دادیم و باید به این مسئله افتخار کنیم. نباید به اما و اگرها فکر کنیم. ما شایستگی نتیجه بهتری را داشتیم. من بازیکنانم را تک تک در آغوش گرفتم چون آنها فوق العاده بودند، مانند هواداران‌مان و شایسته نتیجه متفاوتی بودند اما من امیدوارم که آنها از دیدن بازی امشب تیمش راضی باشند. ۲۵ دقیقه پایانی بازی را همه می‌توانند ببینند. مثل این بود که توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود. این اتفاق رخ داد و متاسفانه این در فینال چمپیونزلیگ بود. ما به تیر زدیم، یک توپ از روی خط برگشت داده شد و یک شوت ما به بازیکن خودمان برخورد کرد؛ همه این اتفاقات افتاد. ما با قدرت خودمان مقابل منچسترسیتی بازی کردیم و خیلی خیلی خوب بودیم. با این روحیه، سازماندهی و اراده، فکر می‌کنم در آینده بار دیگر به اینجا برمی‌گردیم.»

در دیدار فینال هاکان چالهان‌اوغلو و لائوتارو مارتینس، دو ستاره اینتر، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اینزاگی در مورد آنها گفت: «در چنین شبی، من نمی‌توانم در مورد یک بازیکن صحبت کنم که کمتر از سطح خودش بازی کرد. دیروز هم گفتم که من بازیکنانم را با هیچ کسی عوض نمی‌کنم و امشب دنیا دید که چرا.»

گزارش فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ را بخوانید: فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسیتی - اینتر/ پایان حسرت گواردیولا، سیتی و شیخ‌منصور؛ جام گوش‌بزرگ برای اولین‌بار به خانه سیتیزن‌ها آمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی