نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
۱ |
۰
محمدرضا اخباری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید باشگاه استقلال در مسیر به‌خدمت‌گیری محمد رضا اخباری ناکام شود.

باشگاه استقلال در تلاش برای برطرف کردن نقطه ضعف خود باب مذاکره با محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتور را آغاز کرده و گفته می‌شود به توافق‌های مهمی با این دروازه‌بان و باشگاه تراکتور دست پیدا کرده است.

محمدرضا اخباری که در مصاف تراکتور - استقلال ۷ بار دروازه‌اش باز شد، بارها و بارها اعلام کرده بعد از تراکتور دوست دارد پیراهن یکی از تیم‌های بزرگ از جمله استقلال را برتن کند. با توجه به گرایش محمدرضا اخباری برای عضویت در تیم استقلال و ضعف سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان فعلی آبی‌ها در فصلی که گذشت، باشگاه استقلال یکی دو هفته است که باب مذاکره با محمدرضا اخباری را باز کرده و به توافق‌های مهمی با این دروازه‌بان دست پیدا کرده اما ممکن است یک توافق پشت پرده مانع از حضور این دروازه‌بان در تیم استقلال شود.

بر اساس خبرهای رسیده مهدی رحمتی سرمربی جدید نساجی علاقه‌مند است حسین پورحمیدی دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم اراک را با خود به قائمشهر ببرد. این دروازه‌بان در اختیار باشگاه تراکتور است و به صورت قرضی در تیم آلومینیوم اراک بازی می‌کرد. در صورتی که باشگاه تراکتور با حضور قرضی یا حضور قطعی این دروازه‌بان در نساجی موافقت کند، طبیعتا محمدرضا اخباری را نگه خواهد داشت و باشگاه استقلال در خرید این دروازه‌بان ناکام می‌ماند.

باشگاه استقلال در فصلی که گذشت از خط دروازه آسیب‌های جدی در مسابقات مهم از جمله سپاهان و پرسپولیس دید و شدت این ضربات به استقلال به‌حدی بود که طرفداران تیم آبی در پایان مسابقات به‌شدت از سیدحسین حسینی انتقاد کرده و خواهان جدایی او از تیم آبی شدند! در صورتی که استقلال نتواند محمدرضا اخباری را به خدمت بگیرد، احتمالا یک دروازه‌بان خارجی به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد. گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته استقلال نیز یکی از برنامه‌هایش برای فصل جدید به خدمت‌گیری یک دروازه‌بان جدید بود.

این مطلب را هم بخوانید: ماجرای امیدواری دوباره به استقلالی‌ها/ چرا آبی‌ها می‌توانند به آسیا برگردند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی